M
Marily
Vieras
Moikka!
Tarvittais pieneen tilaan menevä turvaistuin mun autooni. Mulle kehuttiin Concord merkkiä ja nimenomaan Ultimax turvaistuinta. Kokeiltiin sitä jo autoonkin ja mahtuis hyvin
Mimmosia kokemuksia kyseisestä istuimesta? Lupasin palailla huomenissa myyjälle eli kuulisin tosi mielelläni käyttökokemuksia!
Infoa löysin täältä http://www.sasima.fi/Concord/Driving/Ultimax.html
Tarvittais pieneen tilaan menevä turvaistuin mun autooni. Mulle kehuttiin Concord merkkiä ja nimenomaan Ultimax turvaistuinta. Kokeiltiin sitä jo autoonkin ja mahtuis hyvin
Infoa löysin täältä http://www.sasima.fi/Concord/Driving/Ultimax.html