R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lapseton vielä:tämän palstan mammojen geeneillä ei taida kenelläkään olla kovin kauniita lapsia. tai no, jos pyylevät bulldogin näköiset lapset on nättejä.
Alkuperäinen kirjoittaja lapseton vielä:tämän palstan mammojen geeneillä ei taida kenelläkään olla kovin kauniita lapsia. tai no, jos pyylevät bulldogin näköiset lapset on nättejä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaa kuvia,niin kerron mielipiteeni. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaa kuvia,niin kerron mielipiteeni. =)
Siinähän se on mulla profiilissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaa kuvia,niin kerron mielipiteeni. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaa kuvia,niin kerron mielipiteeni. =)
ei näy lapsen tai lasten kuvaa.ihan nätti oot. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaa kuvia,niin kerron mielipiteeni. =)
No ei pitänytkään. Mutta etkös se sä ollut, joka sano, että palstan mammat on bulldoggeja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaa kuvia,niin kerron mielipiteeni. =)
No ei pitänytkään. Mutta etkös se sä ollut, joka sano, että palstan mammat on bulldoggeja?
en tosiaan ollu.ei kuulu mun käytökseen kirjotella noin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:Omat on omilleen kauneimpia :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi nöpö tota Lauria. Hän on ihana. :heart: