Tupakoivat vanhemmat ovat todella huonoja esikuvia lapsille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Käry

Vieras
Tupakka on kiistatta todella vaarallista ja vie ihmisen ennenaikaiseen hautaan. Sellainen vanhempi joka tupakoi ei ajattele lapsen parasta saati tulevaisuutta lainkaan.

Tupakoitsijat ovat lisäksi itsekkäitä ja laiskoja.

itsekäs olen mutten laiska. oon vähentäny ja oon nyt vaan vapaa-aika tupakoitsija. ennen meni aski. vapaa-aika on siis kaverinakanssa kahvittelua.
lopetan sit joskus kokonaan,nyt nautin siitä liikaa.

mikä laiska minä olen jos jaksan raahautua 20 kertaa päivässä ulos tupakalle.
vieläpä hissittömässä kerrostalossa.
väitän ettet yhtä usein kulje portaita ylös ja alas kuin minä tupakoidessani

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nuttura:
mikä o ennenaikasee hautaa??mun mummu o polttanu liki 70v ja täyttää tänä vuonna 90v....ihan tuo hengis viel o!!

Niin, tupakkaanhan ei kuole "kuin" 50% tupakoivista... Vielä useampi sairastuu.

minä aattelen niin et jos tupakoin-->kuolen nuorempana-->en rasita mun lasta äitiraihnan vaippojen vaihdolla... :whistle:

mikä o ennenaikasee hautaa??mun mummu o polttanu liki 70v ja täyttää tänä vuonna 90v....ihan tuo hengis viel o!!

mikää sairaskaa o....ellei ny kuuroutta ja sokeutta(kaihista tullu)lasketa =)

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:

minä aattelen niin et jos tupakoin-->kuolen nuorempana-->en rasita mun lasta äitiraihnan vaippojen vaihdolla... :whistle:

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Googleta vaikka keuhkoahtaumatauti ja mieti haluatko vaikka 40-vuotiaasta vanhaksi asti rasittaa lapsiasi, kun et itse pääse edes suihkuun. Vaikka omapa on asiasi. Kaikki ei kuole ja sairastu, mutta M-O-N-I.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Googleta vaikka keuhkoahtaumatauti ja mieti haluatko vaikka 40-vuotiaasta vanhaksi asti rasittaa lapsiasi, kun et itse pääse edes suihkuun. Vaikka omapa on asiasi. Kaikki ei kuole ja sairastu, mutta M-O-N-I.

ei mun tartte kuukkelittaa sitä, mie tiiä hyvin mikä se on ku miun papalla se on ja monta vuotta ollaan jo ooteltu että millon se piru viittisi kupsahtaa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Joo mutta harva tupakoija työntää tupakkaa lapsensa suuhun, vai mitä?

No ei ehkä työnnä suuhun, mut kyllä lapset altistuvat niille myrkyille joka kerta, kun äiti tai isä ulkoa haiseva tulee sisälle ja ottaa esim. lapset syliin.

Ja se on ihan fakta, turha inttää vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Viimeistä lausetta en ap:n tekstissä allekirjoita, mutta onhan se tutkittu juttu, että helpommin nuori sortuu (?) polttamaan jos vanhemmatkin polttaa.

Aika usein se tosiaan on niin, että tupakoitsijoiden lapset polttavat itse myös ja nuorena. Kokeilut alkaa jo tuossa 10 vuotiaana ja sitten kun ikää on jotain 15-16 niin äiti ja isä antaa periksi ja alkaa ostamaan lapselleen tupakat.
Ja näitä näkee paljon!!!!!!!!!!!!!