Kansalaisaloite - Yle-vero on lakkautettava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teiden ylläpitoon kerätään niin paljon rahaa polttoaineveroissa että siitä jää monta miljardia kaikkeen muuhunkin.

Höpö höpö! Koko ajan valitetaan siitä, kun Suomen tiet ovat niin huonossa kunnossa!

Tiemaksut käyttöön! Onneksi ruuhkamaksuja suunnitellaan jo, kannatan niitä ehdottomasti!

Miksi minun pitäisi maksaa palveluista joita en käytä?

Sairaanhoito on onneksi jo pian yksityistetty. Varakkaat ostavat vakuutuksia ja palveluita joita käyttävät. Köyhät saavat huonompaa hoitoa, mutta entä sitten? Jos ei ole varaa maksaa, niin voi voi! :D

Sama Ylen kanssa. Yle tukee suomalaista kulttuuria, mutta sehän ei ole tärkeää lainkaan. Rikkaat sivistyvät ja köyhät tyhmenevät. Jos ei ole varaa maksukortteihin, niin voi voi! :D

Totta! Ylen arkistot pitää hävittää! Siellä ei ole muuta kuin suomalaisten historiaa! Kaikki lastenohjelmat kuten pikkukakkoset lopetettava myös! Uutisvuoto, Yle leaks ja muu viihde heti seis! Eikä Suomen tarvitse osallistua enää Euroviisuihinkaan! Kaikki vähemmistöille tarkoitetut ohjelmat lakkautettava! Selkokieliset uutiset, pyh! Saamenkielistä kulttuuria on ihan turha ylläpitää keinotekoisesti. Ja kaikki koululaisille tarkoitetut sivistävät sisällöt ovat ihan turhia! Kuka enää katsoo dokumentteja, saati ajankohtaisia ohjelmia? Teemakanavallakin tulee vain jotain kulttuuria, ihan turhaa!

Tilalle mainoksia, mainoksia ja mainoksia! Johan se nähtiin SNL-ohjelmassa, että niistä ihmiset tykkäävät! :D Ja tosi-tv:tä! Joo! :D

Älä riehu, hysteerikko.

Ei arkistoja tarvitse hävittää, ei me olla mitään vihervasemmistosuvakkeja tai muhamettilaisia, jotka haluavat tuhota historian ja kirjoittaa sen uusiksi.

Yle on lopetettava juuri siksi, että totuus saa tilaa; YLEn vanhat ohjelmat ja jopa YLEn arkistoidut valheetkin on syytä säästää, jotta ne ovat tutkijoiden käytettävissä tulevaisuudessa, kun he tätä meidän aikaamme inhosta väristen pöyhivät tutkimuksissaan.

Tilanne: 9050

Puoleen päivään mennessä on eka kymppitonni rikki. Ai että ihmiset vihaavat YLEä :)

Meillä ei ole enää noin vuoteen katsottu YLEn uutisia, paitsi noin kerran kahdessa viikossa joko mieheni tai minä katsomme Ylen uutiset pistokokeenomaisesti, jotta varmistamme, että mokutus ja valehtelu edelleen jatkuu. Ja jatkuuhan se, kiihtyy itse asiassa.

Yleleaksia en ole katsonut ikinä, Uutisvuotoa en viimeiseen viiteen vuoteen vai milloin Tabermann kuoli, hänen elinaikanaan jo sen paskan katsomisen lopetin.
Jälkiviisaiden katsominen loppui kuin seinään kun Ritva Santavuori potkittiin ohjelmasta veke. Yle on tarpeeton, kuolkoon.

• Tykkää
Reactions: HymyHuuliHarppu
Höpö höpö! Koko ajan valitetaan siitä, kun Suomen tiet ovat niin huonossa kunnossa!

Tiemaksut käyttöön! Onneksi ruuhkamaksuja suunnitellaan jo, kannatan niitä ehdottomasti!

Miksi minun pitäisi maksaa palveluista joita en käytä?

Sairaanhoito on onneksi jo pian yksityistetty. Varakkaat ostavat vakuutuksia ja palveluita joita käyttävät. Köyhät saavat huonompaa hoitoa, mutta entä sitten? Jos ei ole varaa maksaa, niin voi voi! :D

Sama Ylen kanssa. Yle tukee suomalaista kulttuuria, mutta sehän ei ole tärkeää lainkaan. Rikkaat sivistyvät ja köyhät tyhmenevät. Jos ei ole varaa maksukortteihin, niin voi voi! :D

Ei ole olemassa mitään suomalaista kulttuuria. Ihan turha sitä on edes yrittää tukea.

Tämä on vasta alkua! Yksityistetään kaikki! :)

Minä haluaisin lakkauttaa seuraavaksi päiväkotiveron. Hoidan lapseni itse ja minusta on typerää, että joudun veroissani maksamaan itsekkäiden uraäitien päiväkotimaksut! Maksakoon ne itse, jotka päiväkoteja käyttävät!

Myös tiemaksut haluan heti käyttöön! Miksi minun pitää veroissani maksaa tieverkon kunnossapidosta, eihän minulla ole autoakaan! Teiden kunnostukseen käytettävät rahat pitäisi kerätä suoraan autojen omistajilta, ei muilta!

Ylipäätään veroista pitäisi luopua! Kaikkien pitäisi maksaa vain niistä palveluista, joita itse käyttää. Loppuisi se tuilla eläminen alkuunsa!

Tämä on hyvä alku! Tsemppiä hankkeelle! :)

Se on ihan syvältä että joudut maksamaan toisten ihmisten lasten päivähoidosta. Ei muuta kuin ameriikan malli käyttöön. Kodit maksavat hoidon itse tai menet sellaiseen työpaikkaan jossa hoito on järjestetty työnantajan puolelta. Teille voidaan helposti laittaa käyttömaksut ja vapauttaa sitten polttoainevero. Nyt veroa kertyy huomattavasti enemmän, kuin mitä tieverkon ylläpitoon rahaa menee. Nyt polttoaineverolla maksetaan teiden lisäksi myös köyhien bussimatkat. Niin ja tienkäyttömaksut myös busseille ja hinta vain lisätään lipun hintaan. So simple! :)

Lähes kaikki tulee yksityistää. No kenenkään kuolemaa en toivo, joten perusterveydenhuolto on hyvä säilyttää. Samoin maksuton koulutus, niin köyhätkin saavat edes mahdollisuuden vaikuttaa tulevaisuuteensa. Mutta iso osa palveluista pitäisi yksityistää tai ainakin alkaa rahoittaa niitä muuten kuin verorahoista. Kirjastot maksullisiksi ja uimahalleista pitäisi periä maksu jolla toiminta on kannattavaa. Turhia sääntöjä ja määräyksiä tämä maa on puolillaan ja niitä valvomassa uskomaton määrä kiinteäpalkkaisia virkamiehiä. Kuntien lakisääteisiä velvotteita pitää purkaa sekä taksi-, rautatie- ja linja-autoliikenne tulee vapauttaa kilpailulle. Kun sosiaalietuuksia on kuitenkin joillekin pakko antaa ihan hengissä pysymiseksi, niin se tulisi tehdä esim. ruokakupongilla, ei koskaan käteisellä rahalla.

Tämä on hyvä alku! :) #norminpurkutalkoot

Ei ole olemassa mitään suomalaista kulttuuria. Ihan turha sitä on edes yrittää tukea.

Joo ei ole, ja meidän velvollisuutemme kansainvälisten sopimustenkin perusteella on tukea muhamettilaisen pedofiilikulttuurin ja kaulankatkontakäytännön leviämistä, joten maksetaan nuokin rahat suoraan saudirahoitteisille moskeijoille ja muhamettiyhdyskunnille!
Mitä turhaan fyrkkia kierrättämään YLEn kautta, kun suoraankin ählämeille voimme rahat lahjoittaa!
Kyllä muhametit itse muhamettilaisuutta tehokkaammin levittävät kuin Yle, joka kovasti toki yrittää.

Se on ihan syvältä että joudut maksamaan toisten ihmisten lasten päivähoidosta. Ei muuta kuin ameriikan malli käyttöön. Kodit maksavat hoidon itse tai menet sellaiseen työpaikkaan jossa hoito on järjestetty työnantajan puolelta. ...

Turhaan suvakki yrität täällä mammapalstalla käyttää lastenhoitoa keppihevosena.
Kuitenkin päivähoito ja koululaitos on juuri teille suvakeille tärkeä, että saatte lapset jo pieninä kulttuurimarxilaisen aivopesunne piiriin pois kodeistaan.
Näinpä TEILLE mädättäjille se on ONGELMA, jos perheet järjestävät lastenhoitonsa itse (kuten esimerkiksi minä olen tehnyt, en käytä julkista mädätyslastenhoitoa). Perheille lastenhoidonjärkkääminen kyllä onnistuu.

:D

YLE LIHOIKSI! Tilanne: 9100 !!

Turhaan suvakki yrität täällä mammapalstalla käyttää lastenhoitoa keppihevosena.
Kuitenkin päivähoito ja koululaitos on juuri teille suvakeille tärkeä, että saatte lapset jo pieninä kulttuurimarxilaisen aivopesunne piiriin pois kodeistaan.
Näinpä TEILLE mädättäjille se on ONGELMA, jos perheet järjestävät lastenhoitonsa itse (kuten esimerkiksi minä olen tehnyt, en käytä julkista mädätyslastenhoitoa). Perheille lastenhoidonjärkkääminen kyllä onnistuu.

:D

YLE LIHOIKSI! Tilanne: 9100 !!

Minä kannatan Yle-veron poistoa. Enkä ole suvakki. Et tainnut lukea tekstiäni ennen kuin vastasit :D

Yle pitäisi lakkauttaa, mutta eteneekö asia kansalaisaloitteen johdosta. Vahva veikkaukseni on, että ei etene. Se on poliittinen kiistakapula, jonka olemassaoloa ei määrittele tarve tai kansan tahto.

Koko kansalaisaloitejärjestelmä on vitsi. Annetaan kansalle tunne, että he voivat vaikuttaa. Ovat siten tyytyväisiä. Mitään ei kuitenkaan noiden perusteella oikeasti muuteta. Mutta tärkeintähän on mielikuva.

Yle pitäisi lakkauttaa, mutta eteneekö asia kansalaisaloitteen johdosta. Vahva veikkaukseni on, että ei etene. Se on poliittinen kiistakapula, jonka olemassaoloa ei määrittele tarve tai kansan tahto.

Koko kansalaisaloitejärjestelmä on vitsi. Annetaan kansalle tunne, että he voivat vaikuttaa. Ovat siten tyytyväisiä. Mitään ei kuitenkaan noiden perusteella oikeasti muuteta. Mutta tärkeintähän on mielikuva.

No on tämä nyt ainakin suuren gallupin arvoinen järjestelmä.

homoliitot ainakin saatiin. ties kuinka kauan oltaisi jouduttu niitä odottamaan, jos ei kansalaisaloitetta asiasta olisi tehty.

Yle on ihan tarpeellinen eikä sitä tarvitse lakkauttaa, sensijaan Yleltä voisi potkia pihalle näitä mielipidejournalisteja ja lopettaa sen oman maailmankuvan, poliittisen agendan pakkotuputtaminen. Ei tarvitse joka ohjelmaan ja joka helvetin haastatteluun tunkea niitä omia poliittisia mielipiteitään.

Onko ongelma mielestänne YLE:n sisältö vai koko ajatus verovaroin kustannetusta, tasapuolisesta mediasta? Monesta viestistä jää käsitys, että kyse on ensimmäisestä ja nimenomaan tarjonnan poliittisesta sisällöstä. Eikö tällöin kannattaisi puuttua oikeaan ongelmaan, eikä hyökätä YLE.veroa vastaan? Ajaa muutosta YLE:n linjauksista päättäviin?

Onko ongelma mielestänne YLE:n sisältö vai koko ajatus verovaroin kustannetusta, tasapuolisesta mediasta? Monesta viestistä jää käsitys, että kyse on ensimmäisestä ja nimenomaan tarjonnan poliittisesta sisällöstä. Eikö tällöin kannattaisi puuttua oikeaan ongelmaan, eikä hyökätä YLE.veroa vastaan? Ajaa muutosta YLE:n linjauksista päättäviin?

Pahoin pelkään, että puolueeton ja tasapuolinen media on täyttä utopiaa. Minua riepoo eniten juurikin poliittisesti vain yhteen suuntaan kallellaan oleva sisältö. Muutenkin harva firma on terveellä pohjalla, jos sillä ei oikeasti ole tulospaineita. Yle samalle viivalle vain muiden toimijoiden kautta.

Kas kun Yle ei ole tasapuolinen media. Jos se olisi tasapuolinen ja ammattitaitoinen niin maksaisin Yle-veron mielelläni.

Yhteistyössä