Mutta mä en ole se joka möykkää terassilla.Sä olet itse just tälläinen lähiökuppilan alkoholiongelmainen reiska.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta mä en ole se joka möykkää terassilla.Sä olet itse just tälläinen lähiökuppilan alkoholiongelmainen reiska.![]()
OLIVAT haluttuja asuinalueita aikanaan, puhuin imperfektissä, miten sun voi olla niin vaikea ymmärtää lukemaasi?Haluttuja asuinalueita ovat esim. Eira, Kaivopuisto tai Ullanlinna.
Ei Kontula.
Et tietenkään sinä, vaan ne muut reiskat.Mutta mä en ole se joka möykkää terassilla.
Ruotsalaiset ovat kyykyttäneet suomalaisia liki tuhannen vuoden ajan, siihen ei venäläinen ja virolainen ole pystynyt.Tjaa, mun mielestä varastelevat venäläiset ja virolaiset.
Ruotsalaiset ovat kyykyttäneet suomalaisia liki tuhannen vuoden ajan, siihen ei venäläinen ja virolainen ole pystynyt.
Tolkun ihmiset ymmärtävät, suvakit eivät.Hassua, että ihmiset alkavat vasta nyt herätä. Olin aikoinaan n. 20 vuotta sitten Kontulassa töissä ja katselin sitä meininkiä aika ihmeissäni. Muutimmekin 16 vuotta sitten kokonaan pois Helsingistä ja ei ole tarvinnut kärsiä maahanmuuton negatiivisista puolista. Lapsen koulussa on toki maahanmuuttajia, mutta he ovat saksalaisia, englantilaisia, venäläisiä, kiinalaisia... ymmärrätte varmaan, keitä ei ole.