Turvaistuimen myynti huuto.netissä vai muissa paikoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myyjä"

Vieras
Laitoin huuto.nettiin myyntiin, mutta nyt aloin miettiin, että josko saisi nopeammin kaupaksi kun laittaa pariin muuhun paikkaan? Jos useampi ihminen siten törmäisi tuotteedeen.
Mielipiteitä, kokemuksia? En ole myynyt mitään kuin kerran aiemmin, silloin huuto.netissä.

Mä oon myyny kaksi turvaistuinta Huutiksessa ja ekalla kerralla on molemmat menny. Hinta ei ole ollu korkea ja kunto hyvä, joten kaupaksi on menny ja se on mulla pääasia, ei raha. Muistathan ap: jos myyt huutikseesa et voi myydä samaa tuotetta samaan aikaan muualla.

Joo, ymmärrän ettei voi muualla myydä. Mietinkin huuto.netissä kohteen sulkemista ja ilmoituksen laittamista muualle. Kohde on uusi, enkä sitä kovin halvalla aio siis myydä. Mutta meneeköhän uudet edes kaupaksi jos siellä ollaan etsimässä halpoja istuimia? :P

Uusi menee kyllä mutta hinnan täytyy olla paljon halvempi kuin kaupassa. Nyt on useissa lastentarvikeliikkeissä istuimia tarjouksessa, käytetty on kuitenkin aina käytetty.

Tämä ei ole käytetty. Paketista pois otettu vain. Ei edes autoon sovitettu. ECE-lappu kiinni. Kuititkin saa mukaansa. Tosin ostajasta se on kiinni luottaako, että istuin on todella ihan käyttämätön.
Alle 30e uuden hinnan ajattelin myydä.. Saa nähdä kelpaako. Pitäis vaan päättää vaihdanko myyntipaikkaa..

[QUOTE="vieras";23852122]Autoliiton testitkö tämän aiheutti? Sattuuko teillä olemaan se ei niin turvallinen istuin?[/QUOTE]

Mikä ei niin turvallinen? Joku tiettykö? Ei kun meidän autosta löytyikin isofix-kiinnikkeet ja sellainen halutaan tämän tyrvavöin kiinnitettävän tilalle.

[QUOTE="aloittaja";23852109]Tämä ei ole käytetty. Paketista pois otettu vain. Ei edes autoon sovitettu. ECE-lappu kiinni. Kuititkin saa mukaansa. Tosin ostajasta se on kiinni luottaako, että istuin on todella ihan käyttämätön.
Alle 30e uuden hinnan ajattelin myydä.. Saa nähdä kelpaako. Pitäis vaan päättää vaihdanko myyntipaikkaa..[/QUOTE]

Mun henkilökohtainen mielipide on se, että jos myyjä myy vaikkakin uutta tuotetta vain 30e halvemmalla, niin kyllä mä sen 30 euroa laittaisin että käyn liikkeestä hakee uuden. Sillä vaikka tuote on uusi, niin silti se on käynyt toisessa kodissa niin ei se ostajalle olisi niin uusi kun liikkeestä haettu.

[QUOTE="minä";23852209]Aika monta kertaa olen nähnyt, että samaa (?) tuotetta on myyty esim. keltaisessa pörssissä. ;) Mä en tiedä mikä kamalaa siinäkin on, mut nuohan ne säännöt on...[/QUOTE]

Keltaiseen pörssiin saa laitettua ilmoituksen, mutta sen saa myös liitettyä huuto.nettiin. Keltaisen pörssin selailijat siis voivat mennä sitä kautta huuto.net kohteeseen.

Mun henkilökohtainen mielipide on se, että jos myyjä myy vaikkakin uutta tuotetta vain 30e halvemmalla, niin kyllä mä sen 30 euroa laittaisin että käyn liikkeestä hakee uuden. Sillä vaikka tuote on uusi, niin silti se on käynyt toisessa kodissa niin ei se ostajalle olisi niin uusi kun liikkeestä haettu.

Tätä mä vähän pelkäänkin. Ei "tunnu" niin uudelta. :/ Hmm.. Vois kokeilla tuota keltaisen pörssin palstaa. :)

Yhteistyössä