Itse asuin kolme vuotta Lausteella, nyt Hirvensalossa. Varissuolla käyn töissä. Lausteesta mulla ei ollut pahaa sanottavaa siihen asti, kunnes tutustuin muutamiin vääriin tyyppeihin. Mun mielestä Lausteella oli aika rauhallista näin yleisesti ottaen mut kyllä sieltäkin löytyy kaikenlaista. Yksi syy muuttoon oli se, että nämä "väärät tyypit" ties missä asun ja nyt kun on lapsi tulossa niin en todellakaan kaipaa sellasia vieraita enää. Mut siis sanoisin et ihan itestä kiinni, ei kaikkien kanssa tarvi mennä juttelemaan jos ei halua sekaantua.
Varissuolla taas on jopa enemmän ulkomaalasia kun Lausteella. Mun harvoja kokemuksia Varissuolta öiseen aikaan on eräästä baarista, jolloin "päästiin" miehen kanssa telkkariin siihen Poliisit-ohjelmaan..

Alko jotkut ulkomaalaset tappelemaan siinä Basson edessä, oltiin siellä jossain taustalla ja yritettiin pysyä poissa jaloista. Joten en mä Varissuotakaan välttämättä pienten lasten kanssa suosittelis.
Pernossa taas on kaveri asunut lapsuutensa ja kuulemma on aika levotonta.
Hirvensalossa on varmaan lapsiperheen kanssa ihan kiva asua. Rauhallista aluetta. Tuntuu vaan että täällä jotkut kuvittele olevansa vähän "parempia ihmisiä"..

Tai no yleensäkin tämä on ehkä vähän sellasta "rikkaiden aluetta" (niinkun myös Kakskerta). Ja kun me ei kuitenkaan olla niiiin hirveän rikkaita niin ei viiti kauaa enää tässä 800?:n vuokrakämpässä asua..
Mulla ei oikeen oo mitään sellasta aluetta, mitä voisin erikseen suositella, tässä oli vaan mun kokemukset joistakin.