Tutkintotilaisuudesta kysyn

• Viestiketjun aloittaja "Mimmi"
  • Ensimmäinen viesti
"Mimmi"
Alaa en sano,mutta meillä on tutkintotilaisuudet,joissa on 2-3 valvojaa,eli onko se nyt se kolmikanta. Mä pääsin yhen tutkinnonosan läpi,mutta toiseen joutuu tedä korjauksia. Harmittaa ja tuntuu,että oon jotenkin tyhmä tosi stressaavaa mennä parin kuukauden päästä esittämään uudelleen,jos löytävät taas jotakin moitteen sijaa. onko muilla käynyt niin,että on joutunut lisätä/korjata?

"-m-"
En osaa sanoa, mutta minuakin kiinnostaisi - itse olen menossa kolmikanta-arviointiin vajaan kuukauden kuluttua ja jännittää!

Miksi toiseen joutuu tekemään korjauksia ja millaisia korjauksia? Kyseessä on kuitenkin ilmeisesti näyttötutkinto? Katsoiko joku suunnitelman ja näytöt etukäteen? Itse olen jotenkin elellyt siinä uskossa (until now), että suunnitelma ja näytöt ovat kunnossa, kun sinne kutsuttiin..

Viimeisen vuoden aikana suorittanut jo neljä tutkintotilaisuutta ja kaikista saanut kiitettävän :) meillä se toimii niin, että tehdään näyttösuunnitelmat jotka hyväksytään työelämän arvioijalla sekä opettaja-arvioijalla. Sen jälkeen työelämän näyttö ( 1 tutkintotilaisuus/ 7 pvää työelämässä ) ja tästä jaksosta kirjallinen tuotos itsearvioineen opettajalle sekö työelämään. Työelämä antaa numeron, opettaja antaa numeron ja palautekeskustelu käydään open kanssa jossa saa lopullisen numeron :)

viaaras
Mulla oli 2 tutkinnon osaa, jotka näytin uudelleen. Opettaja oli veemäinen mulkku. Se keksi valitettavaa aivan epäoleellisista asioista. En nyt erittele mistä ettei mua tunnisteta. Minkälainen opettaja sulla on näyttöä vastaanottamassa? Tsemppiä!

"Mimmi"
Meillä on ihan erillinen tutkintolautakunta ja se ämmä on itseään kehuva kakkapää..sori..arvelinkin,että mulla saattaa olla pari virhettä,mutta ei siitä olis tarviu haloota nostaa...Nyt,jos ei mene läpi niin en tiedä mitä teen,kun en voi kuitenkaan muuttua tän paremmaksi...

viaaras
[QUOTE="Mimmi";29597873]Meillä on ihan erillinen tutkintolautakunta ja se ämmä on itseään kehuva kakkapää..sori..arvelinkin,että mulla saattaa olla pari virhettä,mutta ei siitä olis tarviu haloota nostaa...Nyt,jos ei mene läpi niin en tiedä mitä teen,kun en voi kuitenkaan muuttua tän paremmaksi...[/QUOTE]

Voi mä tiedän ton tunteen. Mun arvioiva opettaja oli aivan järkky tapaus. Se sai mut tuntemaan itseni huonoksi ja tyhmäksi ja se miten se käyttäytyi niin alentuvasti mua kohtaan.. Se ihminen oli aivan järkyttävä. Enkä mä ollut ainoa, joka tunsi näin. Mulla alkaa vieläkin sappi kiehumaan jos ajattelen sitä ihmistä ja niitä tutkintotilaisuuksia..

"kia"
Minä jouduin muutaman asian lisäämään myöhemmin. Ihan vaan istuttiin pöydän ääreen, ja kerroin ne asiat mitkä jäivät sanomatta varsinaisessa näytössä. Mulla oli raskas elämänvaihe menossa, joten en ollut aivan täysissä voimissani näyttöä suorittaessani.

Yhteistyössä