tuttiaskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
Hei!
Oletteko törmänneet vastaavaan: kun lapsi imee tuttia, tulee suun ympärille ja tutiin TOSI paha haju!?

Meillä n. 1v pojalla on näin. Hän imee tuttia lähinnä vain päiväunilla, mutta joskus myös valveilla ollessa. On aikoja, et tutti on oltava lähes koko ajan suussa. Niin siis se haju tulee, vaikka olis ihka uus tutti. Lähtee kuitenki tutista huuhtelemalla, mut suun ympärille haju jää, vaikka tutti ei ois enää suussa. Kuolaa tulee tutin ollessa suussa jonkin verran ja se sit visiin haisee. Mut mistäkähän haju johtuu? Voikohan suussa olla jotenki epänormaali ph tai jotain... Hampaita pestään kerran päivässä, mut hammastahnaa ei vielä suositeltu.

Kertokaa ihmeessä, jos tiiätte mitä tää on!!! Pääsen tästä miettimästä... =)

voisko olla sama asia kun aikuisillaki suussa maistuu aamusin pahalle...ainakin mulla...sehän siinä sitten kuolan mukana tulee tuttiin jne....kannattaa huuhdella lapsen naama jos pahasti alkaa haista....ja voithan koittaa antaa aina hörpyn vettä unien jälkeen että lapsi huuhtoo suus....siis juo sen koska kysehän oli pienestä lapsesta!!!
en usko että on mitään vakavaa...mut ainahan voit ottaa sen asian seuraavassa neuvolassa esiin...