Kiva, että tää ryhmä aktivoituu.
kirjottelin aluksi tuonne +35 odottajat, mutta siellä on aika hiljaista.
Jen_ni Ei sitten ihmekkään, jos se toinen Turun ketju on jossain sivulla nro 4, jos siellä suurin osa on jo saanut käärönsä.
Lumimyrsky Kyllä mullekkin sellanen avohyllyinen hoitotaso muuten kävisi, jos sille olisi oma paikka. Ja varsinkin joku muu säilytystila kaikille vaatteille sun muille. Mutta hoitopöytä on mun makkarissa ja näkyy siitä keittiöön ja matkalla olohuoneeseen, niin olisi ihan kiva ettei aina näy sellaset huojuvat vaatekasat ja vaipparöykkiöt. Meillä on pieni kämppä, mutta ajttelin kuitenkin asustella tässä vielä ainakin ensi kesään, kun ei se vauveli alussa kuitenkaan vielä pahemmin omaa tilaa tarvitse.
Ainiin, tuosta hoitopöydästä. Aluksi oli tarkoitus ostaa Ikeasta se Hemnes-sarjan lipasto ja siihen hoitotaso. Mutta niin mun tuuria...kun vihdoin päätettiin, että nyt "uskaltaa" jo ostaa sen, niin eikös se hoitotaso ole poistunut valikoimista. Vielä se näyttää Ikean sivuilla olevan, mutta aikamme sitä Ikeasta etsittyämme kysyimme myyjältä, joka kertoi ettei ole eikä tule. Onneksi sitten löysin tuon toisen käytettynä ja on itseasiassa vielä kivempi kuin se Hemnes-hässäkkä, enää ei harmitakkaan.
Tänään aloin pesemään jo vaatteita. Ajattelin senkin säästää vielä myöhemmäksi, mutta jotenkin tuli himo jo nyt saada ne käyttökuntoon. Nyt kun sukupuolikin selvisi, niin jokapuolelta tulossa lisää vaatteita kassikaupalla. Onneksi en ottanut sitä äitiyspakkausta, koska alkaa siitäkin olemaan jo muutaman vuoden sisältö valmiina
Ja mullahan ei tosiaan ole poikien jäljiltä yhtään mitään säästössä, kun ei lapsia pitänyt enää tulla...
Meille tulee :heart:tyttö:heart: Käytiin siellä 3/4D-ultrassa maanantaina. Kaikki oli edelleenkin hyvin ja saatiin muutama söpö kasvokuvakin. Tytteli vastasi mitoiltaan ihan päivälleen viikkoja ja kaikki muutkin mitat meni ihan tasan keskikäyrällä. Oltiin Kaarinassa siellä Varsinais-Suomen lääkäripalvelussa ja voin suositella sitä kaikille. Lääkäri oli tosi mukava ja selitti kokoajan mitä katsoo ja mitä ruudulla näkyy(kun mittaili ja tutki sisäelimiä) Aika vähän siinä loppujen lopuksi sitä 3/4D kuvaa tuli, mutta se mitä haluttiinkin tietää selvisi.
Tän hetkinen paino on 584g ja arvioitu syntymäpaino 3700g. Siihen se lääkäri kuitenkin sanoi, että näillä viikoilla,ei ne yksilölliset erot vielä vaikuta kovinkaan paljon, loppuraskaudesta vasta kasvuvauhti vaihtelee. Kun mun molemmat pojat painoi syntyessään n. 3100g, niin se on kuulemma parempi painoarvio.
Ja olinpas vähän tyhmä, kun kuuntelin neuvolatädin neuvoja, hän vähän varoitteli ettei kannata vanhempia lapsia ottaa mukaan, kun ei se vauva vielä ole mikään söpö ja vauvamainen. Mutta olihan se, ei tietenkään mikään älytön pullaposki rusetti päässä, mutta söpö kuitenkin, eikä ollenkaan pelottava(niinku neuvolantäti meinasi), onneksi pojat sai sitten DVD:ltä katsella.
Violiina-kiva kun jaksoit kyhätä ton listan meille. Te ootte paljon kärsivällisempiä kuin me noiden ultrien kanssa. Me mentiin heti kun sai, siis rv 23. Jos olisi kuukauden jaksanut odottaa olisi saanu parempaa ja kivempaa materiaalia, mutta eihän me jaksettu
Olisko kukaan halukas sitä face-ryhmää perustamaan? Mäkin voin sen laittaa pystyyn, mutta sit haluan nimi, sun muita ideoita. Mutta, jos joku muu on halukas, niin olkaa hyvä, kiitos ja kumarrus:kiss:
Nyt meen jatkamaan pyykkäystä, en muistanutkaan miten kätevää vauvanvaatteiden pesu on, yhteen koneelliseen menee ainakin 40 vaatetta, eipä tää sit olekkaan niin iso urakka.
Jaksamisia kaikille.
Minä ja Rosamunda 23+5
*muoks* kirjoteltiinkin samaan aikaan Murulin kanssa.
Itse ostin sen dopplerin rv 11 ja heti löytyi sydänäänet.
Ja se 3/4D oli yksityisellä, omavastuu siitä on 180 ja DVD kuuluu hintaan mukaan. Se onnistuu alkaen rv 23. Tuosta aikaisemmasta selvisikin jo paikka.