Onnea Bubblis :flower:
Hyvä että kaikki meni hienosti! Itsekin vuosin esikon sektiossa 1,6litraa ja olin 4h heräämössä. Verta laitettiin 2 pussia sitten osastolla ja nopsasti sen jälkeen olo parani. Totta,että pää huteroituu kummasti hb:n laskettua,näin ollen meinasin itse pyörtyä suihkussa,huh!
Toipumista siis sinne sinulle!
Vaunuista Me päätettiin eka hankkia juurikin bumbleride indie twinit,mutta miehen serkun kaksosilla on bugaboo donkey twinit. Ne vasta on kalliit, 1600e! Mutta ne on huomattavasti käytännöllisemmät meille kuin bumbleridet; bugaboossa saa ratasituimet käännettyä myös kasvot työntäjään päin,bumblerideissa ei. Me koetaan jotenkin tärkeäksi tuo että istuimet on käännettävissä. Toisekseen,bugaboon rungon saa muunneltua joko kaksosille tai yhdelle lapselle. Esikoinen kun on vasta 1v7kk eikä jaksa kävellä kamalan pitkiä matkoja,niin sitten on kätsy lähteä tytön kanssa vaikka kaksin kauppaan ja ottaa vaan kaksosten rattaat ja napsauttaa runkoa yhdelle lapselle käyväksi
Onhan meillä toki matkarattaat ja jopa tytön vaunutkin edelleen,mutta vaunut myydään. Toki matkarattaita tarvitaan sit jos lähdetään koko perhe ulos,kaksoset vaunuissaan,esikoinen matkarattaissaan
Mutta,kun hankittiin esikoiselle aikoinaan brion turvakaukalo ja nyt ostettiin toinen samanlainen,niin ilmeisesti erään blogin mukaan brion kaukalo kävisi tähän bumbleriden runkoon,bugaboohon kävi joku maxi-cosi tms. eikä me nyt aletan kyllä uusia kaukaloita ostamaan. Eli sinänsä bumbleridet ois nyt vauva-aikana kätsemmät juurikin tuon brion kaukalon takia. Ja sitäkin mietittiin että kun pojat ei ihan heti kuitenkaan istu rattaissa,niin oisko se niin kamalaa vaikka kasvot menosuuntaan ovatkin.
Tietysti lapset haluaa katsella ympäristöään,mutta just vaikka sateella tulee päin näköä tai jos tuulee.. Onhan niihin se läpinäkyvä sadesuoja olemassa,muttei kuulemma oo mikään kamalan hyvä.
En tiiä,nämä kun on näitä mielipide-asioita. Mitkään esim. emmaljungat ei oo käyny koskaan mielessä,korkeintaan double vikingit,mutta niissä mies karsastaa muovirenkaita,ne kuluu niin äkkiä. Esikon vaunuissa ilmakumi-renkaat ja ihan ovat uudenveroiset edelleen ja kumiset renkaat on bumblessa ja bugaboossakin.
Mutta nyt jotkut emmaljungan twin city crossit tai cangaroo twinit tuntuvat liian raskailta ja isoilta meille,jotkut varmasti erimieltä
Mähän otin äitiysavutuksen rahana,just vaunuja varten mutta ei kyllä 420e paljo auta 1600e vaunuissa..No toki sekin raha on parempi kuin ei mitään,mutta silti saa itse ettiä jostain yli tonnin :O Näitä bumbleja eikä buganbooitakaan kun ei käytettynä oikeen löydy tai sit jos on,niin yhdellä kopalla ja sit pitäs ostaa kummiskin toinen..
Pitäs vissiin itekin alkaa tehä päätöksiä tän asian suhteen
Omaan napaan ei mitään uutta,paitsi että kurkkua korventaa herkästi ja suuhun nousee jotain :x Väsyttää ja tukala olla. Synnytys pyörii mielessä ja sekin että en todellakaan ole valmis vielä,tuskin olen edes tajunnu mitä tässä on tapahtumassa :O Välillä ihan itkettää kun tulevaisuus pelottaa ja riittämättömyyden tunne vaivaa,miten pystyn ja jaksan huomioida esikoista tarpeeksi, ja
miten kahta vauvaa hoidetaan?! :O Hohhoijaa!
-Tipetsu ja tuplakupla rv 33+4-