twinetet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nopo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nopo

Jäsen
28.11.2004
43
0
6
moikka kyselisin sellasta et onko muilla ollut ongelmia kyseisten rattaiden tavara korin kanssa? meillä meinaa "tippuu" korin "etu"pää koko ajan vaikkei ole painoakaa mutta sit kun on painoa ni ei pysty ees pussiin menemään ettei kori putoaisi....

Minulla on ollut Twinetet kaksi vuotta käytössä eikä tavarakorin kanssa ole ollut mitään ongelmaa. Kannattaisi kysyä neuvoa myyjäliikkeestä. Todennäköisesti tavarakorin saa pienellä vaivalla pysymään paikallaan.

Minä taas olen kuullut monien valittavan samaa ongelmaa. Meillä asia ratkaistiin nippusiteillä, parilla nippusiteellä etureunassa kori pysyy ylhäällä. Eivätkä edes näy rattaiden alta minnekään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 20:16 Lionheart kirjoitti:
Minä taas olen kuullut monien valittavan samaa ongelmaa. Meillä asia ratkaistiin nippusiteillä, parilla nippusiteellä etureunassa kori pysyy ylhäällä. Eivätkä edes näy rattaiden alta minnekään.

Meilläkin tippui Emmaljungan vaunuista tavarakori ja mies "korjasi" sen nippusiteillä. Hyvin on pysynyt.

joo täytyy käydä kysäsemässä mikä on ku ei pysy kiinni....meillä on meinaa ihan uudet ja käytössä ollu kaksviikkoa....jos muu ei auta ni pitää laittaa nippu siteillä kiinni ni ainaki pysyy...

Jos rattaat kerran on ihan uudet ja tiedät ettei omasta "huonosta" käytöstä ole tullut se et tavarakori tippuu niin ehottomasti viet liikkeeseen takas korjattavaksi! Jos nippisiteellä tyydyt sen vetämään kiinni niin varmasti myöhemmin sit myyntivaiheessa tää vika vie osan hinnasta. Meillä on 2003 Twinetet ja niistä kans tippuu se kori mut se on luultavammin tullu edellisellä omistajalla joka on mukiloinut vaunut johonki... Sain ne onneksi vielä takuuhuoltoon maahantuojalle. Ja kannattaa olla tiukkana et ne kans pistetään kuntoon!

Yhteistyössä