Tuulilasilapputyyppi täällä terve! Nyt on selvinnyt uutta tästä mysteerimiehestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikkunaprinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikkunaprinsessa

Vieras
Elikäs on Se varattu. Sillä on lapsi/lapsia ja vaimo

Sen äiti on entinen työkaverini. :o

Ihan sattumalta näin tämän tyypin auton ja jäin kyttäämään, tottakai (stalkkeri) että ketä siihen auton luo tulee. No siihen tuli sitten tämä entinen työkaverini ja mitä ilmeisimmin miniä + lapsenlapsi. En kauheasti viitsinyt jäädä siihen juttelemaan, mutta hetkeksi pysähdyttiin. Katsoin sitä vaimoa vieläkin kriittisemmin silmin, onhan se pyöree ja nuori, mutta ei niin kauhean nätti, ihan tavallisen näköinen.

Satutan itseäni tällä minun ihastusasialla. : / Itkin vähäsen, kun tajusin, että en voi koskaan edes ehdottaa mitään, ei minusta olisi siihen, näin vain sen pikkulapsen kasvot mielessäni, en voisi satuttaa. :(
Olen tosi syvällä tässä minun omassa kiemurassani...

Mutta se mies, siinä vain on jotain, mikä vetää minua puoleensa ja mikä kiehtoo näin kovin paljon. : / Harmi, että ei ole mitään mahiksia. Huoooh! Ehkä toisessa elämässä sitten, jos sellaisia on. : / Pitäisi vaan jotenkin unohtaa, mutta multa vaan katoaa kaikki järki päästä sillä hetkellä, kun näen Sen uudelleen. :(

[QUOTE="Wieras";29729963]Kuin vanha sä oot?[/QUOTE]

Yli 30 v. Joo, olen ennenkin kuullut vinoilua "teini"... :p Ei se satuta minua, tuo minun ihastuminen satuttaa :(

No nytpä sä alat päästäkin siitä tyhmästä ihastumisesta eroon, etsit jonkun vapaan kohteen ja teet sitten asialle jotain. Hyvä ettet yhtään enempää turhaan kehitellyt kuvitelmia tyypistä josta et tiedä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29729984:
No nytpä sä alat päästäkin siitä tyhmästä ihastumisesta eroon, etsit jonkun vapaan kohteen ja teet sitten asialle jotain. Hyvä ettet yhtään enempää turhaan kehitellyt kuvitelmia tyypistä josta et tiedä mitään.

No kaikki alkaa tasoittua silloin, kun en ole pitkään aikaan nähnyt sitä miestä. mutta kun näen sen uudestaan, niin taas multa lähtee jalat alta ja järki päästä.

Yhteistyössä