Tuumailu apuja! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Kaksi ääripäätä siis :). Minä valitsisin jostain tuosta välimaastosta, mutta se olisi minun valintani.

Mutta sinun tilanteessasi, niin saisithan maalta uuden talon! Ja kyllä lapset on turvallisempi kasvattaa maalla. JA ainahan sieltä pääsee pois, jos ei viihdy!!! Yrittäjän elämä on rankkaa, mutta luulen, että tiedät senkin :).

Yrittäjä henkinen olen aina ollut, kuviot ovat varsin selvät.
Ja tuota mieltä minäkin olen, AINA pääsee pois jos ei vaan viihdyv
:D

Mikä olisi keskities?

Talon hinnan mainitsin ihan vain sen takia kun tältä suunnalta saattaa saada 15m2 samaan hintaan :D

Mun keskitie on 100000 ihmisen kaupunki, rivitalo, sekä ulkopuolinen työnantaja, en siis työllistä itse itseäni =D. Turvallista siis :).

Ei kuulosta yhtään hullummalta tuokaan. Voi huoletta lisätä listaan :D Rivitalo asuminen olisi sitäpaitsi hiukan huokeampaa kuin omakotitalossa asuminen. Mutta haluaisin olla oman itseni herra :D

No, kyllähän tuo omakotitalo on kieltämättä itselläkin haaveissa. Ja kaupungeissa ne on niin julumetun kalliita...eipä tässä tiedä mistä sitä itsensä joskus löytää, mutta rivari riittää toistaiseksi :).

Oletkohan sinä mielessäsi jo päätöksen tehnyt? Kallistuen siihen ykkösvaihtoehtoon??

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Voisiko keskitie olla talo/rivarinpätkä Helsingin naapurikunnasta kohtuullisen matkan päästä? Esim Tuusula tai Järvenpää? Sieltähän vielä hurauttaa Helsinkiin töihinkin.

Hmm, voisi kaiketi :D Houkuttelee oma asunto aikalailla ja yli 100 000 euron lainaa en todellakaan aio ottaa :D Siksi siis kauemmas olisi miltein välttämätöntä muuttaa. :/

No, kyllähän tuo omakotitalo on kieltämättä itselläkin haaveissa. Ja kaupungeissa ne on niin julumetun kalliita...eipä tässä tiedä mistä sitä itsensä joskus löytää, mutta rivari riittää toistaiseksi :).

Oletkohan sinä mielessäsi jo päätöksen tehnyt? Kallistuen siihen ykkösvaihtoehtoon??

Pohdin/pohdimme vielä monenlaisia asioita ja pitäisi käydä katsomaan muitakin vaihtoehtoja. Ilmoitus talosta tuli niin äkkiä ja silloin alkoi ideat juoksemaan :D Ei se minusta pahalta kuullosta ollenkaan tuo ykkös vaihtoehtokaan. Voisin hyvin kuvitella asuvani maalla, olenhan 3500 hengen kaupungista itsekkin kotoisin. Viihdyn kotosalla, mutta viihtyisin myös ikiomassa ravintelissa. :D

Yhteistyössä