Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:En käyttäisi kolarissa ollutta istuinta. Ammattilaisethan väittää että pyöräilykypäräkin on entinen pudottuaan puolitoista metriä. Ei tarvi olla näkyviä kolhuja ja tällejä istuimessa että on käyttökelvoton.
Käytettynä istuinta en tästä syystä ostaisi keneltäkään vieraalta, vain luottoihmisiltäni.
Jos nyt joku naarmuttaa autoasi parkkipaikalla, en usko että istuin siitä miksikään menee. Mutta kolariauton istuimen vaihtaisin jos se olisi minun istuimeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Jos auto on ollut kolarissa, niin vakuutuksen pitäs kyllä korvata istuimet, oli niissä istuimissa matkustaja tai ei, koska senhän sanoo järkikin jo ettei ne kelvollisia enää ole.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:siis tässä tapauksessa on ajettu 80km/h kaidetta päin jonka jälkeen peräkärry tullu takalokarista/osittain takaoven ikkunasta sisään..
mietin vain että voiko noita istuimia enään käyttää??
hassua muuten olis et jos lapsi ei oo kyydissä ni sun on aina pakko irrottaa istuimet jos niitä ei kerran vakuutus korvais..eli jos veisit lapset aamulla hoitoon jätä siis istuin hoitopaikkaan, niinkö???????
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:siis tässä tapauksessa on ajettu 80km/h kaidetta päin jonka jälkeen peräkärry tullu takalokarista/osittain takaoven ikkunasta sisään..
mietin vain että voiko noita istuimia enään käyttää??
hassua muuten olis et jos lapsi ei oo kyydissä ni sun on aina pakko irrottaa istuimet jos niitä ei kerran vakuutus korvais..eli jos veisit lapset aamulla hoitoon jätä siis istuin hoitopaikkaan, niinkö???????
en uskaltaisi enää käyttää, on se äkkipysäys tuosta nopeudesta melkoinen rasite tyhjälle istuimellekin
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:siis tässä tapauksessa on ajettu 80km/h kaidetta päin jonka jälkeen peräkärry tullu takalokarista/osittain takaoven ikkunasta sisään..
mietin vain että voiko noita istuimia enään käyttää??
hassua muuten olis et jos lapsi ei oo kyydissä ni sun on aina pakko irrottaa istuimet jos niitä ei kerran vakuutus korvais..eli jos veisit lapset aamulla hoitoon jätä siis istuin hoitopaikkaan, niinkö???????
en uskaltaisi enää käyttää, on se äkkipysäys tuosta nopeudesta melkoinen rasite tyhjälle istuimellekin
Tätä mietin itsekkin, ja sit viel siihen äkkipysähdyksen jälkee tulee peräkärry päälle jossa täyskuorma....
onko kellään muulla vielä mielipidettä saatikka tietoa asiasta??
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksei ap soita omaan vakuutusyhtiöönsä? Sieltähän se selviää hiukka nopeemmin kuin täältä
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksei ap soita omaan vakuutusyhtiöönsä? Sieltähän se selviää hiukka nopeemmin kuin täältä
Siksi koska auto ja vakuutus ei ollut meidän
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksei ap soita omaan vakuutusyhtiöönsä? Sieltähän se selviää hiukka nopeemmin kuin täältä
Siksi koska auto ja vakuutus ei ollut meidän
No soita siihen vakuutusyhtiöön jonka vakuuttama auto oli
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksei ap soita omaan vakuutusyhtiöönsä? Sieltähän se selviää hiukka nopeemmin kuin täältä
Siksi koska auto ja vakuutus ei ollut meidän
No soita siihen vakuutusyhtiöön jonka vakuuttama auto oli
Pitäis ensin tietää ton toisen istuimen tän hetkinen myyntihinta..mutta ku en löydä.. se ois tollanen besafe izi combi x1
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksei ap soita omaan vakuutusyhtiöönsä? Sieltähän se selviää hiukka nopeemmin kuin täältä
Siksi koska auto ja vakuutus ei ollut meidän
No soita siihen vakuutusyhtiöön jonka vakuuttama auto oli
Pitäis ensin tietää ton toisen istuimen tän hetkinen myyntihinta..mutta ku en löydä.. se ois tollanen besafe izi combi x1
Mihin tarvitset hinnan? Jos vakuutusyhtiö korvaa, viet vanhat istuimet sinne ja ostat vastaavat tilalle. Ei merkillä ole väliä eikä hinnallakaan itse asiassa
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksei ap soita omaan vakuutusyhtiöönsä? Sieltähän se selviää hiukka nopeemmin kuin täältä
Siksi koska auto ja vakuutus ei ollut meidän
No soita siihen vakuutusyhtiöön jonka vakuuttama auto oli
Pitäis ensin tietää ton toisen istuimen tän hetkinen myyntihinta..mutta ku en löydä.. se ois tollanen besafe izi combi x1
Mihin tarvitset hinnan? Jos vakuutusyhtiö korvaa, viet vanhat istuimet sinne ja ostat vastaavat tilalle. Ei merkillä ole väliä eikä hinnallakaan itse asiassa
Näin äitini sanoi, ja on ollu 25vuotta pohjolassa töissä..en tiiä sitte, se käski kattoo hinnat ja laittaa siihen vahinko ilmotukseen tiedot
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksei ap soita omaan vakuutusyhtiöönsä? Sieltähän se selviää hiukka nopeemmin kuin täältä
Siksi koska auto ja vakuutus ei ollut meidän
No soita siihen vakuutusyhtiöön jonka vakuuttama auto oli
Pitäis ensin tietää ton toisen istuimen tän hetkinen myyntihinta..mutta ku en löydä.. se ois tollanen besafe izi combi x1
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Kati:En käyttäisi kolarissa ollutta istuinta. Ammattilaisethan väittää että pyöräilykypäräkin on entinen pudottuaan puolitoista metriä. Ei tarvi olla näkyviä kolhuja ja tällejä istuimessa että on käyttökelvoton.
Käytettynä istuinta en tästä syystä ostaisi keneltäkään vieraalta, vain luottoihmisiltäni.
Jos nyt joku naarmuttaa autoasi parkkipaikalla, en usko että istuin siitä miksikään menee. Mutta kolariauton istuimen vaihtaisin jos se olisi minun istuimeni.
Jos joku naarmuttaa... en USKO...? Tarkoitatko siis että EHKÄ saattaisi auton kyljen naarmutus tuhota myös turvaistuimen...?
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksei ap soita omaan vakuutusyhtiöönsä? Sieltähän se selviää hiukka nopeemmin kuin täältä
Siksi koska auto ja vakuutus ei ollut meidän
No soita siihen vakuutusyhtiöön jonka vakuuttama auto oli
Pitäis ensin tietää ton toisen istuimen tän hetkinen myyntihinta..mutta ku en löydä.. se ois tollanen besafe izi combi x1
Meidän izi Kombissa on vielä hintalappu jossa lukee muistaakseni 499. Lastentarvikkeen nettisivuilta näkee oikean hinnan.