V
vierailija
Vieras
Joillekin tämä tuntuu olevan kovin helppoa, no minulle ei. Myönnän että olen heikko, haluaisin silti oikeasti lopettaa koska tämä on niin turhaa.
En vain ole onnistunut siinä vielä, aina jossain kohtaa ostan askin tms. Olen miettinyt syitä lopettaa, mutta en saa niistä jotenkin otetta. Kaikki on tulevaisuudessa jossain, enkä osaa niitä nyt murehtia. Osa syistä vielä sellaisia, ettei kukaan voi luvata niitä poltin tai en. Olen tällä hetkellä terve, rahaa on ja tupakoinnin negatiiviset puolet eivät näy vielä ainakaan, henki kulkee jne. En edes muista aikaa ennen tupakointiani :/. Tiedän kyllä että hölmöä lopettaa vasta vaikutusten alettua, aina tupakointi jotenkin vaikuttaa, vaikkei kaikki vaivat iskisikään kerralla tai näkyvästi.
Kuulostan niin typerältä, mutta mistä saa halua ja ymmärrystä lopettaa ennen kuin on liian myöhäistä?? En halua niitä tupakoinnin haittavaikutuksia, muttei ne tarpeeksi kiinnosta että lopettaisi. :/ mitkään pelotteluvideot ym ei auta ja korvausvalmisteita vedän nytkin kaksin käsin. Kai halua pitäisi löytyä enemmän yksinkertaisesti, eikä sitä ulkopuolinen voi antaa, mutta ärsyttää aina retkahtaa ja antaa jonkun hemmetin tupakan vaikuttaa ajatuksiin ja päivään niin paljon..
Lähinnä haen siis näkökulmia muilta lopettaneilta tai vähentäneiltä...
10v olen siis polttanut raskauksia lukuunottamatta..
Kuulostan niin typerältä, mutta mistä saa halua ja ymmärrystä lopettaa ennen kuin on liian myöhäistä?? En halua niitä tupakoinnin haittavaikutuksia, muttei ne tarpeeksi kiinnosta että lopettaisi. :/ mitkään pelotteluvideot ym ei auta ja korvausvalmisteita vedän nytkin kaksin käsin. Kai halua pitäisi löytyä enemmän yksinkertaisesti, eikä sitä ulkopuolinen voi antaa, mutta ärsyttää aina retkahtaa ja antaa jonkun hemmetin tupakan vaikuttaa ajatuksiin ja päivään niin paljon..
Lähinnä haen siis näkökulmia muilta lopettaneilta tai vähentäneiltä...