P
Pohtija
Vieras
Mites Raunistula? Vaikuttaa kivannäköiseltä paikalta, vaikka sielläkin on kaupungin vuokra-asuntoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja asustelija:Itse suosittelen lämmöllä Räntämäkeä. Mukavaa ja todella rauhallista aluetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohtija:Mites Raunistula? Vaikuttaa kivannäköiseltä paikalta, vaikka sielläkin on kaupungin vuokra-asuntoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen asunut myös jokirannassa kaupungin vuokrataloissa (punaisissa, keltaiset Stålarminkadun puolella vielä pahemmat!!!) ja siellä oli todella rauhatonta!!! Lapsien kanssa en ikinä asuisi. Huolimatta hyvästä sijainnista!
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä olen sitä mieltä, että missä tahansa on kaupungin vuokrataloja, niin siellä on todennäköisesti levottomampaa kuin muualla. Mutta ei se omakotialuekaan takaa mitään lintukotoa, niissä taas usein asuu näitä "mä olen asunut täällä koko ikäni ja mä teen just niin kuin haluan enkä välitä muista yhtään" -tyyppejä, jotka rällästää omalla pihallaan yötä myöden ja toinen naapuri huudattaa moottorisahaa joka jumalan sunnuntai. Ja toisaalta vuokra-asunnossa on se etu, että sieltä on helpompi päästä pois, jos alue ei miellytäkään.
Me asutaan lähiössä, jossa on sekä omistusasuntoja että vuokra-asuntoja ja ollaan viihdytty ihan hyvin. Harmittaa vaan, että usein lähiöitä morkataan ihan syyttä. Meilläkin on aika paljon palveluja suht lähellä, hyvät liikenneyhteydet, mukavia naapureita... Onhan esim. Varissuokin tosi paljon haukuttu, mutta useimmat varissuolaiset on kuitenkin sitä mieltä, että paikka on oikein hyvä ja mukava.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä olen sitä mieltä, että missä tahansa on kaupungin vuokrataloja, niin siellä on todennäköisesti levottomampaa kuin muualla. Mutta ei se omakotialuekaan takaa mitään lintukotoa, niissä taas usein asuu näitä "mä olen asunut täällä koko ikäni ja mä teen just niin kuin haluan enkä välitä muista yhtään" -tyyppejä, jotka rällästää omalla pihallaan yötä myöden ja toinen naapuri huudattaa moottorisahaa joka jumalan sunnuntai. Ja toisaalta vuokra-asunnossa on se etu, että sieltä on helpompi päästä pois, jos alue ei miellytäkään.
Me asutaan lähiössä, jossa on sekä omistusasuntoja että vuokra-asuntoja ja ollaan viihdytty ihan hyvin. Harmittaa vaan, että usein lähiöitä morkataan ihan syyttä. Meilläkin on aika paljon palveluja suht lähellä, hyvät liikenneyhteydet, mukavia naapureita... Onhan esim. Varissuokin tosi paljon haukuttu, mutta useimmat varissuolaiset on kuitenkin sitä mieltä, että paikka on oikein hyvä ja mukava.
Turussa ei liene lähiöitä joissa olisi pelkästään vuokra- tai pelkästään omistusasuntoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä olen sitä mieltä, että missä tahansa on kaupungin vuokrataloja, niin siellä on todennäköisesti levottomampaa kuin muualla. Mutta ei se omakotialuekaan takaa mitään lintukotoa, niissä taas usein asuu näitä "mä olen asunut täällä koko ikäni ja mä teen just niin kuin haluan enkä välitä muista yhtään" -tyyppejä, jotka rällästää omalla pihallaan yötä myöden ja toinen naapuri huudattaa moottorisahaa joka jumalan sunnuntai. Ja toisaalta vuokra-asunnossa on se etu, että sieltä on helpompi päästä pois, jos alue ei miellytäkään.
Turussa ei liene lähiöitä joissa olisi pelkästään vuokra- tai pelkästään omistusasuntoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkona Varissuolla:Olen kuullut että Halinen on Turun Monaco. Siellä asuu n. 50 eri kansalaisuutta eikä kukaan maksa veroja!
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkona Varissuolla:Olen kuullut että Halinen on Turun Monaco. Siellä asuu n. 50 eri kansalaisuutta eikä kukaan maksa veroja!
Alkuperäinen kirjoittaja EsMi:Halista ollaan moitittu tasasen tappavasti ja joitain alueita jopa vähän kehuttukin. Ollaan ettimässä turusta vuokra-asuntoa ja halisissa kardinaalinkadulla olisi ainakin yksi vapaa. Sanooko katu kenelläkään mitään? Hyvä vai huono alue? Kannattaako harkita?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä enää..:Alkuperäinen kirjoittaja EsMi:Halista ollaan moitittu tasasen tappavasti ja joitain alueita jopa vähän kehuttukin. Ollaan ettimässä turusta vuokra-asuntoa ja halisissa kardinaalinkadulla olisi ainakin yksi vapaa. Sanooko katu kenelläkään mitään? Hyvä vai huono alue? Kannattaako harkita?
Älkää muuttako Kardinaalinkadulle! se puoli halista on ihan kauhea paikka!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vika varissuossa?olen asunut tääl 10v eikä ole mitään minkä takia pois muuttaisin
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En muuttaisi Lausteelle, Varissuolle, Halisiin, Pernoon, Pansioon, Jäkärlään. Runosmäen, Hirvensalon ja Haritun tietyt talot kiertäisin myös kaukaa.
Joka alueella taitaa olla rauhallisia kolkkia, ja levottomampia kolkkia.
Mä oon viihtynyt Uittamolla, Ispoisissa ja tässä osassa Harittua missä nyt asutaan. Puistomäki, Korppoolaismäen alue, Portsan puutalot ja jokiranta voisivat myös olla kivoja paikkoja asua.
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Me ollaan asuttu Jäkärlässä reilut 2 vuotta ja hyvin on viihdytty. Täällä voi olla levotonta jos menee kaupungin vuokrakämppään, mutta meil on oma rivarinpätkä ja kyl täällä on mukavata elelläOikeestaan ihan hyvä et täällä on huono maine, saapahan asunnon halvemmalla!
Alkuperäinen kirjoittaja J:Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Me ollaan asuttu Jäkärlässä reilut 2 vuotta ja hyvin on viihdytty. Täällä voi olla levotonta jos menee kaupungin vuokrakämppään, mutta meil on oma rivarinpätkä ja kyl täällä on mukavata elelläOikeestaan ihan hyvä et täällä on huono maine, saapahan asunnon halvemmalla!
Eikä tarvi myydä niin kalliilla![]()