Tupakoinnin lopettamiseen vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
NYT mä sen päätin et se loppuu! Tässä tullu jo useampia vuosia sauhuteltua. Onko noista nikotiini purkasta apua, vai onko imeskelytapletti parempi? Vai mikä olis paras vaihtoehto ku tiedän et ilman mitään en onnistu!

Jos olet riippuvainen nikotiinista niin purkat ja laastarit auttaa. Jos sinulla on vain muuten tapana vetää tupakkaa niin sitten ei auta kuin itsekuri. Raha motivoi. Pitää vain olla lujana ja sitten nähdä kuinka paljon rahaa säästyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
jos haluat mahas kipeeksi niin imeskelytabletit ja nikotiinipurkka on siihen tarkotukseen just hyviä. minä käytän ihan tavallista purkkaa ja hyvin toimii.

ai onko sulla tullu maha niistä kipeeks? Sen tiedän et purkkaa en jaksa ainakaa kauan jauhaa ku tulee leuat kipeeksi, mut ihan tähän alkuun et pahimmasta pääsisin yli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olet riippuvainen nikotiinista niin purkat ja laastarit auttaa. Jos sinulla on vain muuten tapana vetää tupakkaa niin sitten ei auta kuin itsekuri. Raha motivoi. Pitää vain olla lujana ja sitten nähdä kuinka paljon rahaa säästyy.

No sen verran kauan polttanu et olen nikotiinista riippuvainen, luulisin ainakin. Ja just tuo raha tässä onki painavin syy et lopetan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
jos haluat mahas kipeeksi niin imeskelytabletit ja nikotiinipurkka on siihen tarkotukseen just hyviä. minä käytän ihan tavallista purkkaa ja hyvin toimii.

ai onko sulla tullu maha niistä kipeeks? Sen tiedän et purkkaa en jaksa ainakaa kauan jauhaa ku tulee leuat kipeeksi, mut ihan tähän alkuun et pahimmasta pääsisin yli.

aina. samaten kurkku. En voi sietää noita. Laastarit o vielä kauheempia, se kohta mihin laastarin isket kiinni alkaa turvota ja kutista niin maan vietävästi ettei saata olla. ja ukko kun testas laastaria niin sai nokkosihottuman siitä laastarin liimasta.

tietenki onotettava huomioon riippuvuuden laatu, onko kyseesä nikotiini- vai tapariippuvuus? minulla on vähä sekä että. Mutta nyt jo menee kevyesti parikin päivää ilman tupakkaa.

Se auttaa kummasti, kun vaan jättää sen seuraavan tupakan hetkeksi polttamatta... ja hetken kuluttua odottelee taas hetken, ja sitten siirtää sitä taas vähän... jne :D

Kuulostaa yksinkertaiselta ja hölmöltä, mutta toimii. "En mä ihan vielä menekään tupakalle". "Juu, en mä ehdi vieläkään". "Taidan taaskin jättää vähäksi aikaa väliin". =) .

Nyt on aamu menty polttamatta. Yhtä purkkaa söin hetken mut tuli ihan sairaan huono olo, vieläki vähän kuvottaa. Olisko sit ollu liian vahvaa, 4mg. Mut niitä en enää suuhuni laita. Motivaatio kova, ainaki vielä, autappa sit ku iskee tupakanhimo kunnolla... Mut nyt ku ei ole tupakkia enkä aijo ostaa nii ei auta ku olla ilman!

Minä polttelin 25-30 vuotta ja lopetusyrityksiä oli monia. Sitten viimein menin lääkärin puheille joka määräsi sopivat lääkkeet (Champix ).
Tuosta on aikaa 1v 4kk enkä savuakaan ole vetänyt.

Yhteistyössä