K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pirkka-vaipoissa ei ollut teippejä ollenkaan, siis osassa pakkauksen vaipoista. sain sit Pirkalta lahjakortin K-kauppaan. mut en mä kyl yhdestä hiuksesta reklamaatioita tekis.. :headwall.
No ei tulis kyllä mieleen yhdestä hiuksesta reklamaatiota laittaa, tai ainakaan odottaa siitä mitään hyvitystä. Eri asia, jos olis rautanaula tms jotain oikeasti vaarallista. Itse valitin juuri toistuvasti homeisesta leivästä parasta ennen ajan sisällä. Sain tuotepaketin, 4 tuotetta, hyvitykseksi.
Ei tulisi mieleenkään lähettää sitä hiusta Atrialle. Mä reklamoin ihan suullisesti/kirjallisesti, jos kyse on elintarvikkeesta tai yritys ei halua mun lähettävän tavaraa omaan laskuunsa takaisin.
Ja reklamoin yllättävän paljon ja yleisin vastaus on tuotteen arvon korvaaminen, mikä mulle riittää. Jotkut lähettää jotain pientä extraa.
juuri näin, soitin Atrian kuluttajapalveluun ja sieltä NIMENOMAAN SANOIVAT ETTÄ HIUS PITÄÄ LÄHETTÄÄ ja samoin pakkauksessa oleva viim. käyttöpäivä.