Tuotteesta löytyi hius, lähetin Atrialle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kolmioleipä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pirkka-vaipoissa ei ollut teippejä ollenkaan, siis osassa pakkauksen vaipoista. sain sit Pirkalta lahjakortin K-kauppaan. mut en mä kyl yhdestä hiuksesta reklamaatioita tekis.. :headwall.

[QUOTE="siis";21978301]näin piti laittamani.. :headwall:[/QUOTE]

No kyllä mä vaan laittaisin, eri asia tietty jos tykkää syödä ruokaa jossa hiuksia tai muuta sinne kuulumatonta...
Ällöttää jo sekin jos itse tekemään ruokaan eksyy oma hius :x

Ei tulisi mieleenkään lähettää sitä hiusta Atrialle. Mä reklamoin ihan suullisesti/kirjallisesti, jos kyse on elintarvikkeesta tai yritys ei halua mun lähettävän tavaraa omaan laskuunsa takaisin.

Ja reklamoin yllättävän paljon ja yleisin vastaus on tuotteen arvon korvaaminen, mikä mulle riittää. Jotkut lähettää jotain pientä extraa.

No ei tulis kyllä mieleen yhdestä hiuksesta reklamaatiota laittaa, tai ainakaan odottaa siitä mitään hyvitystä. Eri asia, jos olis rautanaula tms jotain oikeasti vaarallista. Itse valitin juuri toistuvasti homeisesta leivästä parasta ennen ajan sisällä. Sain tuotepaketin, 4 tuotetta, hyvitykseksi.

No ei tulis kyllä mieleen yhdestä hiuksesta reklamaatiota laittaa, tai ainakaan odottaa siitä mitään hyvitystä. Eri asia, jos olis rautanaula tms jotain oikeasti vaarallista. Itse valitin juuri toistuvasti homeisesta leivästä parasta ennen ajan sisällä. Sain tuotepaketin, 4 tuotetta, hyvitykseksi.

Yhtä mitätön toi sunkin reklamoinnin syy on, eihän se homeinen leipä ole mitenkään OIKEASTI vaarallista :D

Ei tulisi mieleenkään lähettää sitä hiusta Atrialle. Mä reklamoin ihan suullisesti/kirjallisesti, jos kyse on elintarvikkeesta tai yritys ei halua mun lähettävän tavaraa omaan laskuunsa takaisin.

Ja reklamoin yllättävän paljon ja yleisin vastaus on tuotteen arvon korvaaminen, mikä mulle riittää. Jotkut lähettää jotain pientä extraa.

Niin no en minäkään sitä hiusta kyllä olis mihinkään lähettänyt :D Itsekin reklamoin aina netin kautta.

Minusta hius on varsin hyvä reklamaation kohde, eli sillon tuoteprosessissa on jokin kohta pettänyt.. vastikään ite reklamoin ku löysin lasten soseesta hiuksen, sain 5€

[QUOTE="vieras";21978382]Niin no en minäkään sitä hiusta kyllä olis mihinkään lähettänyt :D Itsekin reklamoin aina netin kautta.[/QUOTE]

Osa firmoista vaatii et se hius pitää nimen omaan lähettää, pelkkä netti reklamointi ei riitä (esim bona)

[QUOTE="Kaisa";21978403]Osa firmoista vaatii et se hius pitää nimen omaan lähettää, pelkkä netti reklamointi ei riitä (esim bona)[/QUOTE]

Juu jotkin firmat tosiaan vaatii "näytettä" tuotteesta, mut ensin kannattaa kuitenkin laittaa esim. netin kautta palautetta ja sitten toimia ohjeiden mukaan.

[QUOTE="Kaisa";21978393]Minusta hius on varsin hyvä reklamaation kohde, eli sillon tuoteprosessissa on jokin kohta pettänyt.. vastikään ite reklamoin ku löysin lasten soseesta hiuksen, sain 5€[/QUOTE]

Tuoteprosessissa..no just.Siis juoksetteko tosiaan sen viiden euron perässä jos ruuassa on hius?

[QUOTE="vieras";21978378]Yhtä mitätön toi sunkin reklamoinnin syy on, eihän se homeinen leipä ole mitenkään OIKEASTI vaarallista :D[/QUOTE]

No mä reklamoin lähinnä siksi, että se oli se samanlainen leipäpussi, joka kahdesti oli homeessa eli täytyy siinä jotain virhettä olla eikä vain sattuma. Lähinnä siis leipomon puolesta liian pitkä parasta ennen aika.

[QUOTE="Kaisa";21978403]Osa firmoista vaatii et se hius pitää nimen omaan lähettää, pelkkä netti reklamointi ei riitä (esim bona)[/QUOTE]

juuri näin, soitin Atrian kuluttajapalveluun ja sieltä NIMENOMAAN SANOIVAT ETTÄ HIUS PITÄÄ LÄHETTÄÄ ja samoin pakkauksessa oleva viim. käyttöpäivä.

Mä oon löytäny pähkinäpussista köydenpätkän ja karkkipussista metallinpalan, enka kyllä jaksanu alkaa valittaan asiata... kumpikin oli vielä saman firman tuotteita...

juuri näin, soitin Atrian kuluttajapalveluun ja sieltä NIMENOMAAN SANOIVAT ETTÄ HIUS PITÄÄ LÄHETTÄÄ ja samoin pakkauksessa oleva viim. käyttöpäivä.

Aika jännä juttu. Testaakohan ne keneltä se on pudonnut :) Yleensä haluavat vain tietää erän/viimeisen myyntipäivän, jne pakkauksen tiedot.

Mä reklamoin koska, en halua maksaa huonosta tuotteesta ja toiseksi haluan että voin huoleti ostaa tuotetta uudestaan. Yleensä reklamaation käytetty aika on vähäinen. Pitäisikin valittaa tosta pahentuneesta hedelmäsäilykkeestä...

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";21978419]Tuoteprosessissa..no just.Siis juoksetteko tosiaan sen viiden euron perässä jos ruuassa on hius?[/QUOTE]

ei sen perässä tarttee juosta, hyvin yksinkertaista on lähettää kirjeitse ja ei tarttee edes postimerrkiä... vaikka ei ole kyse isosta summasta tms. ni aivan sama mulle...

[QUOTE="vieras";21978437]Mä oon löytäny pähkinäpussista köydenpätkän ja karkkipussista metallinpalan, enka kyllä jaksanu alkaa valittaan asiata... kumpikin oli vielä saman firman tuotteita...[/QUOTE]

Niin no mitäs sitä valittamaan jos on kivaa löytää tuollaisia yllätyksiä. Ja niitä tulee varmasti vielä lisää jos kaikki ajattelee ettei nyt viitsi tämmösestä valittaa ( niin mäkin ajattelin ennen..)

ja en minä mitenkään valittanut, soitin vaan sinne ja kerroin että oli löytynyt hius... että en ole muuten mikään "valittaja mamma"... eikä näin ole itselle ennen käynyt, kuhan huvikseni tiedustelen mitä korvauksia saa...ja leipä kyllä jäi syömättä kun huomasin sen heti paketin avattuani...

Yhteistyössä