Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Pikkumyy80: Juu, vietin koko juhannusviikon =) maanantaina menin, Verneri syntyi keskiviikkona ja kotiin pääsin maanantaina. Lauantaihin asti olin kaiken maailman johdoissa ja letkuissa kiinni...Mikä päivä sun poika syntyi? Saitko sormuksen ponnistuslahjaksi?
Mä menin keskiviikkona yliaikakontrolliin ja pistivät käynnistykseen, poika syntyi sit torstaina aamulla. Maanantaina päästiin mekin kotiin. Jätkä oli 2 ekaa vuorokautta keskolassa seurannassa ja antiobiooteilla, joten piuhapää meilläkin.
Sitä aikaa oon monesti kironnut, kun aiheutti melkoset haasteet imetykseen pitkäks aikaa... Oli tärkeysjärjestykset ja asenteet imetykseen pielessä turhan monilla hoitajilla. Onneks nyt kaikki hyvin.
Sormuksen tosiaan ponnistuslahjaks sain käydä valitsemassa. :heart: Piti kyllä markkinoida se ajatus ensin...
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaita:
Pikkumyy80 taidetaan tosiaan olla "tuttuja" synnytysvalmennuksesta, jos Mäntymäen neuvolassa kävit ja sinulla oli viime viikonloppuna poika limen-sävyisessä liinassa ?
Juup... Minä se olin.
Aika turhia muuten oli ne valmennukset ainaki mun mielestä... Ei herättäny se täti luottamusta mussa yhtään. Mä sit vaihdoinki synnytyksen jälkeen pariks viimoseks kerraks toisen terkkarin (olisinpa aikasemmin tajunnu...) ja nyt sit lastenneuvolan puolella onkin ollut ihan kivat onneks.
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka:
Toi ponnistuslahja kuulostaa erittäin hyvältä jutulta. Eikös me kaikki olla sellaset ansaittu?! Minä ainakin tahdon. Mies varmaan sanoo, et saan täältä huonoja vaikutteita, jos sille kerron/siltä pyydän.
No ollaan ehdottomasti! On mun mielestä ansainnu sellasetkin, jotka on sektiolla synnyttäneet... Sen verran hienosti ollaan raskausaikanakin jo kaikenmoista kestetty.
Mun sisko osti ite, kun ei mies kerenny vastaamaan puhelimeen, ja aiko karhuta rahat sit myöhemmin takas.
Hyvän vastaanoton se ajatus kyllä sai ja mielellään mies sille sen sit makso. Ei taida olla vielä yleistynyt käytäntö täällä, kun ei tunnu ihmiset olevan tietosia... Jenkkijulkkiksiltahan se taitaa olla matkittu (tosin niillä lahjojen rahallinen arvo pilvissä ) . Tosin mun äitikin sai esikoisestaan sormuksen, joten ei ihan uus juttu sentään.
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka:
Kuten aiemmin kerroin, me asusteellaan Hannunniityssä. Missäs te "uudet" kirjoittelijat asutte?
Me asustellaan Kupittaan Sittarin lähellä. Taitaa olla tälle suunnalle painottunut tän pinon porukka aika vahvasti.
Täytyy sitä tapaamista pohdiskella... Meillä on maanantaina rokotusreissu ja keskiviikkona allergiatutkimus (tosin illalla), viikonloppuna siskon likan ristiäiset ja sit tietty melkosesti arkirutiineja... Täytyy nimittäin siivota vähän tunnollisemmin, kun tulee porukat käymään. Yhtään en siitä hommasta innostu, mut onhan se kiva sitte nähdä aikaansaannoksensa ja saan samalla turhia heitettyä menemään tilaa viemästä.
Nyt syömään, kun saa rauhassa murkinoida.
PikkuMyy-80 ja poikanen 3kk2vk6pv