Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan shaibaa! Tää on niin per*eestä että jos tienaat hiukan enemmän ku "köyhemmät" niin joudut kyllä maksajaksi monessa paikassa!
"Maksa sä ku sulla on kymppi ja mulla vaan vitonen!" :vampire:
Ihan jees, ollaan aina maksettu tunnollisesti eikä toi ylinmaksuluokkakaan ole hirveesti nykyistä suurempi.
Todellisuudessa suurin osa maksulusmuujista omistaa töllön, mutta ei maksa tv-lupaa kuitenkaan. Näiden takia semmoiset, joilla ei oikeasti ole telkkaria (tv-katsomistarkoituksessa) joutuvat vähemmistönä kärsimään samassa.
Mä taas en. Meillä ei oo telkkaa eli me joudutaan maksamaan tyhjästä :O ??/QUOTE]
Näinpä. Ja ihme ja kumma, hinnat nousee, kuinka yllättävää!!
Saa ylen väki varmaan kivat palkankorotukset.
Me ollaan kans aina maksettu, ja eihän tuo paljoa nouse siihen nähden, mutta korpeaa kun kaikesta saa maksaa enemmän kuin muut. :/
Ja mä en kans ymmärrä ku monet tuttavatkin kehua retostelevat että "meillä ei tv-lupia makseta!" Siinäpä sitten kärsitään kaikki... Että ähäkutti kaikille lusmuilijoille vaan! :stick:
Mä taas en. Meillä ei oo telkkaa eli me joudutaan maksamaan tyhjästä :O ??/QUOTE]
Näinpä. Ja ihme ja kumma, hinnat nousee, kuinka yllättävää!!
Saa ylen väki varmaan kivat palkankorotukset.
Tuskinpa kuitenkaan palkankorotuksia saavat. Juurihan Ylellä on yt-neuvottelut. Kuuluttajatkin laitettiin pihalle.
Tuskinpa kuitenkaan palkankorotuksia saavat. Juurihan Ylellä on yt-neuvottelut. Kuuluttajatkin laitettiin pihalle.
Nyt taas siis nousee ja kaikki vain siksi ettei ihmiset viitsi maksaa sitä maksua jota me maksamme tunnollisesti ja siitäkin sitten kärsimme.