Tuttipullon huolimisesta

Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Riipputissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Nyt ois tarve jättää poika vähäksi aikaa hoitoon, mut saa hirmuset raivarit jos mie yritän pulloo hänelle tarjota.. Mut jospa hän huolis mummolta kun mummille viedään =)

Kyllä mä uskon, että huolii kun oikein nälkä on.
Vie vaan hyvillä mielin hoitoon. :)

Tuokin saattaa olla totta, että alusta asti voisi olla hyvä silloin tällöin antaa pulloa, että tottuu.
Meillä esikoinen sai lisämaitoa jo sairaalassa ja kotonakin välillä vaikka imetinkin. Ja hyvin kelpasi pullo.
Kuopus taas ei tarvinut lisämaitoa ja pullon kanssa oli hankalampaa.
EIkä esikoinen siltikään rintaa hylkinyt. =)

mut mikä on niin tärkee meno et pitää viedä lapsi hoitoon vaikka tietää ettei välttämättä pulloa huoli kuin vasta sitten kun on kiljuva nälkä. älytöntä. en todellakaan voisi itse lähteä hyvillä mielin tuossa tilanteessa.

En aapeen menoa tiedä, eikä se meille kuulukaan, mutta kuten jo omalta kohdaltani sanoin, niin mun oma mielenterveyteni ei olisi kestänyt, jos olisin joutunut ensimmäisen vuoden olemaan aina ja koko ajan lapsen lähellä. :/
Olen sen sanonutkin, että huono äiti joidenkin mielestä olen, mutta vielä huonompi olisin ollut rätti poikki väsyneenä, kun jo tällä meidän järjestelyllä olin väsynyt.
Kuopus on tosi itkuinen ja paljon aikaa ja huomiota vaativa lapsi. Välillä jopa hermoon käyvä, mutta nyt jo vuoden ikäinen miehen alku, joka on täysin terve ja normaali, vaikka onkin jäänyt pienestä asti isin ja mummin kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti pulloon turvautuen. =)

Et ole huono äiti :hug:
Vaikka näitten harnaiden vieraiden mielestä ollaan :D
Joskus kun tulee myös eteen semmoisia tilanteita, miksi vauvan on oltava hoidossa :)

kuten ryypiskely ja baareissa hilluminen. todella hyviä syitä. tuollaiset ovat juuri sellaisia tekosyiden keksijöitä. että on tärkee meno ja blaa blaa ja se tärkee meno todellisuudessa on se että vanhemmat vetää perseet. sellaiset eivät ole henkisesti valmiita vanhemmiksi. piste.

Sä tässä et nyt taida olla ihan henkisesti valmis tapaus?!
Mistä h*lvetistä sä nyt keksit, että tässä on kyse siitä et pitää päästä ryyppäämään?!
Ihmisillä ihan oikeasti voi olla katsos sellasiakin menoja joihin vauvaa ei yksinkertaisesti voi ottaa mukaan.

Ap:lla on syynsä, joka ei meille muille kuulu yhtään. PISTE.

jos olis ollut joku päivänvalon kestävä juttu, olisi se tässä mainittu. joten näistä hyvin arvaa mikä se todellinen "tärkeä" meno on. että näin. mut niinhän se menee et samanlaiset puolustaa toisiaan..

On päivänvalon kestävä juttu :D Ihanaa kun se noin paljon jonkun pyllyä kutittaa :laugh:
Ja poitsu on siis aiemmin huolinut pullon, miulta tosin aina hirmusen taistelun kautta, mut hoidossa ollessaan on aina huolinut (2kertaa ollut)
Ja voin hyvällä puhtaalla omatunnolla sanoa, että viimeksikun oli hoidossa, rentouduimme yhdessä miehen kanssa. :whistle:
Mutta nyt ei oo semmonen juttu edessä kun hoitoon pitää jättää..
ja tässä nimen omaan pyysin niitä vinkkejä, millä on saanu vauvan huoliin pullon, enkä joidenkin harmaiden veetuilua siitä kuin paska äiti oon, kun annan pullosta ruokaa ja jätän lapseni hoitoon :D :flower:

vaan minkäslainen? joku elämääkin tärkeempi täytyy olla kun täytyy lapsi pullolle pakottaa. vaikka hän ei sitä edes huoli.

Ei se lapsi varman siihen kuole jos sillontällön pullosta syö. :whistle:
Mut jaksa täällä tapella taas harmaitten täydellisten äitien kanssa.
Ihan hyvä äiti olen mielestäni piste.
Keskitytään molemmat vaan ihan niiden omien muksujemme kasvattamiseen ja hoitamiseen :flower: =)