Tutkin mieheni tietokoneen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lopetan tässä ketjussa, mut vaikka mä tsekkaan joskus kännyn, niin oon satavarma että mun avioliitto on vähiten mustasukkaisin kuin suurimmalla osalla muiden liitoista.

Kun se on vain se tsekkaus. Ei muuta.
Minun mielestä sinun ei tarvitse perustella sen suuremmin tuota tsekkaamista. Eihän noidenkaan, jotka eivät tsekkaa, tarvitse mitään perijuuripohdintaa.
En ole aivan tuhannen varma, mutta tuossa tsekkaamisessa voi olla terveitäkin piirteitä. Sitä tavallaan pitää huolen itsestään ja omasta arvostaan.
..huono esimerkki.. pitäähän sitä huolen muustakin "omaisuudestaan", kuten kiinteistöstä tai pankkitilistä. Miksei siis siitä kaikkein tärkeimmästä? :)

Kyllä! Vertasin juuri miehiä sujuvasti tiliin ja kiinteistöön, kymmenen pistettä mulle!!!! :D
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Jos parisuhteessa ollessaan täytyy pelätä tai edes ajatella toisen pettävän, niin miksi sitten olla edes parisuhteessa? Parempi olla yksin.
Ei kyse välttämättä edes ole pelosta. Meillä on kuitenkin käytössä kylmät tilastot.
Minä en todellakaan haluaisi olla se sinisilmäinen tyhmähkö kotikäpy, jota käytetään hyväksi.
No, onneksi nuo artikkelit pitää varmasti virhemarginaalia sen kakskytä prosenttia..
 
vierailija
Toisekseen normaaliälyinen ihminen osaa halutessaan peittää jälkensä.

Huonolla tuurilla se, että tsekkaa, aiheuttaa sen, että tuudittautuu väärään turvallisuudentunteeseen ja se, että puoliso oikeasti pettää, jää kokonaan hoksaamatta.

Työkaverilla esimerkiksi on toinen luuri mitä ei vie kotiin milloinkaan. Se on niin kauan mitä mä muistan, pettänyt naistaan ja jopa asunut toisen kanssa yhden kesän jäämättä kiinni. Meille se raahasi sen yhden kesän typynsä ja sit seuraavaksi ois ollut tuomassa vaimoaan ja tytärtään kylään ja saunomaan mutta siihen jopa mun mies ärähti että ei. -Asia erikseen olla kertomatta tuntemattomalle naiselle että ukko pettää kuin että istuisi samassa ruokapöydässä ja olisi yhä hiljaa.
Hyi. Kuulostaa siltä, että hakee hyväksyntää teoilleen, ellei sitten ole leveilijätyyppi..
Mut miten ulkona täytyy olla, jos edes ehdottaa muille, että asettuu tollaseen asemaan!
 

Yhteistyössä