tupakkapaikasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Oli hyvä juttu tuolla Särkänniemessä, et olivat pistäneet sinne isot kyltit missä luki et tupakkapaikka, ja sit tuhkikset siinä vieressä..

MUTTA..

pikkasen meinasin käydä avautumassa yhdelle äidille siellä :whistle:

olin menossa tupakille ja sain tooosi vihaisen mulkaisun kun aloin kaivamaan tupakkia laukusta, kun joku siinä kyltin vieressä syötti pientä lastaan :headwall:

Siinä lähellä olis ollut varjoisessa paikassa 3 tyhjää penkkiä, ei sitten sinne voinut mennä..

Oikeesti meinas mennä hermot..aina valitetaan siitä et ihmiset polttaa paikoissa missä ei saa, mut eikös se vois toimia sit niinkin, et ne paikat mitkä on varattu polttamiseen, annettais polttajien käyttöön.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Oli hyvä juttu tuolla Särkänniemessä, et olivat pistäneet sinne isot kyltit missä luki et tupakkapaikka, ja sit tuhkikset siinä vieressä..

MUTTA..

pikkasen meinasin käydä avautumassa yhdelle äidille siellä :whistle:

olin menossa tupakille ja sain tooosi vihaisen mulkaisun kun aloin kaivamaan tupakkia laukusta, kun joku siinä kyltin vieressä syötti pientä lastaan :headwall:

Siinä lähellä olis ollut varjoisessa paikassa 3 tyhjää penkkiä, ei sitten sinne voinut mennä..

Oikeesti meinas mennä hermot..aina valitetaan siitä et ihmiset polttaa paikoissa missä ei saa, mut eikös se vois toimia sit niinkin, et ne paikat mitkä on varattu polttamiseen, annettais polttajien käyttöön.. :kieh:

No niinpä! Ja joskus tuntuu, että nämä tupaikoinnin kiihkovastustajat oikein liimautuvat kylkeen kiinni, ja alkavat sitten mesota, että saavat passiivisesta tupakanpoltosta keuhkosyövän!!!

jos tälläinen paikka on varattu kerta tupakoitsijoille, vois kaikki muut olla tyytyväisiä, jos niitä tumppeja ja sitä mieletöntä löyhkää ei sit muualla alueella kohtais, että eiköhän se ole sen äidin oma syy kun on siihen kyltin viereen tälläytynyt imettämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Nimenomaan, mutta lapset ovat aina etusijalla ;)

Mutta pitääkö sitä lasta mennä ruokkimaan siihen tupakkapaikan viereen. Ei ainakaan tulisi mulle ensimmäisenä mieleen, että menenpä lapsen kanssa tuohon tupakkapaikan viereen syömään.

p.s. mä en polta

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Nimenomaan, mutta lapset ovat aina etusijalla ;)

Mutta pitääkö sitä lasta mennä ruokkimaan siihen tupakkapaikan viereen. Ei ainakaan tulisi mulle ensimmäisenä mieleen, että menenpä lapsen kanssa tuohon tupakkapaikan viereen syömään.

p.s. mä en polta

Sitähän tarkoitinkin :D

p.s. mä poltan ja moni tunkee väkisin lapsineen viereen nenäänsä nyrpistämään

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
särkänniemi on niin iso alue, että eiköhän sieltä löytynyt olis ihan savuton alue

no niinpä..

Mut lisään siis vielä, et ei, en sytyttänyt sitä röökiä, vaan odotin et lapsi oli saanut ruokailtua ja poistuivat siitä paikalta ;)

Ihana, että on tupakkopaikka erikseen.

Tyhmä se äiti, joka meni tietentahtoen lapsensa siihen ruokkimaan.

Mä olisin hakenu vaikka kauempaa sen syöttämispaikan, enkä jääny siihen kopin viereen.

Sinä se tässä, tupakoitsijana, olit fiksu, kun odotit kuitenkin, että saivat ruokailtua. Vaikka ei sun näin olis tarvinnut tehdä.

ps. En polta minäkään ja olen oikeastaan tupakan himovastustaja, mutta en silti ymmärrä miksi sinne "koppiin" pitää työntyä lastaan syöttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Ihana, että on tupakkopaikka erikseen.

Tyhmä se äiti, joka meni tietentahtoen lapsensa siihen ruokkimaan.

Mä olisin hakenu vaikka kauempaa sen syöttämispaikan, enkä jääny siihen kopin viereen.

Sinä se tässä, tupakoitsijana, olit fiksu, kun odotit kuitenkin, että saivat ruokailtua. Vaikka ei sun näin olis tarvinnut tehdä.

ps. En polta minäkään ja olen oikeastaan tupakan himovastustaja, mutta en silti ymmärrä miksi sinne "koppiin" pitää työntyä lastaan syöttämään.

eiku se oli vaan penkki, tuhkis ja kyltti, se paikka..olisko tupakka-alue parempi nimitys :whistle:

hah,ihan sama kun oltiin hollannissa ja siellähän nyt saa polttaa jopa MÄKISSÄ!!
polteltiin siinä ruoka sauhut ja viereen tuli istumaan äiti poikansa kanssa ja rupes meille räyhää siitä polttamisesta,vaikka ite tuli istuu savulliselle puolelle!siinä kun sitten hiillyttiin molemmat sen eukon knassa niin henkilökunta tuli ohjaamaan tän akan poikansa kanssa muualle :laugh:

Yhteistyössä