Tuotteesta löytyi hius, lähetin Atrialle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kolmioleipä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no eipä ollut mukavaa kun kerran avatessani maitotölkkiä, se haisi metllille, kuten KAIKKI muutkin sinä päivänä ostamani tuotteet.
Riitti kun valiolle laitoin reklamaatioon päiän, koska oli ostanut tuotteen, mistä kaupasta ja maitotölkkien koodit sieltä yläosasta.

Näin he selvittivät sitten että heifän päässä ei ole tapahtunut virhettä, ettää haju on täytynyt tulla kuljetuksen aikana, kuljetettu väärin tai jotain, mutta sain kuienkin 5e, juuri sen mitä niistä maksoinkin. Kyse tässä oli periaaatteesta, ei siitä että sais jonkun korvauksen, tuote oli viallinen, ja viallisesta tuotteesta tehdään aian reklamaatio

[QUOTE="ansku";21978456]Niin no mitäs sitä valittamaan jos on kivaa löytää tuollaisia yllätyksiä. Ja niitä tulee varmasti vielä lisää jos kaikki ajattelee ettei nyt viitsi tämmösestä valittaa ( niin mäkin ajattelin ennen..)[/QUOTE]

Onhan se kivaa, eikä kyllä mun maailmaa kaada. :)

[QUOTE="vieras";21978550]Niin, puhelinsoitto ja autolla tuotteen kuskaus postiin, ei jää 5eurosta paljoa käteen.:)[/QUOTE]

Mitäs jos sen reklamaation tekeekin netissä ja vie kirjeen postiin kauppareissulla =)

Minä tein kerran reklamaation Atrialle, kun leikkelepaketissa oli vain alle kymmenen leikkelettä ja ne oli parhaimmillaan 2-3cm paksuja. En tosin lähettänyt niitä Atrialle, vaan otin kuvan ja laitoin sen netin kautta ja sain lahjakortin hyvitykseksi.

Jostain vanukkaista kerran myös valitin, kun oli purkin kansi mennyt vinoon ja ei siis ollut kunnolla kiinni. Olivat vielä saksalaisia vanukkaita, niin en uskaltanut syödä. 5 euroa napsahti tilille siitä.

[QUOTE="heh";21978563]Mitäs jos sen reklamaation tekeekin netissä ja vie kirjeen postiin kauppareissulla =)[/QUOTE]

No ihan oikeasti. Ymmärrän kyllä nämä muut tuotevirheet ym.Mitkä selkeästi johtuvat jostakin tuotantotekijöistä. Mutta tätä hiusjuttua en. Lähinnä sen takia kun jos itselle sattuisi vastaavaa.. niin ajattelisin että se on omasta päästä/käsistä jollakin lailla joutunut sinne huomaamattani. Joten en kyllä kehtaisi ilmoittaa.

[QUOTE="vieras";21978635]No ihan oikeasti. Ymmärrän kyllä nämä muut tuotevirheet ym.Mitkä selkeästi johtuvat jostakin tuotantotekijöistä. Mutta tätä hiusjuttua en. Lähinnä sen takia kun jos itselle sattuisi vastaavaa.. niin ajattelisin että se on omasta päästä/käsistä jollakin lailla joutunut sinne huomaamattani. Joten en kyllä kehtaisi ilmoittaa.[/QUOTE]

Jossain tapauksissa sen nyt ainakin tietää, onko se hius oma vai ei. Itse ostin kahvilasta kerran patongin, olin haukannut pari kertaa kun patongin sisältä tuli piiitkä hius (itellä lyhyet.) siihen jäi se patongin syönti. Toisella kertaa sieltä ostetusta kakusta löytyi tiskiharjan harjaksia, joten enää en kyseisessä leipomossa ole asioinutkaan. Se harmittaa kyllä edelleen, etten noista silloin valittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;21978671:
Kerran olen bongannut Lidlin pakastepitsasta hiuksen. En minä siitä mihinkään valittanut mutta äänestin jaloillani enkä sen koommin ole natsimarketissa käynyt.

Niiden vikahan se toki on jos jossain tehtaassa on tuotteeseen mennyt hius?

Mä reklamoin aina ja kaikesta. Mulle se on ihan itsestäänselvä asia reklamoida jos jossain kohtaa on tapahtunut virhe. Hiukset ei elintarvikkeisiin kuulu.

Meillä löytyi lastenruoasta lasinpala, todellakin valitin.
Hk:n pekonpiaketissa oli 4 pekonisiivua, paksua mistä ei voinut todellakaan tehdä mitään, valitin.
pakastepasteijat räjähtivät oltuaan 1/3 paistoajasta uunissa, valitin.

minusta pitää reklamoida jos tuotteessa on jtn vikaa. Nämä ovat kuitenkin aika pisara meressä. kyllä firmat haluavat kehittää laadunvalvontaa eikä tällainen viallisesta valittaminen ole mitenkään negatiivinen juttu; elämäntapavalittajat ovat eri asia.

olen kaupassa töissä ja kyllä nähnyt kaikenmoista muutenkin. olen sitä mieltä että se on vanha perisuomalainen tapa kuvitella että pitää pitää suu visusti kiinni. Ei se mene niin.

[QUOTE="vieras";21978635]No ihan oikeasti. Ymmärrän kyllä nämä muut tuotevirheet ym.Mitkä selkeästi johtuvat jostakin tuotantotekijöistä. Mutta tätä hiusjuttua en. Lähinnä sen takia kun jos itselle sattuisi vastaavaa.. niin ajattelisin että se on omasta päästä/käsistä jollakin lailla joutunut sinne huomaamattani. Joten en kyllä kehtaisi ilmoittaa.[/QUOTE]

Eihän tämä iso juttu olekkaan, eikä tarvitsekkaan olla... ja tuskin se ketään haittaa jos sen reklamaation tekee...mitä väliä, jokainen tavallaan... ja mitä tohon hiukseen tulee se oli punainen (itsellä vaalea), lyhyt ja kun siitä rupes vetämään se tuli sieltä leivän sisältä.... ja todellakin ehdin avata paketin vaan hieman sieltä yläkulmasta...

Niiden vikahan se toki on jos jossain tehtaassa on tuotteeseen mennyt hius?

Mä reklamoin aina ja kaikesta. Mulle se on ihan itsestäänselvä asia reklamoida jos jossain kohtaa on tapahtunut virhe. Hiukset ei elintarvikkeisiin kuulu.

Samaa mieltä. Kyllä tuotantoprosessia on muukin kuin kovat koneet. Vaikkapa ne ihmiset, heidän suojavaatetus ja käytetty hygienia... Jos hiuksia alkaa tippua ruokiin (toki yksi on yksi, mutta mitäs jos 10 ihmistä valittaa samasta...), niin on tarpeen katsoa että ovatko myssyt rittävät ja kesätyöntekijän koulutus kunnossa...

En minä lähettele mitään, jos sitä ei pyydetä. Netin kautta laitan valituksia silloin kun laitan, kerran tai kaksi olen soittanut, silloinkin taisi olla kyse jostain tuotteen takaisinvedosta.

Atrilta tuli n. 5x arvokkaampi lahjakortti kauppaan (en muista kelpasiko vain heidän tuotteisiinsa), kuin mitä vialllinen tuote oli.

Mulle on sattunut 3 kertaa kortsuja, missä reikiä! Lähetin sitten vauvat kortsutehtaalle!
when-you-clean-under-your-bed-after-a-long-time-38842477.png

xr1m895p0pu61.jpg

Yhteistyössä