Turkulaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamukahvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 15:09 nytkypylly kirjoitti:
Moikka!!
Hyppään tänne teidän pinoon,
vain kertoakseni, että mä olen perustanut kerhon
turun alueen plussalaisille,
joten jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan,
juttelemaan ja ehkä tapaamaankin toisia palstalaisia
joskus, niin laita mulle yv =)
muutenhan mä en ollenkaan kuulu tähän pinoon,
kun olen jo 31vee :D

nähdään tuolla :whistle:

mahtuuko vielä mukaan? minä 23v., hoitoapulaisena olen tällä hetkellä, syksyllä alkaa oppisopimus(lähihoitaja), puolet koulusta jo käyty. Mies 31v, ylivartija. Ja tyttö täytti 3v 30.11. Pikkukakkosta ollaan yritetty tässä yli 1,5v...eipä vaan näytä tulosta tulevan, hoitoihin ollaan menossa.

Hei kaikki kerhoilijat!

En valitettavasti pääse lainkaan osallistumaan kerhoonne kun jostain kumman syystä meidän kone ei anna mun rekisteröityä kaksplussan sivuille. Näin on ollut jo jonkin aikaa ja siksi harmaana kirjoittelen ja yksin erossa muista kiukuttelen... :kieh:

Moi pitkästä aikaa!

Kirjoitusinto on ollu mulla vaihtelevaa ja välillä oon ihan unohtanu kurkata tälle puolelle. Muutto- ja joulupuuhat on nyt onneks ohi ja voin keskittyä oppintoihin ja vauvan tuloon valmistautumiseen. Pinnis ja sänky ostettiin eilen, kun löyty mieleiset ja tosi siistit käytettynä. Vaunuvalinta on parhaillaan meneillään, mut niitä en kiirehdi tilaa viemään.

Turkuun olen muuttanut lokakuun lopussa ja oon viihtyny ihan hyvin... En vielä kovin hyvin tunne kaupunkia, mut vähitellen enemmän. Se helpottaa, kun oon aikasemmin viettänyt täällä jonkin verran aikaa.

Johonkin jumppaan ja / tai joogaan ajattelin mennä, kun nyt on alkanut olla energisempi olo... Ihmisiä on mukava tavata muuallakin kuin kaupassa ja harvojen tuttujen luona.

Onko monet teistä liittyneet tuohon turkulaisten kerhoon? Itse en ainakaan vielä ajatellut... On jäänyt tämän palstan kirjoittelijat sen verran tuntemattomiksi vielä, mutta ehkä myöhemmin.

Mukavaa päivän jatkoa!

PikkuMyy-80 ja poikanen 21+2

Heräsi yksi kysymys, kun selailin uudestaan viestejä... Onko täällä muita esikoista odottavia? Olis kiva, jos olisi edes muutama mun kanssa samassa tilanteessa oleva, kun mä en o vielä päässy osalliseks siitä perheen äidin elämästä. Olis siis kiva tutustua muihin turkulaisiin esikoista odottaviin.

Heipsan vaan kaikki!
Hyppäänpäs mukaan tänne palstalle, nyt kun sain aikaiseksi!
Elikäs oon 20v esikoista odottava ja laskettuaika on jo kerinnyt mennä ohi... Siis odottelen koskas pääsisi pientä näkemään ihan päivänvalossa :D Toivottavasti pian! Asustellaan runosmäessä puolison kanssa ja perheeseen kuuluu myös koira!

Yhteistyössä