Tutkimus: Suomalaiset pakenevat monikulttuurisista lähiöistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hassua, että ihmiset alkavat vasta nyt herätä. Olin aikoinaan n. 20 vuotta sitten Kontulassa töissä ja katselin sitä meininkiä aika ihmeissäni. Muutimmekin 16 vuotta sitten kokonaan pois Helsingistä ja ei ole tarvinnut kärsiä maahanmuuton negatiivisista puolista. Lapsen koulussa on toki maahanmuuttajia, mutta he ovat saksalaisia, englantilaisia, venäläisiä, kiinalaisia... ymmärrätte varmaan, keitä ei ole.
 
Hassua, että ihmiset alkavat vasta nyt herätä. Olin aikoinaan n. 20 vuotta sitten Kontulassa töissä ja katselin sitä meininkiä aika ihmeissäni. Muutimmekin 16 vuotta sitten kokonaan pois Helsingistä ja ei ole tarvinnut kärsiä maahanmuuton negatiivisista puolista. Lapsen koulussa on toki maahanmuuttajia, mutta he ovat saksalaisia, englantilaisia, venäläisiä, kiinalaisia... ymmärrätte varmaan, keitä ei ole.
Tolkun ihmiset ymmärtävät, suvakit eivät.
 

Yhteistyössä