Tutkin mieheni tietokoneen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mutta eikö tuo ole itsellekin henkisesti raskasta, saati sitten puolisolle joka ei ole tunnetusti mitään edes tehnyt?
Sitä paitsi kai sä sitten annat omankin puhelimen tarkastettavaksi?
Emmä tiiä, itte en jaksais tuollasta....
Enhän mä edes muista koko uskollisuus/uskottomuus -asiaa arjessa. Muutaman kerran vuodessa ajattelen ohimennen, että mitä jos tuo pettäiskin mua. Mun mielestä ihan normaalia ajattelua, ne on asioita jotka käväisee mielessä ja menee sit pois.

Katsokoon mies mun kännykän, oon sen joskus tarjonnukin, mutta ei sitä kiinnosta. Kirjoittelen arkiasioista kuukausittain 2-3 tutun miehenkin kanssa ja vitsailen niissä ketjuissa, mut ne ketjut kestäis kyl mun miehen tarkastelun.
 
r0s
Mut mitä hyötyä puhelimen tsekkaamisesta sit muka on? Jos sieltä löytyy todisteita siihen, että mies on pettänyt, niin pettänythän se sit jo on. -Tavallaan siis joka kerta luuriin luvatta tarttuessaan valmistautuu mahdolliseen eroon.

Ois kamalaa moinen elämä!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mut mitä hyötyä puhelimen tsekkaamisesta sit muka on? Jos sieltä löytyy todisteita siihen, että mies on pettänyt, niin pettänythän se sit jo on. -Tavallaan siis joka kerta luuriin luvatta tarttuessaan valmistautuu mahdolliseen eroon.

Ois kamalaa moinen elämä!
No onhan se pettäminen hyvä tietää missä vaiheessa tahansa? Se teko ei vanhene monessa vuodessakaan ja eroaisin, jos olisi pettäny vaikka 3 vuotta sitten.
Ja vaikka mies vasta viesteissä sanoisi suunnitteluasteella jollekin naiselle "mennään panemaan" niin monoa saisi silti.

En ymmärrä miks luurin tutkimisesta tehdään niin iso numero. Ei se tarkoita että koko ajan olisi peloissaan, vaikka niin kuvitellaan. Se on vain tsekkaus.
 
r0s
Toisekseen normaaliälyinen ihminen osaa halutessaan peittää jälkensä.

Huonolla tuurilla se, että tsekkaa, aiheuttaa sen, että tuudittautuu väärään turvallisuudentunteeseen ja se, että puoliso oikeasti pettää, jää kokonaan hoksaamatta.

Työkaverilla esimerkiksi on toinen luuri mitä ei vie kotiin milloinkaan. Se on niin kauan mitä mä muistan, pettänyt naistaan ja jopa asunut toisen kanssa yhden kesän jäämättä kiinni. Meille se raahasi sen yhden kesän typynsä ja sit seuraavaksi ois ollut tuomassa vaimoaan ja tytärtään kylään ja saunomaan mutta siihen jopa mun mies ärähti että ei. -Asia erikseen olla kertomatta tuntemattomalle naiselle että ukko pettää kuin että istuisi samassa ruokapöydässä ja olisi yhä hiljaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Laitanhan mä turvavyönkin, vaikka koskaan en ole nokkakolarissa ollut. Vaikka takana on kymmeniätuhansia autossaistumisia.

Silti, jos 1/3 suomalaisista pettää, niin miehissä se on 1/6 (tai voi olla isompikin osa, koska naiset on vielä aavistuksen uskollisempia).

Mä tiedän ettei mun mies tule koskaan pettämään, se on vaan semmoinen sisäinen tunne. Mutta mitäs jos olen väärässä - ja miksi juuri mä oisin onnekas, koska moni kauniimpi ja hehkeämpi vaimo on tullu petetyksi?
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
r0s
Laitanhan mä turvavyönkin, vaikka koskaan en ole nokkakolarissa ollut. Vaikka takana on kymmeniätuhansia autossaistumisia.

Silti, jos 1/3 suomalaisista pettää, niin miehissä se on 1/6 (tai voi olla isompikin osa, koska naiset on vielä aavistuksen uskollisempia).

Mä tiedän ettei mun mies tule koskaan pettämään, se on vaan semmoinen sisäinen tunne. Mutta mitäs jos olen väärässä - ja miksi juuri mä oisin onnekas, koska moni kauniimpi ja hehkeämpi vaimo on tullu petetyksi?

Kyl se on kolmannes miehistä. Ja kolmannes naisista. Suunnilleen. Ainakin sillä matematiikalla mikä mulle on opetettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Toisekseen normaaliälyinen ihminen osaa halutessaan peittää jälkensä.

Huonolla tuurilla se, että tsekkaa, aiheuttaa sen, että tuudittautuu väärään turvallisuudentunteeseen ja se, että puoliso oikeasti pettää, jää kokonaan hoksaamatta.

Työkaverilla esimerkiksi on toinen luuri mitä ei vie kotiin milloinkaan. Se on niin kauan mitä mä muistan, pettänyt naistaan ja jopa asunut toisen kanssa yhden kesän jäämättä kiinni. Meille se raahasi sen yhden kesän typynsä ja sit seuraavaksi ois ollut tuomassa vaimoaan ja tytärtään kylään ja saunomaan mutta siihen jopa mun mies ärähti että ei. -Asia erikseen olla kertomatta tuntemattomalle naiselle että ukko pettää kuin että istuisi samassa ruokapöydässä ja olisi yhä hiljaa.
Joo ei siihen kännykkäratsiaan voi tuudittautua. Jos mä pettäisin niin osaisin tehdä sen niin ettei kukaan epäilis.
Mut kyllä mä luulisin tietäväni yleiset merkit siitä, milloin voi epäillä miehen pettäneen. Ei tuo niitä täytä.
 
vierailija
Laitanhan mä turvavyönkin, vaikka koskaan en ole nokkakolarissa ollut. Vaikka takana on kymmeniätuhansia autossaistumisia.

Silti, jos 1/3 suomalaisista pettää, niin miehissä se on 1/6 (tai voi olla isompikin osa, koska naiset on vielä aavistuksen uskollisempia).

Mä tiedän ettei mun mies tule koskaan pettämään, se on vaan semmoinen sisäinen tunne. Mutta mitäs jos olen väärässä - ja miksi juuri mä oisin onnekas, koska moni kauniimpi ja hehkeämpi vaimo on tullu petetyksi?
ihanaa toi sun matematiikka
 
r0s
Joo ei siihen kännykkäratsiaan voi tuudittautua. Jos mä pettäisin niin osaisin tehdä sen niin ettei kukaan epäilis.
Mut kyllä mä luulisin tietäväni yleiset merkit siitä, milloin voi epäillä miehen pettäneen. Ei tuo niitä täytä.

Mut ajattele, että joka kolmas lähipiiristäsi. Pystytkö mielessäsi löytämään ne jotka osoittavat pettämisen merkkejä? Mulle ainakin tekee tiukkaa. Jotkut ovat ilmiselviä muttei niistä ikinä, elämän aikana, sitä kolmannesta täyteen saa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mut ajattele, että joka kolmas lähipiiristäsi. Pystytkö mielessäsi löytämään ne jotka osoittavat pettämisen merkkejä? Mulle ainakin tekee tiukkaa. Jotkut ovat ilmiselviä muttei niistä ikinä, elämän aikana, sitä kolmannesta täyteen saa.
Ainahan noissa Iltiksen tutkimuksissa on vähän heittoa. Siis että onko tutkittu ihan tasaisesti eri väestöryhmistä.
Mä tiedän suht varmuudella että 4 tuttua äijää on pettänyt vaimojaan, ja epäilen yhtä 5:ttä tuttua äijää pettäjäksi. Raamikkaita, koulutettuja, matkustavat töiden takia paljon. Kaikilla naisia kohtaan pilke silmäkulmassa.
Nuo on semmoisia perinteisiä pelimiehiä.
Mut sitten on joku ujo ja juro kaivinkone-Keijo josta en osaa sanoa mitään.
 
r0s
Ainahan noissa Iltiksen tutkimuksissa on vähän heittoa. Siis että onko tutkittu ihan tasaisesti eri väestöryhmistä.
Mä tiedän suht varmuudella että 4 tuttua äijää on pettänyt vaimojaan, ja epäilen yhtä 5:ttä tuttua äijää pettäjäksi. Raamikkaita, koulutettuja, matkustavat töiden takia paljon. Kaikilla naisia kohtaan pilke silmäkulmassa.
Nuo on semmoisia perinteisiä pelimiehiä.
Mut sitten on joku ujo ja juro kaivinkone-Keijo josta en osaa sanoa mitään.

Sulla on kyllä suht yksipuolinen ajatus pettäjätyypeistä.


Eihän se, että on mahdollista pettää, tee pettäjää. Koulutetun myös kuvittelisi oivaltavan paremmin pettämisen riskit kuin kouluttamattoman ja jättävän näinollen väliin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
En ole yhdessäkään parisuhteessani kokenut tarpeelliseksi tai edes asiaankuuluvaksi tutkia kumppanin kännykkää ja tietokonetta. Miksi niin tekisin? Oikeasti olen lukenut tätä keskustelua ihmeissäni. Ei minun suinkaan tarvitse/ole pakko todellakaan tietää, kenen kanssa toinen on puhunut tai viestitellyt ja mistä asiasta tai mitä etsinyt/hakenut tietsikan kautta, kumppanini kertoo niin halutessaan sen itse tai on kertomatta. Henk.kohtasesti moinen toiminta näyttäytyy tarpeettomana kyttäämisenä.
 
En ole yhdessäkään parisuhteessani kokenut tarpeelliseksi tai edes asiaankuuluvaksi tutkia kumppanin kännykkää ja tietokonetta. Miksi niin tekisin? Oikeasti olen lukenut tätä keskustelua ihmeissäni. Ei minun suinkaan tarvitse/ole pakko todellakaan tietää, kenen kanssa toinen on puhunut tai viestitellyt ja mistä asiasta tai mitä etsinyt/hakenut tietsikan kautta, kumppanini kertoo niin halutessaan sen itse tai on kertomatta. Henk.kohtasesti moinen toiminta näyttäytyy tarpeettomana kyttäämisenä.
Hyvinpä oot määriä seurannu tässä ketjussa.
Onko joku sanonu tässä ketjussa jatkuvasti kyttäävänsä? Mun mies voi olla aamusta iltaan töissä ja muistan ehkä 20 maissa ees miettiä että missä se on. Silti joskus tsekkaan sen kännykän.

Eikä sulle ukkos kertois jos pettäis, tuo on erittäin naiivia ajattelua. Joskus joku harva saattaa kertoa vaimolleen.
 
Millainen ihminen on uskoton? 10 yllättävää asiaa pettämisestä!
Pettäminen on valitettavan yleinen ongelma.Shutterstock

JULKAISTU 31.10.2014 06:36

Pettäminen on valitettavan yleinen ongelma parisuhteissa.
Tilastojen mukaan melko monet ovat parisuhteessaan uskottomia, vaikka pettäminen yleensä tuomitaankin.
1. Ongelman laajuus
Jopa 30-60 prosenttia naimisissa olevista henkilöistä pettää kumppaniaan suhteen jossain vaiheessa. Useimmiten uskottomuus ei edes tule suhteessa ilmi. Jos asia tulee kuitenkin julki, niin se johtaa usein avioeroon.

2. Iästä riippumaton ilmiö
Erään tutkimuksen mukaan 19 prosenttia alle kolmekymppisistä ja naimisissa olevista miehistä oli pettänyt kumppaniaan. Naisista taas noin 13 prosenttia alle kolmekymppisistä ja naimisissa olevista naisista oli pettänyt kumppaniaan. On myös äärimmäisen yllättävää, että pettäminen ilmenee yleensä jo ensimmäisen kolmen avioliittovuoden aikana tai noin puoli vuotta esikoisen syntymän jälkeen.
3. Asia ei kaduta
Erään tutkimuksen mukaan 71 prosenttia ei hyväksy pettämistä, mutta silti kaksi kolmasosaa pettäneistä eivät katuneet uskottomuuttaan.
4. Ulkonäöllä ei merkitystä
Yleensä arvellaan, että omaa kumppaniaan petetään mielestään kauniimman tai komeamman henkilön kanssa. Näin asia ei välttämättä kuitenkaan ole. Erään kyselyn mukaan 90 prosenttia pettäneistä arvioi henkilön olevan kumppaniaan rumempi.

Kumppania petetään muun muassa työkaverin kanssa.

5. Romanssi työkaverin kanssa
Tilastojen mukaan kumppania petetään useimmiten työkaverin kanssa. Tämä johtuu muun muassa siitä, että vietämme työpaikalla todella paljon aikaa.



6. Rikkaat miehet pettävät enemmän
Erään tilaston mukaan miehet pettävät enemmän kuin naiset. Rikkaat miehet taas ovat kaikkein todennäköisin ihmistyyppi, joka pettää omaa kumppaniaan.
7. Naiset pelkäävät kumppaninsa rakastuvan
Miehet ja naiset pelkäävät suhteessa eri asioita. 65 prosenttia naisista ja 47 prosenttia miehistä pelkäävät kumppaninsa rakastuvan johonkin toiseen henkilöön. 35 prosenttia naisista ja 53 prosenttia miehistä taas pelkäävät kumppaninsa harrastavan seksiä jonkun toisen kanssa.
8. Onnellinen avioliitto ei aina riitä
Eräiden tutkimusten mukaan jopa onnellisessa parisuhteessa olevat henkilöt saattavat pettää kumppaniaan. 56 prosenttia pettäneistä miehistä kertoivat olevansa tyytyväisiä avioliittoonsa. 34 prosenttia pettäneistä naisista kertoivat olevansa tyytyväisiä avioliittoonsa.
9. Eroaminen on hankalaa
Pettäminen on yksi avioeron yleisimmästä syistä. 19 prosenttia petetyksi tulleista henkilöistä jättivät kumppaninsa heti tiedon saatuaan. 22 prosenttia jättivät kumppaninsa pettämisen jälkeen vasta myöhemmin huomatessaan, että suhde ei pääse uskottomuuden yli. Kumppanistaa eroamista kuitenkin pohditaan usein kauan ja kaikki eivät jätä rakastaan pettämisen jälkeenkään.
10. Osa ei koskaan ajattele pettävänsä
Pettäminen on melko yleistä, mutta onneksi kuitenkin useimmat pariskunnat eivät koskaan ajattele pettämistä.
 
vierailija
Hyvinpä oot määriä seurannu tässä ketjussa.
Onko joku sanonu tässä ketjussa jatkuvasti kyttäävänsä? Mun mies voi olla aamusta iltaan töissä ja muistan ehkä 20 maissa ees miettiä että missä se on. Silti joskus tsekkaan sen kännykän.

Eikä sulle ukkos kertois jos pettäis, tuo on erittäin naiivia ajattelua. Joskus joku harva saattaa kertoa vaimolleen.
Olikin kyseessä vain mun mielipiteeni asiasta. Naiivi tai ei, silti mun. En tiennytkään, että vain harvat ja valitut saavat sen kertoa? Jatka mun puolesta vain miehesi kännyköiden ja tietsikoiden ratsaamista, jos se tuo itsellesi sielunrauhan. Mun korvaan tuo vain kuulostaa kyttäämiseltä ja pirujen maalaamiselta. Mä en moista tee, koska en näe sille mitään tarvetta.
 
Olikin kyseessä vain mun mielipiteeni asiasta. Naiivi tai ei, silti mun. En tiennytkään, että vain harvat ja valitut saavat sen kertoa? Jatka mun puolesta vain miehesi kännyköiden ja tietsikoiden ratsaamista, jos se tuo itsellesi sielunrauhan. Mun korvaan tuo vain kuulostaa kyttäämiseltä ja pirujen maalaamiselta. Mä en moista tee, koska en näe sille mitään tarvetta.
Jos sä tulit ihmettelemään tänne muiden mielipiteitä, niin kai sunkin mielipidettä saa kyseenalaistaa?

Luepa tuo lehtijuttu (niitä on muitakin, aika samat lukemat pyörii niissä).
Suurin osa pettämisistä EI paljastu. Eli se pettäjä osaa olla niin herttainen ja ihqu puolisolleen ettei tää epäile yhtikäs mitään.
Siinähän odotat loppuelämäsi että ukkosi kertoo mahdollisista pettämisistään, koska todennäköisesti se ei kertoisi sulle. Älä kuitenkaan ihmettele jos mä _kerran vuoteen_ tsekkaan mieheni kännykän.
 

Yhteistyössä