Twilight-kirjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just sarjaan tutustunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just sarjaan tutustunut

Vieras
Pitääkö 2. ja 3. osa teistä ehdottomasti lukea siinä järjestyksessä, vai voiko kolmosen lukea ennen kakkosta? Ei tarvitse antaa mitään spoileritietoa, ihan vaan "kyllä, järjestyksessä" tai "ei tarvitse" riittäisi, kiitti. Olen ykkösen lukenut, mutta kaupassa ei sattunut olemaan yhtään kakkosen eli New Moon -kirjan kappaletta, sen sijaan tietysti kolmonen eli Eclipse löytyi. Sen ostin talteen, ja nyt se tietysti kutkuttaisi lukea... mutta toisaalta en halua pilata kakkosta lukemalla kolmoseen eenen sitä... Siis, osat numerojärjestyksessä vai ei, kiitti?

Kiitti, Pinki ja vieras, niin veikkasinkin. Täytyy vissiin laittaa New Moon tilaukseen ja pyytää lapsia kätkemään Eclipse johonkin hyvään piiloon kunnes NM on saatu ja luettu ;-D

Mie luin ensin ykkösen ja sitten kolmosen ja hyvin pysyi kärryillä. Kyllähän siinä sai vinkkejä mitä kakkosessak tapahtuu mutta ei se mua haitannut.

Sitten sain kakkosen käsiini ja luin järjestyksessä uusiksi koko sarjan. Ja vielä toisenkin kerran....

Kiitti vaan kamalasti toiselle vieraalle ja tripla-äksälle lukukiusauksen lisäämisestä....! Just kun sain vaivoin päätettyäni lykkääväni Eclipseä. Ehkä. Tai sitten en. Tai... ARRRGH!

Ehdottomasti New Moon ennen Eclipseä! Eclipse spoilaa New Moonin aivan täysin. Usko minua ja muita näin sanoneita, ettei sitten harmita kun hyvä kirja menee piloille, jos luet Eclipsen ennen New Moonia.

Tätä mieltä olen sarjan kolmesti lukeneena fanina.

Yhteistyössä