tuttavan lapsen vaatetus *reps*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan pakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan pakko

Vieras
mä en voi mitää mut must tuntuu aina ku nään tuttavan lapsen et tukehdun!! se käyttää pojalla ihan tyttöjen hello kittyä yms ku on kuulemma tuttavilta ilmaiseksi saanut käytettynä niin ei halua ostaa poika vaatteita.

sit pojalla ykski kerta kaupas oli sellanen lila haalari päällä ja yks täti luuli tytöks niin tää mamma oli sillee et joo eiköhän nykyään voi olla pojalla muitakin värejä ku mustaa :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja ihan pakko:
mä en voi mitää mut must tuntuu aina ku nään tuttavan lapsen et tukehdun!! se käyttää pojalla ihan tyttöjen hello kittyä yms ku on kuulemma tuttavilta ilmaiseksi saanut käytettynä niin ei halua ostaa poika vaatteita.

sit pojalla ykski kerta kaupas oli sellanen lila haalari päällä ja yks täti luuli tytöks niin tää mamma oli sillee et joo eiköhän nykyään voi olla pojalla muitakin värejä ku mustaa :D:D

ja se on sulta pois? kyllä mäkin voisin kotona käyttää pienellä pojalla(alle 2v) hello kittyäkin, esim. yöpuvuissa, ja pihassa vaikka pinkkiä haalaria... lila ei mun mielestä ole paha.

Meillä oli kaksi vuotiaalla pojalla tässä yks päivä pihalla haalari, missä vaaleanpunaista :o
Ja on ollut tyttöjen puolelta ostettu lila paita ja lilat housut. Hui, miten mä oon voinut :headwall:

no siis on toi lapsi reilu 4kk ikänen et vähänkö kiva sit katsella isona valokuvia et "äiti miks mullon tyttöjen vaatteet päälle" :D:D:D miten sille kehtais sanoo siitä?

mulle kaveri sano et miks tehdään meidän tytöstä poikaa.. ku sanoin et ostettiin sille joululahjaksi raktori + muutama auto.. minkä mä sille teen et meidän 2v tyttö nyt tykkää raktoreista (ja on sillä raktoripaitaki).. toki leikkii se nukeillaki

Siis tää poikako käyttää yksinomaan tyttöjen vaatteita, vai joku kerta on sattunut olemaan pinkkiä tai lilaa päällä? Hanki elämä ap. Mitä se haittaa jos sillä on pinkkejä paitoja. Mun pojan 4 v. lempiväri on pinkki, mutta ei kuulema pukisi sitä päälle kun se on oikeasti tyttöjen väri... Minusta ei ole mitään väliä minkäväriset kamppeet on lapsella päällä.

Mun mies tykkää käyttää lilaa, onneksi kukaan ei ole sitä luullut vielä naiseksi. Eiköhän pojallekin tule joskus lilaa puettua, just meinasin ostaa lilan hupparin, mutten raskinut. Onko se kovin vaarallista, jos pienen luullaan olevan väärää sukupuolta? Mullakin kaveri käyttää pojallaan hyvinkin tyttömäisiä vaatteita, kun eka on tyttö. Ei siinä ole ollut mitään hassua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis tää poikako käyttää yksinomaan tyttöjen vaatteita, vai joku kerta on sattunut olemaan pinkkiä tai lilaa päällä? Hanki elämä ap. Mitä se haittaa jos sillä on pinkkejä paitoja. Mun pojan 4 v. lempiväri on pinkki, mutta ei kuulema pukisi sitä päälle kun se on oikeasti tyttöjen väri... Minusta ei ole mitään väliä minkäväriset kamppeet on lapsella päällä.

no siis kaikki vaatteet mitä tolla poitsulla on on käytettyy ja jotain tyyliin "sain siskon perheeltä niin en mä sit osta mitään ku ei tarvita et hyvinhän nääkin viel käy." ei niinku yhtään toi äippä hiffaa et on aika noloa ku pojalla jotku hellokitty bodyt tms päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies tykkää käyttää lilaa, onneksi kukaan ei ole sitä luullut vielä naiseksi. Eiköhän pojallekin tule joskus lilaa puettua, just meinasin ostaa lilan hupparin, mutten raskinut. Onko se kovin vaarallista, jos pienen luullaan olevan väärää sukupuolta? Mullakin kaveri käyttää pojallaan hyvinkin tyttömäisiä vaatteita, kun eka on tyttö. Ei siinä ole ollut mitään hassua.

ei nyt lilassa vaateessa mitään hassua olekkaan, mut jos pojalla on prinsessa pusero röyhelöhioineen, ni kyl mä sit kattosin kieroon

Micaelia ei ole kyllä koskaan luultu tytöksi vaikka on ollut punaista ja lilaa päällä + vielä vaaleet kohtuu pitkät hiukset.
Tosin Micsu on mun mielestä kyllä niin selkeesti pojan näkönen kasvoiltaankin...

Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:
Meillä oli kaksi vuotiaalla pojalla tässä yks päivä pihalla haalari, missä vaaleanpunaista :o
Ja on ollut tyttöjen puolelta ostettu lila paita ja lilat housut. Hui, miten mä oon voinut :headwall:

Mä ite ajattelen, että VÄRI ei oo se tärkeä tekijä vaan TYYLI.Kyllä mä ainakin voin laittaa pojalleni vaaleanpunaisen vaatteen, mikäli se ei ole tyttömäisen mallinen eli ei ole mitään prinsessan kuvia tai röyhelöitä tms.samoin voin tytölleni laittaa sinistä jos siinä ei lue rinnassa mitään "super boy"- tms tekstejä.Eli tyyliltään tyttömäisiä vaatteita en laittais pojalle enkä tyyliltään poikamaisia tytölle.Onneksi nykyään on paljon tarjolla näitä ns unisex-mallisia vaatteita jotka käy kummalle vaan.

Se on aikalailla yksi hailee mitä 4 kk vanha vauva päällään pitää, kunhan on ehjät ja puhtaat vaatteet. Kyllä varmasti äiti ostaa sitten jo isompana pojalleen poikien vaatteita, varsinkin jos saa tietää mitä p*skaa tuttunsa puhuvat hänen vauvastaan ja mielensä siitä pahoittaa...Ei taija ap:lla olla kaikki murot kulhossa :heart: