Joo, yleensä toi poitsu tekee pahojaan sillon ku on liian hiljasta. Välillä leikkiikin nätisti itekseen, mut aina kantsii tarkistaa. Paitsi ilman rillejä... :/ Vakuutus on Fenniassa eikä se korvaa tällasessa tapauksessa... Vaan jos varastetaan tai särkyy tapaturman yhteydessä. Aika mielenkiintosta, että lemmikin aiheuttamat ennalta arvaamattomat haitat korvataan, mut ei lapsen tekemiä. Taitas olla palautteen paikka ihan.Alkuperäinen kirjoittaja aune79:Myy, sun lapsi kuulostaa vähän meidän kissalta, koskaan ei voi tietää onko se hajottamassa jotain Missä sulla muuten on vakuutus, muistaakseni ainakin Tapiola korvaa kakkulat...?
Mut lasit mun ois kuitenki pitäny uusia lähiaikoina, joten eipä tuo omakustanteisuuskaan hirveesti hetkauta. Tietty rahapussisa tuntuu, mut se on järjestelykysymys. Sillon ois kyllä ottanu päähän ja lujaa, jos poika olis just uusitut lasit hajottanu.
Ihanan nimen sai poika. =)Alkuperäinen kirjoittaja elbe86:Ja meidän poika sai nimekseen Veeti Elias :heart: Harmitti vaan ku just sillo sunnuntaina oli joka puolella vauvatavara kirppiksii enkä päässy..onks niitä usein täällä turussa tietääks kukaan?? Sit piti kysellä noista tapaamisista..järjestättekste niitä usein ja sillein?? olis kiva joskus tulla sellaseen nimittäin...ihan uus juttu mulle!
On noita kirppiksiä aika usein mun käsittääkseni ja ihan peruskirppiksilläkin paljon vauvatavaraa. Tietty vähän vaihtelevasti määrältään ja laadultaan, mut on kuiten. Raitapaita, Vib yms varmaan tietää noista paremmin.
Tapaamisisa meillä on ollu joskus viikon - kahden välein, mut lasten kasvaessa ja porukan siirtyessä töihin ne on harventunu. Kesällä oli muita menja paljo ja porukka reissussa, joten oikeestaan siinä vaiheessa hiljeni selkeimmin. Voishan noita taas viritellä, kun uutta porukkaa on tullu. Mä ainakin joudan kahvittelemaan yleensä. Ihan lähipäivinä taitaa kyllä olla parempi jättää väliin, kun itellä on ilmeisesti keuhkoputkentulehdus ja poikakin yskii aika paljon... Pienet kun on niin herkkiä saamaan tartunnan.
Jahas... Poika tais just oppia riisumaan paitansa. Eka oli vaan toinen hiha pois ja sit vetäskin kokonaan pois. On tuo hauska tyyppi.