N
Nalle Puuh
Vieras
Kestät varmasti ilman hänen ystävyyttään. Asia ei ole sinun vikasi, mutta et voi antaa lasten kaltoinkohtelun jatkua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:Kyllä toi on lapsia kohtaan henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä. Se on ihan yhtä pahaa kuin lyöminen!
Alkuperäinen kirjoittaja Jepa:Ja otsikossa jo ilmaisit olevasi huolissasi lapsista, nyt kuitenkin vähättelet asiaa että "ei ole lyönyt tms." Kyllä henkinen väkivalta on ihan yhtä paha asia. Tiedät että lapsia ei saa kohdella niinkuin ystäväsi kohtelee. Tee asialle jotain. Tunnetko hoitolasten vanhemmat?
Alkuperäinen kirjoittaja Minun mielipide:Mä en oo ikinä ees ymmärtänyt vanhempia, jotka laittaa noin pieniä minnekään hoitoon kokopäiväisesti. Tuon ikäisten paikka on vielä kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Minun mielipide:Mä en oo ikinä ees ymmärtänyt vanhempia, jotka laittaa noin pieniä minnekään hoitoon kokopäiväisesti. Tuon ikäisten paikka on vielä kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Pavel:Alkuperäinen kirjoittaja Jepa:Ja otsikossa jo ilmaisit olevasi huolissasi lapsista, nyt kuitenkin vähättelet asiaa että "ei ole lyönyt tms." Kyllä henkinen väkivalta on ihan yhtä paha asia. Tiedät että lapsia ei saa kohdella niinkuin ystäväsi kohtelee. Tee asialle jotain. Tunnetko hoitolasten vanhemmat?
Vanhemmille nimetön yhteydenotto? Voit vaikka esiintyä "huolestuneena naapurin mummona" tms. Jos hoitohomma ystävältäsi loppuu, niin samalla vältät sen hoitopaikan vaihtamisen omasta aloitteestasi, mikä sua ilmeisesti niin kiusaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei liity tähän:Alkuperäinen kirjoittaja Minun mielipide:Mä en oo ikinä ees ymmärtänyt vanhempia, jotka laittaa noin pieniä minnekään hoitoon kokopäiväisesti. Tuon ikäisten paikka on vielä kotona.
Kestääkö mielestäsi sitten vanhempi lapsi paremmin tuollaisen käytöksen?
Alkuperäinen kirjoittaja Ei liity tähän:Alkuperäinen kirjoittaja Minun mielipide:Mä en oo ikinä ees ymmärtänyt vanhempia, jotka laittaa noin pieniä minnekään hoitoon kokopäiväisesti. Tuon ikäisten paikka on vielä kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja minun mielipide:Alkuperäinen kirjoittaja Ei liity tähän:Alkuperäinen kirjoittaja Minun mielipide:Mä en oo ikinä ees ymmärtänyt vanhempia, jotka laittaa noin pieniä minnekään hoitoon kokopäiväisesti. Tuon ikäisten paikka on vielä kotona.
Ei tietenkään!!! En niin ole väittänytkään
Mutta kyllähän se on tiedetty tosiasia, että tuon ikäiset eivät edes kuuluisi kokopäivähoitoon!
Alkuperäinen kirjoittaja Parkkonen:Alkuperäinen kirjoittaja Ei liity tähän:Alkuperäinen kirjoittaja Minun mielipide:Mä en oo ikinä ees ymmärtänyt vanhempia, jotka laittaa noin pieniä minnekään hoitoon kokopäiväisesti. Tuon ikäisten paikka on vielä kotona.
Ja mitä auttaa tähän tilanteeseen? Joidenkin on muuten pakko käydä töissä...
Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:Alkuperäinen kirjoittaja Minun mielipide:Mä en oo ikinä ees ymmärtänyt vanhempia, jotka laittaa noin pieniä minnekään hoitoon kokopäiväisesti. Tuon ikäisten paikka on vielä kotona.
Kaikillahan toki on mahdollisuus jäädä kotiin? Se on hyvä jos itselläsi on mahdollisuus siihen, eipä sillä parin sadan kotihoidon tuella pitkälle pötki.
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:jälleen kerran osoitus siitä että pph:n kanssa pitää olla tarkkana. Valvonta kun on tuollasella tasolla että ainoot ketkä näkee jotain huolestuttavaa on hoitajan KAVEREITA ja eivät ehkä tee asialle mitään. Ja mikä ihmeen vastaus tälläseen ongelmaan on että miten edes viety hoitoon!!?? joskus on pakko ja silloin tulee taata lapselle turvallinen hoito.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ystäväni on tosi kiivas ja äkkipikainen luonne, huutaa omalle lapselleen jatkuvalla syötöllä, kun ei muuten mene mikään perille. Ymmärrän kyllä että vaikeaa koska tämä lapsi on todella villi.