Turkki - Kemer

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mua jotenkin Turkki samanaikaisesti kiinnostaa ja kammottaa. Suurin syy, miksi yleensä en edes harkitse Turkkia on ne yölennot. Melkein kaikki lennot lennetään yöllä ja en kyllä enää menisi sellaisilla, ei sopinut mulle eikä meidän tytölle.

Onko muuten kellään kokemusta Deturista? Niillähän on kanssa aika edulliset matkat :)

Kävin kurkkaamassa... sieltä vois kyllä kans ihan ajan kanssa löytää hyvän :) Superhoidolla turkkiin
:D
 
mie
Oltiin pari vuotta sitten Kemerissä koko perhe ja tykättiin hirmusti. Aikasemmin ollaan käyty Turkissa vain Alanyassa ja Kemer oli ihanan rauhaisa ja ostospaikkoja kyllä löytyi ihan riittämiin.
Voisin mennä uudestaankin!
Nyt olemme katselleet allinclusivematkoja Belekiin kun ystävät kehuivat kovasti siellä olevaa Atlantis-hotellia, on kuulemma hinta-laatu-suhde kohdillaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oltiin pari vuotta sitten Kemerissä koko perhe ja tykättiin hirmusti. Aikasemmin ollaan käyty Turkissa vain Alanyassa ja Kemer oli ihanan rauhaisa ja ostospaikkoja kyllä löytyi ihan riittämiin.
Voisin mennä uudestaankin!
Nyt olemme katselleet allinclusivematkoja Belekiin kun ystävät kehuivat kovasti siellä olevaa Atlantis-hotellia, on kuulemma hinta-laatu-suhde kohdillaan :)

Tää atlantis hotelli näyttääpi olevan samankaltainen kuin Kemerin Limra hotelli mitä olen kattonut. Minkäköhänlainen tuo Belek on paikkana. Alanyasta mulla vaan kokemusta...

 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oltiin pari vuotta sitten Kemerissä koko perhe ja tykättiin hirmusti. Aikasemmin ollaan käyty Turkissa vain Alanyassa ja Kemer oli ihanan rauhaisa ja ostospaikkoja kyllä löytyi ihan riittämiin.
Voisin mennä uudestaankin!
Nyt olemme katselleet allinclusivematkoja Belekiin kun ystävät kehuivat kovasti siellä olevaa Atlantis-hotellia, on kuulemma hinta-laatu-suhde kohdillaan :)

Tää atlantis hotelli näyttääpi olevan samankaltainen kuin Kemerin Limra hotelli mitä olen kattonut. Minkäköhänlainen tuo Belek on paikkana. Alanyasta mulla vaan kokemusta...
Belek on kuulemma aikas pieni kylä, mutta näppärästi pääsee Antalyaan ostoksille vaikka jos haluaapi. On siis lähellä myös Antalyan kenttääkin :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oltiin pari vuotta sitten Kemerissä koko perhe ja tykättiin hirmusti. Aikasemmin ollaan käyty Turkissa vain Alanyassa ja Kemer oli ihanan rauhaisa ja ostospaikkoja kyllä löytyi ihan riittämiin.
Voisin mennä uudestaankin!
Nyt olemme katselleet allinclusivematkoja Belekiin kun ystävät kehuivat kovasti siellä olevaa Atlantis-hotellia, on kuulemma hinta-laatu-suhde kohdillaan :)

Tää atlantis hotelli näyttääpi olevan samankaltainen kuin Kemerin Limra hotelli mitä olen kattonut. Minkäköhänlainen tuo Belek on paikkana. Alanyasta mulla vaan kokemusta...
Belek on kuulemma aikas pieni kylä, mutta näppärästi pääsee Antalyaan ostoksille vaikka jos haluaapi. On siis lähellä myös Antalyan kenttääkin :)
Lueskelin vähän ja vertailin. Belek on hintatasoltaan kallein Turkin kohde. Se ei siis meille ainakaan käy...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oltiin pari vuotta sitten Kemerissä koko perhe ja tykättiin hirmusti. Aikasemmin ollaan käyty Turkissa vain Alanyassa ja Kemer oli ihanan rauhaisa ja ostospaikkoja kyllä löytyi ihan riittämiin.
Voisin mennä uudestaankin!
Nyt olemme katselleet allinclusivematkoja Belekiin kun ystävät kehuivat kovasti siellä olevaa Atlantis-hotellia, on kuulemma hinta-laatu-suhde kohdillaan :)

Tää atlantis hotelli näyttääpi olevan samankaltainen kuin Kemerin Limra hotelli mitä olen kattonut. Minkäköhänlainen tuo Belek on paikkana. Alanyasta mulla vaan kokemusta...
Mutta eihän siellä rahaa tarvita, siis allinclusiveen menee. Kun ostoksille haluaa niin lähtee suoraan Antalyaan :)

Belek on kuulemma aikas pieni kylä, mutta näppärästi pääsee Antalyaan ostoksille vaikka jos haluaapi. On siis lähellä myös Antalyan kenttääkin :)
Lueskelin vähän ja vertailin. Belek on hintatasoltaan kallein Turkin kohde. Se ei siis meille ainakaan käy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oltiin pari vuotta sitten Kemerissä koko perhe ja tykättiin hirmusti. Aikasemmin ollaan käyty Turkissa vain Alanyassa ja Kemer oli ihanan rauhaisa ja ostospaikkoja kyllä löytyi ihan riittämiin.
Voisin mennä uudestaankin!
Nyt olemme katselleet allinclusivematkoja Belekiin kun ystävät kehuivat kovasti siellä olevaa Atlantis-hotellia, on kuulemma hinta-laatu-suhde kohdillaan :)

Tää atlantis hotelli näyttääpi olevan samankaltainen kuin Kemerin Limra hotelli mitä olen kattonut. Minkäköhänlainen tuo Belek on paikkana. Alanyasta mulla vaan kokemusta...
Mutta eihän siellä rahaa tarvita, siis allinclusiveen menee. Kun ostoksille haluaa niin lähtee suoraan Antalyaan :)

Belek on kuulemma aikas pieni kylä, mutta näppärästi pääsee Antalyaan ostoksille vaikka jos haluaapi. On siis lähellä myös Antalyan kenttääkin :)
Lueskelin vähän ja vertailin. Belek on hintatasoltaan kallein Turkin kohde. Se ei siis meille ainakaan käy...
Tarvii rahaa :D Kun ajattelenkin niitä basaareja niin :p Mua ei sitten taas ihan kaupat kaupat kiinnosta...
 
Meikä
Terve,

Olin tuossa juuri elokuun 9.-17. päivä turkin Kemerissä avovaimon kanssa hotellissa nimeltä Melissa Garden. Matkasta ei ole juurikaan pahaa sanottavaa, ehkä kaikille ei sovi elokuun 35-45 asteen varjolämpötilat, mutta minulle sopi mainiosti.

Hotelli oli erittäin edullinen, äkkilähdöllä 2 hlö 8pv matka 840 euroa, finnmatkojen kautta otettu. Henkilökunta oli mukavaa ja suhteellisen halpa ravintola ja erinomaiset pizzat, burgerit ja muutkin ruoat (pihvit, lampaat yms.).

Hotelli sijaitsi rauhallisella paikalla (800m keskustasta ja reilut 900m lähimmästä rannasta. Toinen, ehkä parempi ja hienohiekkainen, ranta sijaitsee n. 1,5km hotellilta. Tähän kuitenkin oli ilmainen kuljetus hotellin hintaan sisältyen.

Paras positiivinen plussa, joka hotellissa oli, oli se, ettei siellä ollut yhtään venäläistä. Vain pohjoismaille tarkoitettu hotelli. Hotellissa myös erittäin mukava ja viihtyisä allas + lastenallas.

Kauppapaikat ja muut olivat perusturistipaikkoja, mutta venäläisten tuoma raha, on nostanut hintoja. Lähellä kuitenkin (4-5km) sijaitsee halpa markettipaikka, jossa samat tuotteet, mitä keskustassa on, maksaa n. 3x vähemmän.

Suosittelen lämpimästi kaikille kiinnostuneille Turkin Kemeriä ja varsinkin omasta puolestani Melissa Gardenia. Myös näyttävät vuoristot välittömässä läheisyydessä ovat hienot.

-- Meikä
 
Turkin ystävä
Turkissa erittäin hyvä ruoka! Mielestäni tänä päivänä saa ihanaa ruokaa kaikista euroopan maista. Lammas herkullista, eri asia jos ei siitä pidä. Vaihtoehtoja löytyy. Jälkiruoat ihania. Olemme syöneet ja maistaneet aina kaikkea, vatsatautia ei ollut. Ehkä kannattaa mennä semmoiseen paikkaan, missä on paljon muitakin. Yleensä oikein siistejä. Alanya, Kemer, Marmaris ja Iclemer nähty, mutta ei kyllästytty. Kyprokselle, portugaliin,espanjaan ei jäänyt ikävä. Mutta Turkki ja Kreikka jäänyt hyvänä mieleen. Hyvää matkaa Turkkiin!
 
Marja
Olimme Nazarin matkalla Kemerissä elokuussa 2008 ja positiivinen yllätys oli, kun olimme hotellimme ainoat suomalaiset kaksi viikkoa. Eli saimme yksityiskuljetuksen lentokentältä Kemeriin ja takaisin. Ei mitään vastaan suomalaisia, mutta joskus kiva katsella vain muita kansalaisia.Itse puhun vain kouluenglantia, mutta uskallan sitä käyttää ja huomannut etttä aika helpolla pärjää. Mieheni ansiosta , joka on kielitaitoisempi saimme paljon uusia tuttavia eri maista. Meitä pidettiin kuin kukkaa kämmenellä, vartioitiin näkymättömästi koko ajan. Opaspalveluja emme tarvinneet, mutta aina oli oppaalta tullut viestejä ja kirjeitä. Koska lämpötila oli koko ajan yli 35, emme paljon jaksaneet käydä "ulkona". Pakolliset kultaostostokset ja korjautettiin muutamia kultakoruja halvallla. Ainoa tarpeellinen ostos heti oli iso uimarengas, jolla lilluin meressä ja altaalla. Hotellin ruoka oli hyvää, mutta ei sitä siinä kuumuudessa oikein osannut arvostaa. Jälkeenpäin kotona sitä kaipaa. Raki maistui hyvälle. Matkan aikana olimme terveitä, mutta pieni vatsajuttu sitten kotona, mutta se kuuluu asiaaan. Hotelli oli kiva ja siivous pelasi. Ohjelmaa riitti hyvin. Suosittelen. Hotelli oli melkein 5 tähteä, mutta se melkein onkin hyvä, koska liian hieno olis ehkä tylsä.
 
Tyyris


Olipas mielenkiintoista kuulla Nazarista ja Meder hotellista hyvää palautetta. Olemme ystävien kanssa varanneet myös saman matkan syyskuussa tänä vuonna. Olen lukenut englannin kielisiä arvosteluja ja niistä on tullut vähän epävarma kuva. Kuitenkin kun matkan varaa, haluaa sitä saada rahoilleen vastinetta. Jotkut olivat saaneet pahan vatsataudin ja oppaita haukuttiin. Mihin sitten uskoa?
Olisi kiva kuulla muidenkin suomalaisten kokemuksia nimenomaan ao hotellista ja Nazarista matkanjärjestäjänä.

 
Hanja
Heips, olisi kiva kuulla ihmisiltä kokemuksia tästä hotellista.
Itse olen menossa sinne kummilapsen (11v.) kanssa. Deturin järjestämänä.

Onko joku käynyt tuolla hotellissa?
Miten palvelu?
Meillä on tuo all inclusive, eli onko hotellissa hyvää ruokaa? =)

Millainen paikka muuten tuo hotelli ja ympäristö näin matkailusta kokemattomalle ihmiselle.
 
Marja taas
Menkää huoletta kyseiseen hotelliin. Iltaisin on paljon ohjelmaa hotellilla, joka ilta erilaista, mutta hauskaa.Helposti joutuu itse esiintymään.Ns.viihdytysjoukot katsastelee päivänmittaan altaan ympäristössä, ketä illalla pyytävät esiintymään erilaisiin juttuihin. Mieheni joutui monen muunmaalaisten miesten kanssa esiintymään Drag-showssa, hänet puettiin Tina Turneriksi. Kuulostaa typerältä, mutta siellä nauroin vatsani kipeäksi. Lisäksi hän joutui lentopallo, allaspallo ja ammunta kisoihin. Itse jouduin allasjumppaan. Joutuu ja joutuu....ei tietenkään mihinkään pakko ole suostua, mutta näin se show siellä menee. Ja tylsiä ne ihmiset, jotka ei suostu. Olimme 2 viikkoa, joten seuraavalla viikolla seurasimme naureskellen , kun uudet "uhrit" koki saman. Hotellissa oli paljon rikkaita nuoria venäläisiä, jotka käyttäytyivät kuin possut. Ottivat ruokapöydistä lautaset täpötäyteen, mutta eivät syöneet mitään ja taas hakivat lisää.
Merenranta ei ole niin lähellä kuin esite antaa ymmärtää.Kävelimme kerran ja se riitti siinä helteessä.Hotellin edestä vie pikkubussi jatkuvasti ja tuo takaisin. Hauskaa lomaa teille! Me lähdemme Kusadasiin 2 viikoksi.
 
Tyyris
Alkuperäinen kirjoittaja Marja taas:
Menkää huoletta kyseiseen hotelliin. Iltaisin on paljon ohjelmaa hotellilla, joka ilta erilaista, mutta hauskaa.Helposti joutuu itse esiintymään.Ns.viihdytysjoukot katsastelee päivänmittaan altaan ympäristössä, ketä illalla pyytävät esiintymään erilaisiin juttuihin. Mieheni joutui monen muunmaalaisten miesten kanssa esiintymään Drag-showssa, hänet puettiin Tina Turneriksi. Kuulostaa typerältä, mutta siellä nauroin vatsani kipeäksi. Lisäksi hän joutui lentopallo, allaspallo ja ammunta kisoihin. Itse jouduin allasjumppaan. Joutuu ja joutuu....ei tietenkään mihinkään pakko ole suostua, mutta näin se show siellä menee. Ja tylsiä ne ihmiset, jotka ei suostu. Olimme 2 viikkoa, joten seuraavalla viikolla seurasimme naureskellen , kun uudet "uhrit" koki saman. Hotellissa oli paljon rikkaita nuoria venäläisiä, jotka käyttäytyivät kuin possut. Ottivat ruokapöydistä lautaset täpötäyteen, mutta eivät syöneet mitään ja taas hakivat lisää.
Merenranta ei ole niin lähellä kuin esite antaa ymmärtää.Kävelimme kerran ja se riitti siinä helteessä.Hotellin edestä vie pikkubussi jatkuvasti ja tuo takaisin. Hauskaa lomaa teille! Me lähdemme Kusadasiin 2 viikoksi.
Hienosti meni meilläkin tuo matka. Meidät ( 4 aikuista) kuljetettiin omalla bussilla hotelliin. Muita suomalaisia ei ollut hotellissamme. Kaikki sujui hienosti. Ruoka oli tosi hyvää ja henkilökunta mukavaa. Me kävelimme joka päivä kaupungilla tai rannalle. Hotelli on mukavan rauhallinen. Kaisa opas antoi hyvän opastuksen kaikesta. Kävimme myös koko porukka alakerran saunaosaston hieronnassa - ihanaa oli. Altaalla pyöri joka päivä animaatio-show, johon saivat nuoret osallistumaan.
 
Me just varattiin Turkkiin matka lokakuulle. Mennään Kemeriin, Limra hotelliin Nazarin kautta. Onko kellään kokemuksia siitä hotellista? 3-vuotais lähdössä mukaan, joten valintaan vaikutti kyllä paljon noi leikkipaikat + lastenaltaat, joita Limrassa monia. Jopa hiekkarannalla näytti olevan lasten oma leikkipaikka katoksen alla :)
 
vierailija
oltiin viime viikolla turkissa (antalyassa) lomalla. Ajettiin Kemerin ohi ja ajateltiin että kuka ihmeessä voi haluta tänne?! Se oli kaukana kaikesta. Sellainen tyhjään rakennettu lomakylä(pieni sellainen) ei oikeen mitään marketeita eikä ostosmahdollisuuksia.. Mutta jos haluaa koko loman olla hotellilla niin siihen ihan hyvä. Ehkä pienen lapsen kanssa sitten sopiva..en tiedä.
se
 
vierailija
oltiin viime viikolla turkissa (antalyassa) lomalla. Ajettiin Kemerin ohi ja ajateltiin että kuka ihmeessä voi haluta tänne?! Se oli kaukana kaikesta. Sellainen tyhjään rakennettu lomakylä(pieni sellainen) ei oikeen mitään marketeita eikä ostosmahdollisuuksia.. Mutta jos haluaa koko loman olla hotellilla niin siihen ihan hyvä. Ehkä pienen lapsen kanssa sitten sopiva..en tiedä.
se
 
vierailija
oltiin viime viikolla turkissa (antalyassa) lomalla. Ajettiin Kemerin ohi ja ajateltiin että kuka ihmeessä voi haluta tänne?! Se oli kaukana kaikesta. Sellainen tyhjään rakennettu lomakylä(pieni sellainen) ei oikeen mitään marketeita eikä ostosmahdollisuuksia.. Mutta jos haluaa koko loman olla hotellilla niin siihen ihan hyvä. Ehkä pienen lapsen kanssa sitten sopiva..en tiedä.
Enpä lähtisi mistään kohteesta arviointejani esittämään jos olisin "ohi ajanut". Ostettavaa löytyy kemeristä riittämiin monille. JOS lomalle lähtee ostoksille, niin täältä lyhyt antalyaan.RAUHALLINEN pieni paikka, verraten vaikka alanyaan. Joka rakennettu minusta liian täyteen. Molemmat hyviä rantakohteita. Joku vertasi bodrumiin - rannat suht huonot, lähellä gymbetissä ja torbassa paremmat rannat, kuin itse bodrumissa
 
vierailija
oltiin viime viikolla turkissa (antalyassa) lomalla. Ajettiin Kemerin ohi ja ajateltiin että kuka ihmeessä voi haluta tänne?! Se oli kaukana kaikesta. Sellainen tyhjään rakennettu lomakylä(pieni sellainen) ei oikeen mitään marketeita eikä ostosmahdollisuuksia.. Mutta jos haluaa koko loman olla hotellilla niin siihen ihan hyvä. Ehkä pienen lapsen kanssa sitten sopiva..en tiedä.
 
vierailija
NAURETTAVAA ESITTÄÄ ARVIOITA JOSTAIN KOHTEESTA KUN ON "OHI AJANUT". Minusta kemer on hyvin rauhallinen ja mukava paikka. Taasen Alanya rakennetaan aivan liian täyteen, viimeksi käydessämme (2015) valtavasti rakenteilla jättimäisiä hotelleja. Makunsa kullakin onneksi voi vielä itse valita minne matkustaa ja hyvä että makuja on erilaisia...
 

Yhteistyössä