Tyhjä syli

v
Suosittelen kirjoittelemaan tuonne lapsettomuuspuolelle. Siellä on monia saman kokeneita ja saat varmasti enemmän ymmärrystä.

:hug: sulle 'syli tyhjänä', toivon, että vielä saatte vauvan jonain päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sorry:
Minua ÄRSYTTÄÄ suunnattomasti nämä vikisijät´jouduttiin odottamaan yli vuosi´.
Hei haloo,ei se ole pitkä aika,oikeasti lapsettomia on jotka yrittävät kauan!
Me yritettiin 6 vuotta!!!!!!!!!Esikoisen jälkeen nyt yritetty 4 vuotta,ja toivotaan että toinen saataisi.
Onneksi kuuden vuoden yritys palkittiin... Oma yrityksemme on ollut jo nyt viidettä vuotta...

Ymmärrän niitä ihmisiä kuitenkin omasta pitkästä ajastani huolimatta myös noita perheitä, jossa on lasta odotettu vähän yli vuosi, sillä jokainen päiväkin on välillä liikaa, kun ei edes tiedä, voiko koskaan onnistua!

Toivottavasti teidän toiveenne toteutuisi ja toinen lapsi perheeseenne saataisiin...
Jaksamista!
:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja eilinen kirjoittelija:
Tulin pyytään anteeksi kaikilta asianosaisilta eilisiä viestijäni. Anteeksi, mutta oli huono päivä ja tämäkin homma etenee etanan vauhdilla, kun pitää olla VAIN normaalituloinen, eikä pääse jonottamatta hoitoihin. Ja eilen tuo hoitoasia oli vielä tapetilla, kun taas piti alkaa aikoja varailemaan ja sitten tuli mieleen et kohta tämä on ohi koko homma, tuli tulosta tai ei. Ei ole tonneja mistä työntää yksityisille.. Anteeksi vielä kaikille joille vastauksiani töksäyttelin ja ap:lle toivon onnistumisia hoidoissa!!

Eihän se elämä ole helppoa, mutta toivottavasti sinunkin onnesi kääntyy ja saat hoidot rullaamaan niin, että tuloksia tulisi, vaikkei olisikaan paljon rahaa...
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja klo:
PEESI ja toinen on nuo kaikkitietävät, yliavuliaat uunot, jotka inttää et se tulee kun lakkaa yrittämästä, tai loputtomat tarinat kuinka minun yksi tutun tuttu tuli raskaaksi kun... nämä tulee korvista ulos. Samoin kuin tekosympaattiset ja yliuteliaat ihmiset!
Joopa...ketjun lukeneena totean, että on ilmeisesti parempi, kun ei kommentoi lapsettomuudesta kärsiville yhtään mitään, kun he asiasta kertovat/puhuvat. On vaan hiljaa ja alkaa vähän ajan kuluttua puhua vaikka säästä.

Aiheuttaa näemmä vaan ärsytystä, sanoi sitten mitä tahansa.

Eihän sitä noin pidä ajatella, että aletaan puhumaan säästä... Ehkäpä tämä lapsettomuudesta kärsivä ihminen on lopultakin alkanut puhumaan asioistaan, joita on aikaisemmin pitänyt sisällään... Itsekin olen kokenut tunteen, kun ei uskalla puhua asioista ja kun lopulta alkaa hakemaan apua & puhumaan, niin tulee sellainen ihminen, joka tyrmää sinut edellä kuvatuilla sanoilla, pisteenä I:n päälle saa kuulla, ettei KAIKKEA SAA MITÄ HALUAA!
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
:hug:
Tahtoisin tietää mikä niissä hoidoissa on ollut hankalaa, kun olet useampaan kertaan maininnut, että ei se ole helppoa yksityiselläkään?

Tarkoitatko siis ettei ole "tärpännyt"? Tai miksi koet, ettet ole saanut hoitoa? Ja sitten tuo, että kaikki lääkärit eivät osaa tehdä kaikkia asioita?
Ensimmäinen hankala asia on saada varattua joistakin paikoista aikoja tai sitten ajan varattuaan ja sinne mennessään saa soiton, jossa ilmoitetaan: aikanne on peruttu, kun ei lääkäri osaa tehdä työtään!

Yksityisellä puolellakin voi saada sellaista kohtelua, että tee vielä jotain ennen kuin tulet tänne...

Ei me olla saatu muunlaista hoitoa kuin vain ne pillerit, siemennesteen tutkimus, munanjohtimien aukiolotutkimus ja hirveä määrä verikokeita sekä kohdun tutkimusta sisältä ja ulkoa että sitten sellainen mahan päältä tehtävä sisäelinten tutkimus, kun siitä juoppoudesta sanottiin, vaikkei mitään alkoholi ole oikeastaan tämä nainen ottanut siitä asti, kun on lopettanut niiden ehkäisypillereiden syömisen!

Ei ole kertaakaan saatu noita muita hoitoja, joita on kyllä olemassa! JOten tämän takia ajattelen, ettei hoitoa ole saanut. EU kuulemma kieltää joissain paikoissa tiettyjen hoitojen tekemisen ja sitten pitää mennä toisaalle ja toisaalta ei saa aikaa! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Suosittelen kirjoittelemaan tuonne lapsettomuuspuolelle. Siellä on monia saman kokeneita ja saat varmasti enemmän ymmärrystä.

Nyt täytyy kyllä myöntää tyhmyytensä, kun ei tiedä miten minnekään lapsettomuus puolelle pääsee... Ainut kohta, josta olen näitä lapsettomuus juttuja löytänyt on tämä!

Niin minäkin toivon, että me saisimme sen sylin täyttäjän joku päivä! Nyt täytyy tyytyä toisten lasten kanssa olemiseen ja nauttimaan toisten onnesta!

njäin
Alkuperäinen kirjoittaja Syli tyhjänä:

Nyt täytyy kyllä myöntää tyhmyytensä, kun ei tiedä miten minnekään lapsettomuus puolelle pääsee... Ainut kohta, josta olen näitä lapsettomuus juttuja löytänyt on tämä!

Niin minäkin toivon, että me saisimme sen sylin täyttäjän joku päivä! Nyt täytyy tyytyä toisten lasten kanssa olemiseen ja nauttimaan toisten onnesta!

kaksplus-keskustelu, lapsen saaminen, lapsettomuus.

Olen pahoillani puolestanne :hug: Voin vain kuvitella miten epäoikeudenmukaiselta ja väärältä lapsettomuus tuntuu ja taatusti se, että varsinainen syy on hämärän peitossa, lisää hämmennystä ja pahaa oloa entisestään... Ovatko teitä hoitaneet tahot esittäneet mitään arvailuja lapsettomuutenne syistä, jos kummankin sukusolutuotanto, hormonitoiminta ja rakenteet ovat ok? Esim. vasta-aineista johtuvasta lapsettomuudesta ovatko puhuneet? Yhdellä tuttavapiirissä olevalla pariskunnalla lapsettomuuden syy oli vasta-aineissa...

v
Alkuperäinen kirjoittaja njäin:

kaksplus-keskustelu, lapsen saaminen, lapsettomuus.
http://kaksplus.fi/keskustelu/c26

vieras

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1473257

Olet siellä kirjoittanutkin.

Se oli sitten se paikka, jossa tulin vain todella surulliseksi ja ahdistuneeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1473257

Olet siellä kirjoittanutkin.
:'(

Kiitos myötätuntoisesta viestistäsi.

Sehän tässä lapsettomuus asiassa onkin vaikeaa, kun syytä ei tunne näissä tutkimuksissa löytyvän...

Lapsettomuuden syitähän voi aina arvailla, mutta tutkimukset eivät ole mitään tuloksia tuottaneet!

Itse asiassa välillä tuntuu siltä, etten edes tiedä, mitä minulta onkaan tutkittu näissä erilaisissa verikokeissa, kun niitä ei koskaan kunnolla ole minulle selvitetty... Pitäisi lääkäri olla, jotta ymmärtäisi hoitohenkilökunnan kertomat asiat suomeksi....

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Olen pahoillani puolestanne :hug: Voin vain kuvitella miten epäoikeudenmukaiselta ja väärältä lapsettomuus tuntuu ja taatusti se, että varsinainen syy on hämärän peitossa, lisää hämmennystä ja pahaa oloa entisestään... Ovatko teitä hoitaneet tahot esittäneet mitään arvailuja lapsettomuutenne syistä, jos kummankin sukusolutuotanto, hormonitoiminta ja rakenteet ovat ok? Esim. vasta-aineista johtuvasta lapsettomuudesta ovatko puhuneet? Yhdellä tuttavapiirissä olevalla pariskunnalla lapsettomuuden syy oli vasta-aineissa...

Yhteistyössä