TUPLISTA: mitä maksaa uutena ostettuna...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä mitä maksaa uutena mitkäkin vaunut, mutta sen huomasin et esim. huutonetissä hinnat on melkein tuplaantunut viimevuodesta.. Itse ostin brion tuplavaunut muutamalla kympillä.. Nyt olisin ostamassa toisia vaunuja mummolaan, mut maksaa ihan sikana..

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
twin city crossit 660e ja normi jalkapeite 55e

Ootko laittamassa myyntiin ?
Jos olet niin minkä väriset ja milloin ostettu ?

Kiitos :) Ei, oon ostamassa ite kans niitä, mietin vaan että mitä käytetyistä sit kannattaa maksaa....Kun tarvii ostaa sit kuitenkin jotain koppaakin niihin vauvalle, siis kantokassia tms.

Me ostettiin sellaiset juuri, tuplat maksoi 679? ja jalkapeite 59?.
Saatiin tuosta 738?:sta -20% alennusta kun valittiin viime vuoden väri.

Katselin ensin huutiksesta, mutta tuntui hullulta että käytetyt maksoi jopa yli 500? eikä edes kantokoppaa tullut vielä mukaan :whistle:

Emmaljungan oma Quatrolift kantokoppa Lastentarvikkeessa melkein 200?, Emma merkkinen taisi olla jotain 100?.

Mä ostin 1,5v vanhat Twin City Crossit, jalkapeitteen ja Emman kantokassin huuto.netistä 350 eurolla ja mielestäni sain aika hyvään hintaan. :) Tosta ylöspäin ne hinnat pääsäntöisesti liikkuu...

Alkuperäinen kirjoittaja kippe:
Mä ostin 1,5v vanhat Twin City Crossit, jalkapeitteen ja Emman kantokassin huuto.netistä 350 eurolla ja mielestäni sain aika hyvään hintaan. :) Tosta ylöspäin ne hinnat pääsäntöisesti liikkuu...

oho! Ne oli halvat :)

http://www.vauva.fi/ilmoitukset?p_p_col_pos=0&p_p_mode=view&p_p_id=productcategorylist_WAR_perhe&p_p_state=normal&p_p_col_id=column-1&_productcategorylist_WAR_perhe_action=adview&p_p_action=0&p_p_col_count=1&id=6404260

Yhteistyössä