Tuttipullot suli, wtf??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sara-Marie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sara-Marie

Vieras
Mä oon tähän asti keittäny tuttipullot kiehuvassa vedessä. Nyt oli uuni päällä ja ajattelin hyödyntää sen. No, tuttipullot suli uuniin???? Sama lämpötila ku vedessä, eikä yhtään sen kauempaa ollu uunissa ku vedessäkään...
Kannattaisko reklamatisoida, jos sais vaikka uudet tilalle?? Oli meinaan kaikki tuttipullot ja rahaa ei hirveesti oo...

???? Mä en ymmärrä teidän kommentteja? En oo aikaseemmin täällä kirjotanu. Mut siis, Kannattaa reklamatisoida valmistajalle? Mut mä oon ostanu yhden pullon sittarista ja pari s-marketista ja loput prismasta. Voinko siis laittaa kaikille samassa syssyssä? Ja miten mä teen ylipäätänsä reklamation?

No todellakin kannattaa reklamaTISOIDA, on aika haperolaatua nykyään jos uuniin sulavat :xmas:

What the fuck tuttipullo, kiva versio siitä 'mitä vittua muovikulho':sta :)

[QUOTE="vieras";26876442]Ja millähän tarkistit uunin lämpötilan, ettei ylittänyt sataa astetta? Uunien termostaatit heittelee.[/QUOTE]

Ei ku sama ku veden kiehunta, 200 asteessa ja 15 minuuttia... Enkä mä oo koskaan veden kiehunnan lämpötilaa tarkistanu... Kyllähän seki voi heitellä. Esim jos pitää levyä esim 3 tai 6. Täysillä kiehuu kuumemmin

Niin siis reklamatisoit tietenkin! Sittarin valmistaman pullon viet tietenkin siihen sittariin missä se on valmistettu ja s-marketissa valmistetut kyseiseen s-markettiin ja prisman pullot prismaan. Sitten on kyllä vähän kinkkisempi juttu, jos pullot on sulaneet yhteen kiinni. Täytyy sitten varmaan juosta sen muoviklöntin kanssa kaikki kaupat läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26876493:
veden kiehumispiste on 100 astetta...

Eikä oo ku 200 astetta.

Voisko joku oikeesti vastata tuohon kysymykseen???
Mä tuun kattoo vastaukset myöhemmin. Meen nyt hakemaan lapset tarhasta ja vienne mummolaan

Alkuperäinen kirjoittaja tässä apuja;26876517:
Niin siis reklamatisoit tietenkin! Sittarin valmistaman pullon viet tietenkin siihen sittariin missä se on valmistettu ja s-marketissa valmistetut kyseiseen s-markettiin ja prisman pullot prismaan. Sitten on kyllä vähän kinkkisempi juttu, jos pullot on sulaneet yhteen kiinni. Täytyy sitten varmaan juosta sen muoviklöntin kanssa kaikki kaupat läpi.

KIITOS asiallisesta vastauksesta. Näin teen!

Ja muille vastaajille: HAostakaa Patksa