Onneksi
Tipetsun vuotelu taisi olla vain säikähdys! Kyllä tuollaista aina pelästyy, kun ilman vuotelujakin tuli alussa aina tsekattua onko vuotoa... Ymmärrän kyllä ettet halua mennä 2viikoksi töihin, en menisi minäkään!! Otat vaikka saikkua siksi ajaksi!
TR:kin saa kärsiä ylimääräisistä murheista vuotelujen ja hematooman takia, tosi kurjaa! Mulla ei ole noista hematoomista mitään henk.koht kokemusta, mutta mitä niistä kuullut olen niin käyvät kyllä psyyken päälle.. :/
Karcci Aijaa.comin kautta ainakin saa kuvia ladattua, mutta sieltä en osaa kyllä pientä kuvaa laittaa.. tuo masukuva oli mun eka kuva ikinä näille sivuille.
Jenniferi ei näillä loppumetreillä ainakaan vahingossa voi unohtaa raskautta..
Kyllä tämä raskaalta tuntuu vaikka mullakaan ei mitään "virallista oikeaa" vaivaa ole. Ekaa kertaa on kaikki normaalit loppuraskauden vaivat riesana ja rankemmalla kädellä annettuna. Pystyn kyllä vielä jotenkuten siivoomaan ja käymään isossa kaupassa isoilla ruokaostoksilla, mutta kyllä sen huomaa muutaman tunnin päästä jaloissa, selässä yms.. ja sitten viimeistään parin päivän päästä suunnattomana väsymyksenä.. Nytkin viikonloppuna käytiin kauempana kaupassa isoilla ostoksilla, siivoiltiin ja kuskailtiin lapsia, niin nukkusin yön (mitä nyt 5krt kävin vessassa, huoh!), heräsin 7 jälkeen ja heitin tytön kouluun, söin aamupalaa ja menin 9 jälkeen takaisin nukkumaan ja nousin ylös 13 aikoihin, nyt väsyttää taas ja kello on vasta 15... Eli suosiolla vietän päivät pitkälti lepäillen sohvalla ja pieniä asioita tehden muutaman tunnin välein!
Jk kiva kuulla kuulumisia! Laitostuminen käy kyllä yllättävän äkkiä ja kunto rapistuu.. Sulla on varmaan ihan uskomaton olo kun sieltä tyksistä joskus pääset pois ja tavalliseen elämään kiinni, kaupassa käyntikin jo valtava elämys ja autollakin ajo tuntuu aluksi ihan hullulta! Hienosti sulla jo viikkoja jo nyt ja jos tuo 30 täyttyisi (ainakin!) niin olisi ihan äärettömän hyvä! Saa nähdä miten on, että tuunko mä leikkauksen jälkeen sinne os. kun lääkäri viimeksi oli kovin sen kuuloinen, että muutaman päivän keskola reissu on enemmän kuin todennäköinen suunnitellussa sektiossa ja tyksin sivuilla lukee jossain, että tälläisessä tapauksessa äiti siirretään aluksi synnyttämättömien os.?! No ylihuomenna olen viisaampi asian suhteen, jännittää onko mahdollista joutua jäämään samantien polikäynniltä leikkaukseen...
Tämä hoitovapaa homma ei kyllä miellytä täälläkään ja hoitoalalla olevana en voi oikein jäädä työttömäksi työnhakijaksi.. Vaikka nythän tyks jo noita lomautuksia järkkäilee, että ei tiedä mikä on homman nimi muutaman vuoden päästä.. Lisäksi mä voisin hoitovapaalla tehdä keikka duunia sillon tällön lisätienistiksi (öitä/vkl). Ja mulla on vielä aikuispuolella AMK:ssa opintoja kesken, jotka suunnittelin hoitavani loppuun kaksosten ollessa noin 1,5-2v.. Et saa nähdä miten uusiksi mun suunnitelmat menee..
Mindelle kanssa niitä jaksamisia sinne osastolle, onneksi viikot on jo niin hyvät että suurimmat murheet on pois, vaikka keskola-aikaa saattekin vietellä tovin jos pian tytöt syntyvät!
Huomenna on nyt sitten viimeinen neuvola ilman vauvoja ja ylihuomenna sitten vihdoin viimeinen ä-poli! JEE JEE JEE!!!! =)
Miksa ja tuplikset 37+2