Turkki - Kemer

tuutikki
oltiin viime viikolla turkissa (antalyassa) lomalla. Ajettiin Kemerin ohi ja ajateltiin että kuka ihmeessä voi haluta tänne?! Se oli kaukana kaikesta. Sellainen tyhjään rakennettu lomakylä(pieni sellainen) ei oikeen mitään marketeita eikä ostosmahdollisuuksia.. Mutta jos haluaa koko loman olla hotellilla niin siihen ihan hyvä. Ehkä pienen lapsen kanssa sitten sopiva..en tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
oltiin viime viikolla turkissa (antalyassa) lomalla. Ajettiin Kemerin ohi ja ajateltiin että kuka ihmeessä voi haluta tänne?! Se oli kaukana kaikesta. Sellainen tyhjään rakennettu lomakylä(pieni sellainen) ei oikeen mitään marketeita eikä ostosmahdollisuuksia.. Mutta jos haluaa koko loman olla hotellilla niin siihen ihan hyvä. Ehkä pienen lapsen kanssa sitten sopiva..en tiedä.
Viime syksynä oltiin alanyassa... Aurinkomatkojen esittely Kemeristä ei kuulosta kyllä yhtään huonolta... ostosmahdollisuudet lupaa sekä markkinat. Mutta en tiiä sitte. Ja hotelli on kyllä hyvä... all inclusive jne vesipustoineen ... Toinen vaihtis meillä tällä hetkellä on Nazarin matka... turkkiin mutta siellä taitaa elo- alkukuun matkat olla myyty.
 
oon ollu 2kertaa kemerissä tosi kiva paikka. osto mahdollisuudet sielä on niinkuin muuallakin samat turisti kaupat.ja ei sinne attaliaann on ku lyhyt pussi matka jos sinne on päästävä kyllä mä ainaki oon kaiken sieltä kemeristä ostanu mitä oon halunnu .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diisah:
ja ne markkinat on myös kivat.rauhallinen paikka varmaa verrattuna kaupunkeihin mut kyllä sieltäkin yö elämää löytyy jos sitä haluaa
No me ei mennä ns. yöelämän perässä... Vaan ihan all inclusive matkan ja ostosten, lämmön ja hotellissa pitää olla kuulemma vesiliukumäet :whistle: Alanyan kohde viime elokuussa oli hyvä, mutta en halua samaan paikkaan, vaikka olisihan se tuttu ja turvallinen.

Kaikkein paras olisi nazarin järkkäämä, mutta ei taideta enää saada sinne matkaa.

Eli siis Kemerissä on kumminkin hyvät ostomahdollisuudet? Basaarit? Kauppoja ja juurikin markkinat. ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
:wave: Moi Essi! Mitä kuuluu? Ei ookaan vähään aikaan sun puumerkkiä näkynyt. Onko töitä piisannut? -uusiutunut Frank-

Moi :wave: Aa, uus nikki :D Joo olin töissä toista viikkoa taas. Nyt tosin kesälomalla j:n kanssa =) Tosin eilen kävin tekee yhen vuoron. Tänää kävin työhaastattelussa syksyä ajatellen. Pidä peukkuja :D Ja hei me&i kutsut on elokuussa... että keräät kaiffat kasaan sit :whistle: ;) Mitäs sulle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
:wave: Moi Essi! Mitä kuuluu? Ei ookaan vähään aikaan sun puumerkkiä näkynyt. Onko töitä piisannut? -uusiutunut Frank-

Moi :wave: Aa, uus nikki :D Joo olin töissä toista viikkoa taas. Nyt tosin kesälomalla j:n kanssa =) Tosin eilen kävin tekee yhen vuoron. Tänää kävin työhaastattelussa syksyä ajatellen. Pidä peukkuja :D Ja hei me&i kutsut on elokuussa... että keräät kaiffat kasaan sit :whistle: ;) Mitäs sulle?
Ahaa, kutsuille tulen kyllä ja varmasti saan houkuteltua kaverin tai parikin mukaan...kaveripiirissä vauvakuumetta ilmassa! Meillä nyt vähän kiirettä, kun on viikon päästä kavereiden häät, polttarit huomenna :whistle: , niiden parissa on puuhasteltavaa riittänyt ja sit koitetaan pikku hiljaa käynnistellä S:n huoneen remonttia. Vois kyllä koittaa tässä kunhan nää polttari/häähässäkät on ohi, vaikka nähdäkin taas!

 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kaikkein paras olisi nazarin järkkäämä, mutta ei taideta enää saada sinne matkaa.
Oletteko koskaan olleet Nazar -matkoilla? Millainen kokemus?

Ei olla oltu... Mutta mentäs kyllä, mutta tosiaan elo-alkukuun matkat netin mukaan menneet. Meinaan kyllä olla sinne vielä yhteydessä. Olen lukenu niistä paljon ja todella kehuttuja on olleet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
:wave: Moi Essi! Mitä kuuluu? Ei ookaan vähään aikaan sun puumerkkiä näkynyt. Onko töitä piisannut? -uusiutunut Frank-

Moi :wave: Aa, uus nikki :D Joo olin töissä toista viikkoa taas. Nyt tosin kesälomalla j:n kanssa =) Tosin eilen kävin tekee yhen vuoron. Tänää kävin työhaastattelussa syksyä ajatellen. Pidä peukkuja :D Ja hei me&i kutsut on elokuussa... että keräät kaiffat kasaan sit :whistle: ;) Mitäs sulle?
Ahaa, kutsuille tulen kyllä ja varmasti saan houkuteltua kaverin tai parikin mukaan...kaveripiirissä vauvakuumetta ilmassa! Meillä nyt vähän kiirettä, kun on viikon päästä kavereiden häät, polttarit huomenna :whistle: , niiden parissa on puuhasteltavaa riittänyt ja sit koitetaan pikku hiljaa käynnistellä S:n huoneen remonttia. Vois kyllä koittaa tässä kunhan nää polttari/häähässäkät on ohi, vaikka nähdäkin taas!
Hyvä, juttu :) Haali kaikki kiinnostuneet vaan mukaan kutsuille. Varmasti on joo ohjelmaa ollut häiden kanssa. Toivotaan että kaikki menee siltä osin putkeen ja hauskoja polttareita huomiselle. Joo ilmottelet vaan millon teillä olisi aikaa niin nähdään vaan :)
 
vieras
Mä en lähtis Turkkiin vaikka maksettais! Menkää johonkin sivistyneeseen maahan. Turkkilaiset karvaiset miehet, yäk! Ja väkipakolla myyvät katukauppiaat, ruoka on hirveetä ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Abuela:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Abuela:
Miksi Turkkiin?? Tsekkaa matkailuosaston ketju - tulkaa meille.... :)

Turkkiin... no viime matkan tyytyväisyyden takia... ja ostosten hinnan... Mitäs teillä olisi tarjolla?
mee kurkkaan matkailuosastoon - täällä ei saa kaupitella....
Kurkkaan :)
Ei varmaan hassumpi vaihtoehto, mutta ei ole kyllä sitä mitä me lomalta halutaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en lähtis Turkkiin vaikka maksettais! Menkää johonkin sivistyneeseen maahan. Turkkilaiset karvaiset miehet, yäk! Ja väkipakolla myyvät katukauppiaat, ruoka on hirveetä ym.

Makuja on monia
:D

Me tykättiin ihan kauheesti siitä maasta. Ehkä me ei olla tarpeeks sivistyneitä sitten. Mutta tinkiminen ja kaupankäynti oli juuri mun makuun :D
 
vieras
mua jotenkin Turkki samanaikaisesti kiinnostaa ja kammottaa. Suurin syy, miksi yleensä en edes harkitse Turkkia on ne yölennot. Melkein kaikki lennot lennetään yöllä ja en kyllä enää menisi sellaisilla, ei sopinut mulle eikä meidän tytölle.

Onko muuten kellään kokemusta Deturista? Niillähän on kanssa aika edulliset matkat :)
 

Yhteistyössä