*turhis* Citymarketin vappupallo

meillä taas pyörii edelleen lastenhuoneessa toissavappuna torilta ostettu, tikun nokassa heiluva (tikkua ei tosin enää ole) dinosaurus-vappupallo.. sanoinkin kerran miehelle, että taitaa olla kestopallo sukupolvesta toiseen :LOL:
 
Me ostettiin vappuna -11 pojalle kaksi sellaista pientä tikun nenässä olevaan foliopalloa ja tuolla ne edelleen on ihan piukeena.
Pappa ja mummu toi tänä vappuna ison foliopallon ja se meni luttanaksi jo aikaa sitten
 
"miemie"
Ostin itselleni tikkupallon joskus 5-6vuotta sitten. Tuolla se kirjahyllyssä nököttää vieläkin eikä ilmoja ole lähtenyt varmaan yhtään :)

Yleensä isot pallot ei kestä tai ne on pakko puhkasta kun ovat aina tiellä.
 
Me heitettiin viime viikonloppuna tytön prismasta ostettu vappupallo pois. Vielä se leijui, mutta alaosa hipoi jo lattiaa.

Muutama tikkupallo täälläkin pyörii täysissä voimissaan (ilman tikkuja tosin) lelujen seassa, vanhin taitaa olla jo vuosi sitten ostettu tjtn.
 
"vierasvieras"
meilläkin viikko ennen vappua ostettu cittarista kaks isoa palloa ja vielä ne tuolla katossa keikkuu. olen odotellut että tipahtaa maahan et saisin sit puhkasta ja laittaa roskiin...sinnikkäitä ovat, ei ole ennen näin kauan kestäneet :D
 
"Pallura"
Minä ostin Tiimarista vapun jälkeen pallon, ja tuossa se vieläkin hilluu :D

Muistan kyllä niin elävästi, kuinka sillon kakarana pallot lurpahti samantien, joten tämä pallo nyt on saanut minut äimisteleen kestävyyttään :p
 
Hitto joskus kyrsi kun joku vappupallo tyhjeni sopivasti sillai et leijaili pään korkeudella pitkin kämppää. Iski aina paskahalvauksen kun se iltaisin kurkki jostain kulman takaa. Piti päästää ilmat pois että mielenterveys säilyi...
yks prätkähiiri-vappupallo-leijuilija meinas aiheuttaa mulle samanlaisen, sen jälkeen (noin 15v ) olen pitäny huolen ettei ykskään pallo leijuile mun tietämättä..
 
  • Tykkää
Reactions: purjosipuli
-75
Meillä oli muutama vuosi sitten sellainen iso pantteri vappupallo. Ja se kans leijaili tuossa metrin korkeudella, lähti aina seuraamaan kun käveli ohi... oli aika vinkeä ja muutaman kerran sitä tosiaan pelästyi.
 
  • Tykkää
Reactions: purjosipuli

Yhteistyössä