K
kyseliä
Vieras
Pari vuotta sitten tormäsin lumipenkkaan autolla noin 60km/h vauhdissa. Lapsia ei ollut kyydissä, mutta turvaistuin oli takapenkillä kiinnitettynä. Silloin ei tullut mieleenkään, että istuin olisi vaurioitunut tms, mutta nyt aloin miettiä, että saattoiko tuo kärsiä siinä, kun pehmustestyroksi oli irronnut sisäpuolella, kun kanaita pesin. Ne nyt oli ollutkin vain liimattuina ja onhan ne voinut kahden lapsen käytössä irrota, kun siinä hytkyneet ja hyppineet ja riuhtoneet itteään irtokin välillä jos on kyllästyttänyt. Mietin vaan että uskaltaako enää käyttää istuinta.
Voi kun olisi silloin tajunnut asian ja kysynyt vakuutusyhtiöstä, mutta ei vaan tajunnu...
Voi kun olisi silloin tajunnut asian ja kysynyt vakuutusyhtiöstä, mutta ei vaan tajunnu...