Tuulihousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottavalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottavalle

Vieras
Onko kukaan nähnyt tai löytänyt tuulihousuja tai muita ulkoiluhousuja mistään kaupasta odottavalle äidille? Vanhat tuulihousut ei mene kiinni ja nyt tarvitsisin uudet. Jos jollakin olisi vinkkejä, mistä sellaiset löytäisi, ottaisin kaikki vinkit mielelläni vastaan. Asun Turussa, joten luulisi täältä jostain löytyvän, mutta ajattelin ensin kysäistä täältä. Kiitos!

...Isompi koko? Tuskin mammamallisia tuulihousuja mistään löydät joten urheilukauppaan sovittamaan tavallisia mut ota numeroa tai kahta isommat kuin yleensä kokosi. Mulla ainakin sellaiset housut missä naruilla kiristettävä vyötärö. Mahtuu hyvin! Jää vyötärö masun alle.

...Isompi koko? Tuskin mammamallisia tuulihousuja mistään löydät joten urheilukauppaan sovittamaan tavallisia mut ota numeroa tai kahta isommat kuin yleensä kokosi. Mulla ainakin sellaiset housut missä naruilla kiristettävä vyötärö. Mahtuu hyvin! Jää vyötärö masun alle.

Hei,
minä ratkaisin ongelman näin: laitan pitkämallisen paidan housuun, jätän housut avoimeksi (sellaiset jossa on vetskari ja neppari) ja housujen ulkopuolelle äitiysliivivyö. Se pitää housut ylhäällä!

Kiitos vastauksista ja ehdotuksista! Vähän arvelinkin, ettei mistään saa tuulihousuja odottavalle. Muuten en ole (ainakkan paljon) isompi kuin mahan kohdalta, joten tavalliset mutta paria numeroa suuremmat tuulihousut roikkuu päällä. Mulla ei ole ompelukonettakaan eikä kyllä ompelutaitoakaan, joten housujen levittäminenkin on poissuljettu vaihtoehto. Täytyy varmaan mennä kauppoihin sovittelemaan, jos vaikka sattuisi löytymään sopivat housut, jotka ei pussita. =)

Uusimmat

Yhteistyössä