B
blondi
Vieras
Mulla on teksti 3G puhelimessa koko ajan. Kuuluuko olla näkyvissä koko ajan vai onko siinä nyt jotain päällä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Mulla on teksti 3G puhelimessa koko ajan. Kuuluuko olla näkyvissä koko ajan vai onko siinä nyt jotain päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Kuuluu olla jos sulla on 3G päällä ja olet 3G-verkon alueella.
Käytätkö nettiä puhelimella? Videopuheluita? Asutko/liikutko pääasiassa 3G-verkon peittoalueella? Jos et, niin se 3G kannattaa ottaa pois, kuluttaa suotta akkua ja toisaalta jos ei koko ajan ole 3G-peitossa, niin se saattaa pätkiä yhteyttä ja katkoa puheluita.
Alkuperäinen kirjoittaja 3g:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Kuuluu olla jos sulla on 3G päällä ja olet 3G-verkon alueella.
Käytätkö nettiä puhelimella? Videopuheluita? Asutko/liikutko pääasiassa 3G-verkon peittoalueella? Jos et, niin se 3G kannattaa ottaa pois, kuluttaa suotta akkua ja toisaalta jos ei koko ajan ole 3G-peitossa, niin se saattaa pätkiä yhteyttä ja katkoa puheluita.
Otitko huomioon, että 900 mhz 3g kuuluu paremmin kuin gsm.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Mulla ei ole vielä käyttöohjetta kun sain töissä toisen ihmisen vanhan, käytetyn kännykän.
Ohjeet saan kun ne jostain löytyy...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mutta jos on jossain hornan vitussa
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Mitä hevon väliä sillä on akun kulutuksen kannalta, missä verkossa sitä puhelin huilaa?
Ei siinä mikään netti ole päällä vaikka siinä lukeekin se 3G, se vaan kertoo sen verkon tilan. Ja silloin kun on se 3G, toimii esim. netti parhaiten. Vaikka toimii se mulla ainakin 2G-verkossakin jos ollaan mökillä... On vaan kalliimpaa silloin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Mulla ei ole vielä käyttöohjetta kun sain töissä toisen ihmisen vanhan, käytetyn kännykän.
Mikä puhelin?
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Mulla ei ole vielä käyttöohjetta kun sain töissä toisen ihmisen vanhan, käytetyn kännykän.
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Mitä hevon väliä sillä on akun kulutuksen kannalta, missä verkossa sitä puhelin huilaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Mitä hevon väliä sillä on akun kulutuksen kannalta, missä verkossa sitä puhelin huilaa?
Ei siinä mikään netti ole päällä vaikka siinä lukeekin se 3G, se vaan kertoo sen verkon tilan. Ja silloin kun on se 3G, toimii esim. netti parhaiten. Vaikka toimii se mulla ainakin 2G-verkossakin jos ollaan mökillä... On vaan kalliimpaa silloin.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Mulla ei ole vielä käyttöohjetta kun sain töissä toisen ihmisen vanhan, käytetyn kännykän.
Mikä puhelin?
E70
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Mitä hevon väliä sillä on akun kulutuksen kannalta, missä verkossa sitä puhelin huilaa?![]()
Se kyllä on totta, että virrankulutus on 3G:ssä isompi. Johtuu tekniikasta vissiin - puhelin keskustelee tukiaseman kanssa enemmän, tms.