mie
Itäisessä keskustassa ollaan ainakin lopettamassa tota Kerttulin koulua (ala-aste), joten siirtä suuri miinus, vaikka muuten kiva paikka onkin
Portsa on tosiaan vanhaa, idyllistä puutaloaluetta. Mun ystävä muutti sinne vastikään ja kyllä kilpailu niistä asunnoista on kovaa. Melkein kaikki asunnot menevät ekassa näytössä, varsinkin jos niitä on remontoitu.Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:minkäslaista aluetta on portsa(porth arthur) kaverilla on siellä osake ja ovat pian laittamassa sitä myyntiin,onko toiveita että saavat myytyä?
Nyt kiinnostaa meikääkin. Millä perusteella Hannunniitty on puolislummi?Alkuperäinen kirjoittaja heideken:Puolislummeja:
Runosmäki
LÄnsinummi
Harittu
Ispoinen
HAnnunniittu
Petrelius
Hepokulta
Haarla Hirvensalossa
No ehkä samalla logiikalla millä Pääskyvuori on slummi? Siis onhan siellä se vuokrataloalue koulun takana, mutta esim. Laukkavuori on jo ihan toinen paikka...Alkuperäinen kirjoittaja Jojohama:Nyt kiinnostaa meikääkin. Millä perusteella Hannunniitty on puolislummi?Alkuperäinen kirjoittaja heideken:Puolislummeja:
Runosmäki
LÄnsinummi
Harittu
Ispoinen
HAnnunniittu
Petrelius
Hepokulta
Haarla Hirvensalossa
Nuo puutalot on tosi kysyttyjä ja ne menee kyllä kaupaksi, oli remontoitu tai ei. Niissä on vielä sekin jännä, että vastiketta maksetaan usein esim. pelkän keskikerroksen neliöiden mukaan, vaikka todellisuudessa asuinneliöitä olisi reilusti enemmän, kun kaksi muutakin kerrosta on remontoitu. On myös aika idyllistä asumista keskusta-alueella. Mä voisin hyvinkin muuttaa, mies ei.Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:minkäslaista aluetta on portsa(porth arthur) kaverilla on siellä osake ja ovat pian laittamassa sitä myyntiin,onko toiveita että saavat myytyä?
mä vartuin tuolla suurimman osan lapsuudesta ja oli ihan kivat hooditAlkuperäinen kirjoittaja turgu:mäntymäki
Taidat olla pikkasen myöhässä aloittajan kyselyyn..Suikkila on rauhallinen alue ja keskustasn 21/2-3 km kävellen. Länsikeskuksen palvelut vieressä, päiväkoti on ja alakoulussa on tosi asiallinen ja hyvä henki, joka viestiin alueen asiallisuudesta ja hyvästä tasosta. Sinne vaan!