Tässäpä mietin, että onko tosiaan pakko ostaa 100-200e turvakaukalo, jotta se on varmasti turvallinen vai eikö pitäisi voida luottaa siihen, että edullisemmatkin merkit toimivat vaaratilanteessa?
Muistan, että tytöllä oli joku aktan perus kaukalo vuonna 2001 ja pojalla sit joku britaxin tuunatumpi versio vuonna 2005, nyt kolmannelle mietinnässä, että kannattaako oikeesti laittaa isoja summia kaukaloon..
Muistan, että tytöllä oli joku aktan perus kaukalo vuonna 2001 ja pojalla sit joku britaxin tuunatumpi versio vuonna 2005, nyt kolmannelle mietinnässä, että kannattaako oikeesti laittaa isoja summia kaukaloon..