B
Borkku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:ja mun puhelinki toimii jo ku se oli hetken Päättömän käsittelys![]()
maksoko vielä sun puhelimella sun laskuun:saint:
En tarkistanu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:ja mun puhelinki toimii jo ku se oli hetken Päättömän käsittelys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:ja mun puhelinki toimii jo ku se oli hetken Päättömän käsittelys![]()
En tarkistanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Vieläkö se räplää kännyään vai ootteko jo ottamassa uusintaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:BTW, KERTA SE TULI SUN SOHVALLE, NI ETTE ILMEISESTI/OLETETTAVASTI EHKÄISYÄ KÄYTTÄNY (JOS SULLA EI OO SIT JOTAI EHKÄSYÄ ITELLÄS...) NI MUISTATHAN ETTÄ KESKEYTETTY YHDYNTÄ EI OLE EHKÄISY!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Vieläkö se räplää kännyään vai ootteko jo ottamassa uusintaa?![]()
Ei sitä nyt enää tartte räplätä ku se toimii jomitään turhaan räplätä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:BTW, KERTA SE TULI SUN SOHVALLE, NI ETTE ILMEISESTI/OLETETTAVASTI EHKÄISYÄ KÄYTTÄNY (JOS SULLA EI OO SIT JOTAI EHKÄSYÄ ITELLÄS...) NI MUISTATHAN ETTÄ KESKEYTETTY YHDYNTÄ EI OLE EHKÄISY!!!!
Ei tääl tarvita ehkäsyi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hoh hoijaa mikä kuhina mokomankin ympärillä, ihan kun ois ainoa ukko maanpäällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:BTW, KERTA SE TULI SUN SOHVALLE, NI ETTE ILMEISESTI/OLETETTAVASTI EHKÄISYÄ KÄYTTÄNY (JOS SULLA EI OO SIT JOTAI EHKÄSYÄ ITELLÄS...) NI MUISTATHAN ETTÄ KESKEYTETTY YHDYNTÄ EI OLE EHKÄISY!!!!
Ei tääl tarvita ehkäsyi
Oikein lapsia ollaan puuhaamassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hoh hoijaa mikä kuhina mokomankin ympärillä, ihan kun ois ainoa ukko maanpäällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:BTW, KERTA SE TULI SUN SOHVALLE, NI ETTE ILMEISESTI/OLETETTAVASTI EHKÄISYÄ KÄYTTÄNY (JOS SULLA EI OO SIT JOTAI EHKÄSYÄ ITELLÄS...) NI MUISTATHAN ETTÄ KESKEYTETTY YHDYNTÄ EI OLE EHKÄISY!!!!
Ei tääl tarvita ehkäsyi
mitä hiton lapsia?
Kyllä sä oot nyt hakoteillä. Eihän mulla oo sitä pussia mikä tohon hommaan tarvittais
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:BTW, KERTA SE TULI SUN SOHVALLE, NI ETTE ILMEISESTI/OLETETTAVASTI EHKÄISYÄ KÄYTTÄNY (JOS SULLA EI OO SIT JOTAI EHKÄSYÄ ITELLÄS...) NI MUISTATHAN ETTÄ KESKEYTETTY YHDYNTÄ EI OLE EHKÄISY!!!!
Ei tääl tarvita ehkäsyi
mitä hiton lapsia?
Kyllä sä oot nyt hakoteillä. Eihän mulla oo sitä pussia mikä tohon hommaan tarvittais
Päättömällä on pussit, tai ainaski pitäis olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:jaksaa innostua noin kovin jostain palstan "miehestä".
Vaikuttaa vaan niin kovin epätoivoiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:jaksaa innostua noin kovin jostain palstan "miehestä".
Siis häh.
Mä olin äärettömän onnellinen et mies jonka kans olet ihan kaveri/tuttu oli valmis auttamaan mua.
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:naiset jotka ovat noin riippuvaisia miehistä. ps. kyllä niitä "auttajia" löytyy aina, mutta miksi ihmeessä alistuu autettavaksi kun voi olla itsenäinen?
Liikkeet on keksitty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:jaksaa innostua noin kovin jostain palstan "miehestä".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se kumma juttu jos palstalaisten mielestä ei voi olla naisen tai miehen kanssa kaveria!!
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:naiset jotka ovat noin riippuvaisia miehistä. ps. kyllä niitä "auttajia" löytyy aina, mutta miksi ihmeessä alistuu autettavaksi kun voi olla itsenäinen?
Liikkeet on keksitty![]()