tupakointi alussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isosysta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

isosysta

Uusi jäsen
03.07.2006
1
0
1
hei!

olisin kiinnostunut tietämään miten olette pitäneet salassa alkuraskauden kun aiemmin tupakoitte ja sitten yht'äkkii lopetatte? (toivottavasti kaikki on tehnyt niin =) )
lopetan heti kun plussaa paukkuu testi, mutta miten pidän sen salassa sitten sinne vko 12(minim.) asti???
kukaan ei usko että jos sanon että lopetin muuten vaan....oon sen verran kova korsteeni :laugh:

keskiviikona testataan ja katotaa, toivottavasti saan teiltä helppiä siihen menessä.....

KIITOS!!!

Ei kyllä oo mahdollisuutta varmaankaan salata, ainakaan niiltä kaikkein lähimmäisiltä..:) Tai voihan sitä askia kantaa mukana ja koittaa väittää ettäå just nyt ei tee mieli, menkää te vaan tupakille niin mä jään sisälle.. Ja sit5ten toivoa että joku uskoo ;)

Mie olin sillon viel ammattikoulussa ja parhaan ystäväni kanssa (joka siis asiasta tiesi) paineltiin aina sinne tupakkapaikalle jossa ei muita meidän luokkalaisia käyny... porukka kyl vähä ihmetteli miks me sinne "tupakalle" mennään mut ei osannu epäillä mitään :D Sukulaisten kanssa ainut tilanne tais olla mun valmistujaisissa, mut sillonki niin hirvee hässäkkä ettei kukaan kerinny mun polttamisia vahtia... :D

Mä lopetin kokonaan tupakanpolton kun olin 2. raskauskuukaudella. Tosin miehenikin lopetti samaan aikaan, niin oli helppo sanoa että yhdessä päätettiin asia eikä kukaan edes arvaillu että odotan lasta. olimme tuolloin olleet yhdessä 6 vuotta. Nyt poika on 11 kk eikä ole tupakkaa tullu vedettyä laisinkaan enkä vedä!!! Tsemppiä....

Mä kerroin sairastavani pahaa kurkunpääntulehdusta. Lääkäri kieltänyt polttamasta seuraavaan kuukauteen tai tauti voi pahentua tai viedä äänen lopullisesti.... Läpi meni :laugh: Sitten tuli teeskenneltyä tupakalla käyntiä, pidin askin aina mukana, join pilsneriä lasista jolloin luulivat sen olevan olutta... Kyllä näitä keinoja on ;)

mä kun lopetin tupakan polton niin töissä kukaan ei sanonu mitään,mutta olivat arvanneet jo mitä tuleman pitää.meni tosi pitkään ennen kun kukaan mitään kyseli.miesvaltanen työpaikka kun on =)

Yhteistyössä