Neuvoja tupakoinnin lopettamiseen ja vierotusoireisiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Mä en kestä. Mä vihaan itteäni tupakoimattomana. Tekis mieli hypätä parvekkeelta alas kun on niin paska olo. Ei tee mieli tehdä mitään eikä mennä mihinkään kun ei saa tupakoida. Kuulostaa varmaan naurettavalta, mutta tällaseks tää aina menee kun yrittää lopettaa tupakoinnin.

Aamulla ei tee mieli nousta sängystä. Vatsaa vääntää, kaikkialle sattuu, tuntuu että keuhkot halkeaa eikä missään ole mitään mieltä.

Ja turha tulla selittämään että Sinulle tupakoinnin lopettaminen oli helppoa kun vaan asennoitui oikein. Mä olen raskaana ja tämä on maailman paras syy lopettaa tupakointi ja motivaatio on kova, mutta minkä helvetin tekee kun olo on koko ajan ihan perseestä? Tupakoimattomuutta on yli kuukausi takana. Tiedän että psyykkistä tämä on suurimmilta osin ja kaipaisinkin neuvoja miten selvitä. Olen yrittänyt lopettaa monia kertoja ja aina iskee sama masennus päälle. Enimmillään olin yli 3kk tupakoimatta, mutten kestänyt enää itseäni ja retkahdin.

Sanottakoon nyt vielä, että olen kärsinyt elämässäni myös päihde(muu kuin tupakka)riippuvuudesta ja päässyt siitäkin, mutta tämä vain on niin helvetin vaikeaa!! Anteeks, menee vaan hermot.

Yhteistyössä