TYHJENSIN ITSE KISSAN ANAALIRAUHASET...OISKO SAANUT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja birma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

birma

Vieras
eli tyhjensin itse 1 vuotiaan pantumme anaalirauhaset. puristin kello viiden ja seitsemän kohdalta pepusta ja sieltä roiskui todella runsaasti kellertävää todella todella karsean hajuista eritettä....:X
kissan peppu ollut kipeä ja vuotanut verta...ajattelin sen johtuvan anaalirauhasista. verentulo loppui mutta oisinko itse saanut puristaa rauhaset...

eli tyhjensin itse 1 vuotiaan pantumme anaalirauhaset. puristin kello viiden ja seitsemän kohdalta pepusta ja sieltä roiskui todella runsaasti kellertävää todella todella karsean hajuista eritettä....:X
kissan peppu ollut kipeä ja vuotanut verta...ajattelin sen johtuvan anaalirauhasista. verentulo loppui mutta oisinko itse saanut puristaa rauhaset...
Kissasi on ollut Todella kipeä!! Olet tehnyt ison virheen satuttaessasi kissaasi. Nuo työt kuuluvat eläinlääkärille Rauhoituksessa tai nukutuksessa ja he antavat kipupiikin päälle sekä kipulääkityksen sen jälkeen kotona annettavaksi. En ymmärrä, että otetaan kissa,mutta sitä ei voida hoitaa,kun se sairastuu. Menet itsekin lääkäriin,kun sairastut. Hoitakaa kissanne kunnolla.Viekää eläinlääkäriin. Älkää puoskaroiko kotona. Kissa ei ole VAIN kissa.

Uusimmat

Yhteistyössä