Tupperware??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Onko tupperwarella silikonista kaulinta ja kaulinta-alustaa? Se nykyinen norm.materiaalista tehty kaulinta-alusta on ainakin huonompi (kuulemma) kuin se vanha 80-luvulla valmistettu.

Mitä muita silikonituotteita tupperwarella on?

Hei,

En ole tupperimyyjä..mutta tuotteita löytyy..

Kaulinta ei ole silikonista, mutta muovinen..ja on tosi hyvä!

On silikonialusta, jota voi käyttää myös leivinpaperin sijasta uunissa 250asteeseen asti.

Löytyy pullasuti, nuolija ja erilaisia vuokia.

Pullasudissa mukana silikonilusikka. Huipputuotteita! Suosittelen!

Mä olen ollut jälleenmyyjänä, joten Tupperia on kertynyt jonkin verran. Silimonivuoat on mun suosikkeja. Niitä löytyy monenlaisia. Silikoni leivinalusta on myös leipomisessa eli sen päällä voi leipoa vaikka pullat ja sämpylät. . Kääretortunkin voi käärästä siihen ja heittää pakkaseen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko tuo silikoninen leivinalusta niin iso että siinä kaulii vaikkapa pizzan?
Kyllä siihen pitsan mahtuu tekemään ja sit tarvii vaan vetästä pellille ja siirtää uuniin. Leikatessa pitää sit muistaa, että mitään terävää ei saa käyttää vasten alustaa, ettei naarmuunnu. Se ei o yhtä hyvä sit enää, tarttuu taikinat kiinni. Kylmäkäsittely ennen käyttöä helpottaa leipomusten irtoamista myös.

Sen leivinalustan päällä voi paistaa myös kääretortun, kun siinä on pienet reunat. Leivonta-alusta on sit erikseen, se ei ole silikonia.

Alkuperäinen kirjoittaja case:
On silikonialusta, jota voi käyttää myös leivinpaperin sijasta uunissa 250asteeseen asti.
Tuo lämpötila ei pidä paikkaansa... Ylin lämpötila, jonka silikonituotteet kestää on 220 astetta. Jos siis ohjeessa oleva lämpötila on enemmän, täytyy kypsytysaikaa pitentää.

Terveisin Tupperwarekonsulentti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko tuo silikoninen leivinalusta niin iso että siinä kaulii vaikkapa pizzan?
Kyllä siihen pitsan mahtuu tekemään ja sit tarvii vaan vetästä pellille ja siirtää uuniin. Leikatessa pitää sit muistaa, että mitään terävää ei saa käyttää vasten alustaa, ettei naarmuunnu. Se ei o yhtä hyvä sit enää, tarttuu taikinat kiinni. Kylmäkäsittely ennen käyttöä helpottaa leipomusten irtoamista myös.

Sen leivinalustan päällä voi paistaa myös kääretortun, kun siinä on pienet reunat. Leivonta-alusta on sit erikseen, se ei ole silikonia.

Alkuperäinen kirjoittaja case:
Tuo lämpötila ei pidä paikkaansa... Ylin lämpötila, jonka silikonituotteet kestää on 220 astetta. Jos siis ohjeessa oleva lämpötila on enemmän, täytyy kypsytysaikaa pitentää.

Terveisin Tupperwarekonsulentti :)

voi olla 220 ohjeissa, mutta olen käyttänyt 250 asteessa, ja edelleen 'toimii'

Joo, toimii vaikka 250-ssa, mutta rapistuu ja hauristuu ajan kanssa.Samoin käy niille muovisille uunivuuille. Ultra Plus nimisiä, kalliita kun mitkä, mutta tosi kivoja, Siis huippuhyviä!!!
Olen kanssa ollut TW-myyjänä, että siitä kautta kuullut myös muitten vinkkejä.
Itse en ole niin kauan käyttänyt, että huomaisin sellaista!

Yhteistyössä